וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יולי דורף, מעצבת את הבית מחדש

בשיתוף יולי דורף

8.12.2020 / 11:52

בשנים האחרונות עולם עיצוב הפנים צובר תאוצה ואנשים רבים שוכרים את שירותיהם של מעצבי פנים על מנת להתאים את הדירה או המשרד לאופי ולצרכים שלהם וכמובן, לתת טאץ' מקצועי שייצור ייחודיות ותחושה נעימה בכניסה למתחם. הכירו את מעצבת הפנים יולי דורף, סטודיו YDESIGN

יולי דורף, מעצבת פנים/אולפן הנבחרים

לבן זה רק עוד צבע במניפה רחבה של אלפי צבעים למיניהם. זהו המוטו של מעצבת הפנים יולי דורף, בכלת המותג YDESIGN.

יולי ממשיכה עם "האני מאמין" שלה:

"אנשים נורא חוששים מצבע בחלל ונוטים ללכת על קירות לבנים. אין שום מניעה או בעיה לצבוע את הקירות בצבעים נוספים. כדי שהבית יהיה מעניין, מומלץ להשתמש בעוד צבעים".

מה הוביל אותך לעסוק בתחום?

"מגיל קטן אני מתעסקת בעיצוב, כאשר בתיכון למדתי באופן מקצועי עיצוב גרפי ואף הגשתי פרויקט גמר בתחום. לפני 20 שנה רכשתי את ביתי הראשון, והיה זה אך טבעי מבחינתי לעצב את הבית. התאהבתי בתהליך והחלטתי ללכת ללמוד עיצוב פנים באופן מקצועי ולאחר שסיימתי את לימודיי פתחתי את הסטודיו שבבעלותי".

אני מבינה שאת מסרבת להיכנס לתוך הגדרות בכל הקשור לקו העיצובי שלך בתור מעצבת פנים. מדוע בעצם?

"אני מסרבת להגדיר קו עיצובי כמודרני או כפרי, לא נכנסת לתוך ההגדרות שבלוניות. הצורה הכי נכונה לעצב כיום זה 'פריסטייל' - לקחת את הדברים שהלקוחות אוהבים, גם אם יש צורך לשלב בין הסגנונות ולדעת שתהיה למעצבת החוכמה לשלב אותם בצורה כזו שזה יראה הרמוני, זורם ונעים ויבטא בדיוק את מה שהלקוחות רוצים".

הפרפקציוניסטיות בעבודת העיצוב וההקשבה ללקוחות לא מותירים מקום לספק - עם מעצבת הפנים יולי דורף, YDESIGN תוכלו להגשים את החלומות העיצוביים שלכם.

בשיתוף יולי דורף
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully