וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארמה נטורליס, שיטה פורצת דרך

בשיתוף פארמה נטורליס

7.12.2020 / 13:59

הכירו את חברת פארמה נטורליס, חברה משפחתית שנוסדה בשנת 2001 במטרה לייצר מוצרי טיפוח ודרמו קוסמטיקה על בסיס מינרלים מים המלח, הן לבני אדם והן לבעלי חיים

פארמה נטורליס/אולפן הנבחרים

מאז התפרצות נגיף הקורונה בארץ בפברואר השנה, אנו עדים לעלייה מתמדת ברמת הסטרס באוכלוסייה הן בגלל הדאגה הרפואית והן בגלל הדאגה הכלכלית, הסטרס הזה מתבטא בעלייה תלולה בהתפרצות נגעי עור שונים, ביניהם האקנה, הפסוריאזיס ואטופיק דרמטיטיס. מי שנכנסה לתמונה היא חברת "פארמה נטורליס" המייצרת מוצרים בדיוק לבעיות אלו.

מנכלי"ת החברה נאיר קבליארי קונטר, מספרת לנו מה הייחודיות שלה:

"השילוב שלנו בין רפואה העממית על פי תורת הרמב"ם לבין הידע שלנו וההבנה הטבעית של השיקום של העור. יחד עם מחקרים פורצי דרך אותם אנחנו רותמים יחד כדי ליצור את המרקחת הטובה ביותר לשיקום העור. אנחנו מבטיחים את השילוב הנכון והמתאים ביותר בנושאים אלו".

המוצרים של החברה אינם מצריכים מרשם רופא. יש בתכשירים טיפול לכל אחד מהתסמינים, אם זה אקנה, פסוריאזיס ואטופיק דרמטיטיס.

מהו הטיפול שלכם באקנה?

"כפי שציינתי גם באקנה אנחנו פורצי דרך. בניגוד לסברה הרווחת ליבש את העור, אנחנו דווקא מעוניינים לרכך אותו, שיהיה מוזן ולח עם PHקבוע. במיוחד עכשיו שכולים עוטים מסכות, חשוב שלא נגרום לתופעת האקנה להתפשט".

השיטות המהפכניות של ''פארמה נטורליס" יסייעו לכם להתמודד עם נגעי העור השונים בקלות וביעילות. חפשו את מוצרי החברה באתר ובבתי המרקחת ברחבי הארץ.

בשיתוף פארמה נטורליס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully