וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוות ג'י, פתרונות מקיפים להרחקת יונים וטיפול במזיקים

בשיתוף צוות ג'י

7.12.2020 / 11:12

סובלים מיונים, ציפורים, או כל מיני מזיקים בבית? הכירו את צוות ג'י - הרחקת יונים והדברות בבעלותו של גילאור פסח

צוות ג'י, הרחקת יונים/אולפן הנבחרים

התופעה של קבוצות יונים שמתנחלות על אדן החלונות, מסתורי כביסה ומזגנים מהווה מטרד משמעותי עבור תושבים רבים. מעבר ללכלוך האדיר שהיונים משאירות אחריהן ולרעש שמטריד את מנוחתנו, היונים עלולות להוות סכנה בריאותית בשל הכינים והטפילים שיכולים להגיע בעקבותיהן.

לנוכח כך, עורכי המערכת בדקו עבורכם את החברות המובילות בישראל להרחקת יונים בצורה מקצועית ולא פחות חשוב מכך - הומנית. לאחר בדיקה מקיפה שערכנו, מצאנו כי בזכות ניסיון של שנים, מקצועיות מהמעלה הראשונה ושירות נהדר, חברת "צוות ג'י" הינה החברה המומלצת ביותר בתחום.

את החברה הקים גילאור, מדביר מורשה מטעם המשרד להגנת הסביבה, שהחליט להרחיב את שירותיו ולהתמקצע בעיקר בתחום הרחקת היונים. בשיחה שערכנו איתו, גילאור שיתף אותנו ברקע שהוביל אותו לעסוק בתחום "על אף שהן נראות מאוד תמימות, במקרים מסוימים היונים עלולות להוות הרבה יותר ממטרד תברואתי. ישנם מקרים בהם הן מפיצות מחלות שעלולות להסתיים גם במוות. לאור חשיבות הנושא, החלטתי ללמוד את הנושא לעומקו ולהתמקצע בתחום על מנת לספק שירות ללקוחות שסובלים מכך. כיום, חברת ''צוות ג'י'' מהווה את חוד החנית בטיפול להרחקת יונים בזכות שיטה יעילה במיוחד לטיפול בתופעה".

לאורך השנים האחרונות, חברת ''ג'י הדברות'' העניקה שירות לאלפי לקוחות מרוצים, שהסבל שחוו מהימצאות היונים בקרבתם הפך לנחלת העבר בזכות הטיפול שקיבלו.

בעוד שבעבר חברות ההדברה הציעו פתרונות אכזריים להרחקת יונים שכללו ירי, ריסוס והרעלה, כיום יש פתרונות הומניים ואיכותיים יותר, ללא צורך להמית יונים ובלי לגרום להן סבל מיותר. חברת ''צוות ג'י'' מתמחה במגוון שיטות להרחקת יונים, שהמשותף להן הוא שאף אחת מהן לא פוגעת ביונים וכולן מרחיקות אותן בצורה הומנית:

הפתרון היעיל ביותר הוא התקנת רשת נגד יונים. התקנת רשת נגד יונים נחשבת לשיטה הפופולריות והשכיחה ביותר כיום, מדובר בשיטה הומנית שאינה פוגעת באוכלוסיית היונים ולמעשה הרשת מרחיקת לצמיתות את היונים מהמקום. מאחר ויונים מקננות באזורים נסתרים וגבוהים, יש להתקין רשת נגד יונים במסתור כביסה, בגג, במרפסות ועוד. העובדה כי מדובר בהתקנה בגובה רב, חשוב שהיא תבוצע רק על ידי אנשי מקצוע מוסמכים ואמינים.

פתרון יעיל נוסף שמתמחים בו בחברת ''צוות ג'י'' הינו דוקרנים להרחקת יונים. הדוקרנים משמשים כפתרון יעיל ומוכח נגד היונים המטרידות, אפשר להתקין את הדוקרנים על אדני החלונות, על מנועי המזגנים, על הגגות וכדומה. "חשוב לציין כי הדוקרנים אינם פוגעים ביונים" מבהיר גילאור "לא מדובר בדוקרנים חדים, תפקידם בסך הכל הוא לגרום ליונים להרגיש אי נוחות מסוימת, ולכן הן מעדיפות להתרחק מהמקום".

בחברה משתמשים בחומרים העמידים והמתקדמים ביותר המשמשים להרחקת יונים. כל החומרים עמידים בקרינת UV להגנה מפני השמש ובעלי הגנה מפני נוזלים.
הייחודיות של ''צוות ג'י'' טמונה במעטפת השלמה שמעניקים בחברה ללקוחותיהם בכל הקשור להרחקת יונים. כאשר הלקוח סובל מבעיה גדולה ומורכבת כתוצאה מהמטרד שהיונים מייצרות, בצוות החברה יבצעו טיפול מקיף הכולל ניקיון האזור, התקנת רשת עמידה ואיכותית ובסיומה הדברה מקצועית על מנת להיפטר מהנזק התברואתי של החרקים והקרציות שהיונים יוצרות.

בנוסף לשירותי הרחקת יונים, בחברת ''צוות ג'י'' מבצעים שירותי הדברה מקצועית כנגד מזיקים: תיקנים, נמלים, פשפש המיטה, הדברת מזיקי רכוש וחרקי מזון ולכידת מכרסמים. בחברה משתמשים בחומרי הדברה אשר אינם מזיקים לסביבה ומאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה.
מבדיקה שערכנו, עולה כי השירות הנהדר ואיכות העבודות של ''צוות ג'י'' אינם נעלמים מעיניהם של לקוחות החברה, שמרעיפים שבחים רבים אודותיה.

השילוב של המקצועיות, ההקפדה על דרכים הומניות ואיכות העבודות אינו משאיר מקום לספק - ''צוות ג'י'' היא החברה המומלצת ביותר להרחקת יונים ולהדברת מזיקים. מילה של מומחים.

בשיתוף צוות ג'י
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully