וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר בלושטיין, ביטוח שמבטיח ומקיים

בשיתוף מאיר בלושטיין

8.12.2020 / 13:05

כדורגלן עבר שהקים סוכנות לביטוח? הכירו את מאיר בלושטיין, שפתח בשנת 1986 את סוכנות ביטוח ואת ביתו רותם, שהצטרפה אליו לפני שלוש שנים

מאיר בלושטיין, סוכנות ביטוח/אולפן הנבחרים

ביטוח הוא נושא חשוב ביותר, וכדאי לכל אחד מאיתנו שיהיה כזה, לכל צרה שחלילה תבוא. מאיר בלושטיין, כדורגלן לשעבר, הקים בשנת 1986 סוכנות ביטוח, לפני שלוש שנים הצטרפה אליו ביתו רותם.
הסוכנות מתמחה בכל סוגי הביטוח: בריאות, ביטוחי מנהלים, עסקים, רכבים, דירות, ביטוח פנסיוני ועוד.

מהי החשיבות של סוכן ביטוח מול פנייה ישירה לחברת הביטוח?

"הסוכנות דואגת לאינטרס של הלקוח. יש מענה אנושי וליווי מתמשך ודואגים ללקוח לכל מה שהוא צריך וזקוק. בנוסף, גם בהיבט הכלכלי דואגים למחיר הנמוך ביותר עם הכיסויים הטובים ביותר שניתן לדאוג ללקוח".

מה הייחודיות של הסוכנות?

"מדובר בסוכנות בוטיק ומשפחתית, מעניקים לכל לקוח את היחס האולטימטיבי. למבוטחים יש את הטלפונים האישיים שלי ושל רותם לכל התייעצות או בעיה שעולה".

מדוע חשוב לשמור על הכיסויים הביטוחים בתקופת הקורונה?

"למרות הצורך לחסוך בתקופה הזו, הביטוחים צריכים להיות בראש מעיננו, ודאי שבתקופה מאתגרת כגון זו, במהלכה ישנם עומסים גדולים על מערכת הבריאות. בנוסף, אנחנו צופים שאחרי הקורונה הרבה אנשים ישתמשו ברפואה הפרטית ודרך ביטוחי הבריאות האישיים הם יוכלו לקצר את כל התהליך".

אם חיפשתם חברת ביטוח ותיקה ואמינה, בה המקצועיות משחקת תפקיד מרכזי - פנו למאיר בלושטיין סוכנות לביטוח, וכבר תרגישו בטוחים יותר.

טלפון משרד 03-5587170 מהשעות 8:30 עד 16:00

וואטסאפ להודעות 0543480666

0505285161

פייסבוק

meir@blue-ins.co.il

בשיתוף מאיר בלושטיין
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully