וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורו ההחלקות יהודה אהרוני פותח אקדמיה לעיצוב שיער

בשיתוף יהודה אהרוני

8.12.2020 / 11:55

רוצה להיכנס לתחום ההחלקות? עושה לחברות תסרוקות מטיקטוק? תותח בפנים וחייב ללמוד לעשות בליאז'? מספיק "כן" אחד כדי להבין שאתם חייבים להתמקצע בעיצוב השיער. המרכז להחלקות, עיצוב שיער ושיזוף של יהודה אהרוני, פותח אקדמיה להכשרת מעצבי שיער. בואו ללמוד מהטוב ביותר

יהודה אהרוני. יח"צ,
יהודה אהרוני/יח"צ

את המרכז של יהודה אהרוני באשדוד פוקדים מדי יום נשים וגברים מכל הארץ, ולא מעט ידוענים. משהו באווירה של המקום פשוט גורמת לך לחכות לפעם הבאה. הצוות המקצועי קולט בדיוק מה בא לך ולא זז מזה ימינה ושמאלה. יש על מי לסמוך, ואין משאלה שאי אפשר להגשים. לקוחות נכנסות בקצב: אחת להחלקת חימר, אחת לאומברה ואחת לגווני שמש, הלקוח הרביעי מבקש את "הקבוע" ויהודה יודע בדיוק למה הוא מתכוון. ההייפ ברשתות החברתיות לא נוצר סתם - מצאנו את המקום הכי נכון לשיער שלכם.

כבר 18 שנה שיהודה עוסק בתחום. "אי שם בגיל 15 התחילה לבעבע בי התשוקה להתעסק בשיער. תוך כדי לימודים ובגרויות הוצאתי תעודת מעצב שיער מוסמך. מאותו רגע הכול זרם באותו כיוון: עשיתי השתלמויות בארץ ובחו"ל, צברתי ניסיון במספרות נחשבות בארץ והחלטתי שאני פותח מספרה משלי איך שאני משתחרר מהצבא. וכך היה".

יהודה אהרוני. יח"צ,
יהודה אהרוני/יח"צ

אהרוני מחלוצי תחום ההחלקות בארץ. "תמיד היה חשוב לי להיות צעד אחד לפני כולם, להבין מה הדבר הבא ולדעת לעשות אותו הכי טוב שאפשר. כך מיצבתי את עצמי כבעל מקצוע שמציב סטנדרט גבוה לכל האחרים. הלקוחות מגיעים כי הם יודעים שכאן אין מקום לטעויות, ואף אחד לא רוצה להמר על השיער שלו" הוא מספר.

למרכז נוכחות בולטת גם ברשתות החברתיות, שם מבלה קהל הלקוחות שלו את רוב זמנו. כל לקוחה מעלה סטורי ומתייגת, הפייסבוק גועש בתגובות והטיקטוק מלא בשאילתות דרכן מגיעות לקוחות חדשות. אם תחפשו ספר טוב לגברים או לנשים, תראו ש70% מהתיוגים יהיו יהודה אהרוני. "אנשים באים אלינו לחוויה, ליום כיף. פרגון זה הבונוס, והוא מגיע רק כשהעבודה באמת מקצועית. אנחנו משתמשים בחומרים הכי טובים שיש ונותנים את השירות הכי טוב שיש", מספר אהרוני.

אך טבעי שהשלב הבא יהיה להעביר את הידע הלאה. "החלטתי להעביר הכשרות וקורסים בתחום עיצוב השיער כי נחשפתי למה שמלמדים בביה"ס לספרות, וראיתי איך אני יכול לעשות את זה טוב יותר. הבנתי שמלמדים שיטות עבודה מיושנות והבנתי שיש לי מה לתת גם לדור הבא. מאותו רגע - לא הייתה דרך חזרה. אני והצוות שלי פיתחנו סדנאות שמעמיקות בכל מה שמעצב שיער צעיר צריך לדעת. הטרנדים הכי חמים והשיטות הכי עכשוויות, אלו הדברים שממלאים כל יום את המקום שלי בקהל צעיר, וזה מה שיהפוך ספר צעיר למעצב שיער מבטיח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
יהודה אהרוני. יח"צ,
יהודה אהרוני/יח"צ

הביקוש לקורס בעבע מהשטח. "כאן במספרה הכרתי הרבה צעירים וצעירות שיש להם תשוקה אמתית לעבודה עם השיער. הקהל שלי צעיר ואני ער לו, כך שהאווירה של הלימודים, בדיוק כמו האווירה במספרה - כיפית ובגובה העיניים. כולם בתחילת דרכם ובאים מתוך מכנה משותף של אהבה למקצוע ומוטיבציה גדולה ללמוד אותו".

במסלול שאורכו כ-3 חודשים ומתפרש על פני 12 מפגשים, ילמדו הסטודנטים את כל רזי המקצוע. "זה מקצוע שמתחיל בעבודת ידיים וממשיך לידע בכימיה ובעבודה עם חומרים, אבל לא תהיה בו הצלחה בלי ידע רלוונטי בשיווק ובניהול. כך שצריך להיות בקיא בהרבה תחומים כדי להיות טוב באמת ולהצליח. אנחנו נותנים את הבסיס להצלחה במקצוע בצורה הכי מקיפה שאפשר, ומהיסודות המקצועיים האלה אפשר לצאת לשוק ולהתחיל לצבור ניסיון. בשביל להמשיך ולהעלות את הסטנדרט של המקצוע בארץ, צריך שיהיה מקום שיעביר למעצבים צעירים את הידע הנכון, ואני גאה להיות יזם של אקדמיה ייחודית כזאת".

יהודה אהרוני. יח"צ,
יהודה אהרוני/יח"צ

הכשרה במקום הנכון זאת רק ההתחלה, העבודה האמיתית מתחילה בהתנסות, מבהיר יהודה. "הכי חשוב להבין שצריך לעבוד כמה שיותר. ניסיון זה מה שהבדיל אותי מאחרים בתחום וזה מה שיעשה אתכם לגרסה הכי טובה של עצמכם. ישר לקפוץ למים העמוקים זאת לא חכמה. מגיעות אלי לקוחות עם שיער קרוע והרוס כי הן קיבלו טיפול ממישהו חסר ניסיון. בשביל זה אנחנו כאן, כדי לתת לצעירים מוכשרים את הכלים המשמעותיים ביותר לדרך, רגע לפני שיוצאים להתנסות בשוק ולהשתפשף".

לקביעת תור במרכז או להרשמה למחזור הקרוב - 0526165069

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף יהודה אהרוני
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully