וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך דין גל בוטבול: כך תשיגו את הפיצוי המקסימלי שמגיע לכם

עו"ד גל בוטבול

8.10.2020 / 12:33

הדבר החשוב ביותר לעשות לאחר מעורבות בתאונה (מלבד כמובן קבלת טיפול רפואי) הוא לפנות לעורך דין מקצועי, מיומן ומנוסה בתחום, שידע איך להנחות אתכם בזמן אמת, כדי לתעד את הראיות הרלוונטיות הנוגעות לנסיבות האירוע ולנזקים ובדרך זו להשיג עבורכם את הפיצוי המקסימלי

עו"ד גל בוטבול. יח"צ,
עו"ד גל בוטבול/יח"צ

אם לא תוכיחו כי אתם זכאים לפיצויים, בעוד שייתכן ואתם זכאים לכך, ולא תפנו לקבלת שירות מעורך דין מנוסה המתמחה בתחום הנזיקין, ייתכן ולא תקבלו את הפיצוי המגיע לכם. מדור הנבחרים סקר לאחרונה מגוון רחב של עורכי דין בתחום נזקי גוף ותאונות העבודה ומצא כי את עורך הדין הטוב ביותר בתחום אתם תוכלו למצוא באזור חיפה. הכירו את משרד עורכי הדין גל בוטבול אשר יוכל למצות את זכויותיכם בדרך הטובה ביותר.

מדובר במשרד בוטיק צעיר ונמרץ, העוסק ומתמחה במגוון תחומים במשפט האזרחי כגון תאונות דרכים, תאונות עבודה, תביעות מול המוסד לביטוח לאומי וייצוג. המשרד מייצג לקוחות מכל המגזרים וקשת האוכלוסייה בישראל והתרשמנו כי הוא דוגל במתן שירות אישי, אכפתי, מקצועי ואיכותי כאשר הכל תוך הגינות שקיפות ונאמנות. עו''ד בוטבול מתמחה בתחום נזקי הגוף ובעיקר בתאונות דרכים, תאונות עבודה, ביטוח לאומי, רשלנות רפואית, נפילות ותאונות בגין מפגעים שונים, נכי צה"ל, ביטוח ואובדן כושר עבודה, תאונות תלמידים, תאונות אישיות, תאונות ספורט, ניידות ותו נכה, נזקי רכוש, גזזת, צוואות ועוד.

עו"ד גל בוטבול. יח"צ,
עו"ד גל בוטבול/יח"צ

בבחינת מקרי עבר אשר עו''ד גל בוטבול ייצג, מצאנו מספר נקודות אשר הוכיחו את הבחירה בו. אחד מהם ארע כאשר שני אנשים נפגעו באותה תאונת דרכים במהלך עבודתם, אחרי שקיבלו הוראה מהבוס שלהם להביא את הבת שלו מבית הספר. אחד מהם, פנה לעורך הדין גל בוטבול ואילו האחר פנה לעו"ד אחר. עוה"ד בוטבול סבר כי המדובר בתאונת עבודה בעוד עורך הדין האחר סבר כי אין המדובר בתאונת עבודה כהגדרתה בחוק וסגר ללקוחו פשרה מול חברת הביטוח בסכום זעום של אלפי שקלים בודדים. עו"ד בוטבול נלחם עבור לקוחו כדי שהתאונה תוכר על ידי המוסד לביטוח לאומי כ"תאונת עבודה" ובסופו של יום כך אכן קרה ועורך הדין בוטבול הצליח להשיג ללקוחו פיצויים בסך כולל של למעלה מ-230,000 שקלים.

במקרה אחר, מוהל אשר ביצע ברית מילה, לא הסיר את העורלה בשלמותה. בעקבות זאת נאלץ התינוק לעבור ניתוח לתיקון הנזק שנגרם לו בעלות של 10,000 שקל. יש לציין כי התינוק בריא ושלם והנזק תוקן במלואו בניתוח. הוריו של התינוק פנו למשרדו לצורך הגשת תביעה כנגד המוהל בגין עוגמת הנפש שנגרמה להם ובגין החזר עלות הניתוח. לאחר מו"מ מול מבטחתו של המוהל הצליח משרדו של עו''ד גל בוטבול להשיג לקטין פיצוי בסך 60,000 שקל בין היתר, בגין החזר הוצאות הניתוח, עוגמת נפש והחזר הוצאותיהם הנלוות של הוריו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
עו"ד גל בוטבול. יח"צ,
עו"ד גל בוטבול/יח"צ

גם במקרה בו ייצג עורך דין בוטבול לקוחה אשר במהלך טיפול שיניים שגרתי נעקרו לה "בטעות" על ידי הרופא 3 שיניים. לאחר מאבק משפטי עיקש שניהל עורך דין בוטבול מול רופא השיניים הרשלן, נפסק לאותה לקוחה פיצוי בסך כולל של למעלה מ-90,000 שקל.

עו"ד בוטבול סבור, כי יש יתרון אדיר לעו"ד המתמקד בתחום משפטי מסוים, כגון תחום הנזיקין: "אני מאמין שעל עורך הדין, בדומה לרופא, להתמחות להתמקצע ולהתמקד בתחום משפטי מרכזי, כגון תחום דיני הנזיקין והביטוח ובכך למקסם את הידע והיכולות שלו בתחום זה". בנוסף הוא אמר כי: "הלקוח זכאי ליחס אדיב, אישי וסבלני וזכותו המלאה לשאול שאלות ולקבל תשובות מלאות, כנות וענייניות בכל שלב של ההליך. כמו כן הלקוח זכאי לקבל תמונת מצב מלאה ואמיתית. בפרט אני דוגל בשקיפות מלאה מול הלקוח לגבי סיכוייו המשפטיים ולא מוליך שולל או מטפח תקוות שווא לא מציאותיות''.


מצאנו כי במשרד הבוטיק רואים לנגד עיניהם את טובת הלקוח והייחודיות שלהם באה לידי ביטוי בליווי שלו, הן בהיבטים הכלכליים, הפסיכולוגיים והאנושיים בנוסף על המשפטיים, החל מפגישת הייעוץ הראשונה, דרך ניהול תיק הלקוח וייצוגו בבתי המשפט ועד סיום הטיפול בתיק. "הבנו מהר מאד כי לכל לקוח צרכים משלו ולכן אנו שואפים להתאים לו את הפתרון המקצועי המתאים ביותר עבורו''. סיכם עורך דין גל בוטבול את פני הדברים.

עו"ד גל בוטבול. יח"צ,
עו"ד גל בוטבול/יח"צ

עורך הדין, גל בוטבול, בנה את המוניטין שלו על ידי ייצוג מקצועי, ללא פשרות וההצלחות מוכחות בתחומו. השירות במשרד ניתן ברמה הגבוהה ביותר, אך לא על חשבון מקצועיות וידע משפטי ממוקד, וזאת בשאיפה לספק ללקוחות המשרד את הפיצוי המקסימלי המגיע להם על פי החוק. הוא בוגר תואר ראשון במשפטים, בעל ניסיון עשיר כעורך דין של מעל ל-12 שנים ומאחוריו אינספור הופעות בבתי משפט ובוועדות רפואיות. עו''ד בוטבול צבר הכשרות והשתלמויות רבות בתחומי הביטוח, הרפואה והמשפט, דיני הנזיקין ודיני הביטוח הלאומי מטעם לשכת עורכי הדין בישראל.

מאחורי עו"ד בוטבול ישנם אינספור סיפורי הצלחה ולקוחות רבים מרוצים, אשר הביעו את שביעות רצונם מטיפולו המשפטי, מהיחס האדיב ומהתוצאות המשפטיות הטובות שהושגו עבורם. הוא הבחירה שלנו.

טלפון:
04-8332857
054-2254407

כתובת: אח"י אילת 44, קרית חיים

פייסבוק

אתר

מייל:
gal@gb-adv.com

עו"ד גל בוטבול
  • עוד באותו נושא:
  • פיצויים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully