וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללכת על זה: ''אורטו-ארט אורתופדיה''

בשיתוף אורטו-ארט אורתופדיה

7.12.2020 / 9:54

אין כל ספק כי בעיות גב, ברכיים וכפות רגליים הן מנת חלקם של חלק נכבד באוכלוסייה בישראל, והן עלולות להוביל לפגיעה קשה באורח החיים. אחד מהפתרונות האולטימטיביים לטיפול בתופעה הינו השימוש במדרסים

אורטו-ארט אורתופדיה/אולפן הנבחרים

מבדיקה מקיפה שערכנו, עולה כי אחת הקליניקות המובילות בישראל הינה ''אורטו ארט אורתופדיה''. מדובר במכון אורתופדי עתיר ניסיון ובעל מוניטין גבוה הממוקם בחולון ומתמחה בייצור כל סוגי המדרסים בהתאמה אישית , מדרסים ביו-מכניים, רב-שכבתיים בהתאמה אישית לבעיות בכפות הרגליים ומתן פתרונות לדורבנים.

מנהל המכון הינו אייל טביביאן, מומחה לאורתופדיה ובעל ותק של שנים כמדרסן מומחה. בשיחה שערכנו איתו, שמענו ממנו על הרקע שהוביל אותו לעסוק בתחום "במשך המון שנים ניהלתי עסק בתחום האופנה, עד שהחלטתי שאני רוצה לעשות הסבה למקצוע שיש בו היבט טיפולי. אני מטבעי אוהב לעזור ולטפל באנשים, ולכן החלטתי לנסות לסייע באמצעות התאמת מדרסים באופן אישי למטופלים כדי לשפר את איכות חייהם."

במכון ''אורטו-ארט אורתופדיה'' תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרי אורתופדיה ייחודיים ואיכותיים שיסייעו לכם להתגבר על בעיות שונות ונפוצות כגון בעיות גב עליון וכתפיים, עקמת גב מותני וצוואר. בנוסף, בחנות משווקים מזרנים בהתאמה אישית לבעיות גב ועמוד שדרה ומוצרים אורתופדיים מיוחדים לספורטאים, חולי סכרת, נשים בהריון ואביזרי עזר ושיקום כגון הליכונים, קביים וכיסאות גלגלים.
הייחודיות של ''אורט ארט אורתופדיה'' טמונה בהתאמה האישית שאייל, מנהל המכון, מעניק לכל מטופל ומטופל תוך הקפדה על יחס אישי לאורך כל הדרך. על מנת לבצע את ההתאמה האולטימטיבית של המדרס לכל מטופל, אייל מבצע בדיקה מקיפה ואיכותית באמצעות מכשיר לייזר מהמתקדמים בעולם.

מדובר במכשיר מיוחד בטכנולוגיה ייחודית ובעל שלושה קרני לייזר ו4,000 סנסורים, אשר בודקים את היציבות בעמוד השדרה והלחץ ברגליים ומשדרים את האבחנה והנתונים ''און ליין'' ישירות לחברת BATZ האירופאית שמחזיקה בפטנט ייחודי ומייצרת עבור המטופל את המדרסים בהתאמה אישית.
כל המדרסים במכון הינם ברמת פרימיום ומומלצים על ידי הרופאים המומחים בתחום וכוללים אחריות מקיפה לשנה שלמה.

בשיחה שערכנו איתו, אייל הסביר לנו את חשיבות ההתאמה האישית של המדרסים לכל מטופל "בשל העובדה כי המדרסים מספקים תמיכה לכף הרגל, חשוב להתאימם באופן מדויק ביותר לכל מטופל. הרי לכל אחד מאתנו יש כף רגל שונה ואורח חיים שונה, מדרס שיתאים לאדם שלא מבצע פעילות גופנית לא יתאים לספורטאי למשל. ההתאמה האישית של המדרס לכל אדם תאפשר לו לצעוד בצורה נכונה, לייצב את כף הרגל בתנוחה המדויקת ביותר על מנת שמשקל הגוף יחולק במידה שווה בין שתי כפות הרגליים מבלי ליצור עומס מיותר."


אייל מדגיש בפנינו כי השירות ללקוח הוא אבן היסוד של המכון, וכי הוא מקפיד להעניק לכל מטופל יחס אישי לאורך כל שלבי התאמת המדרס או המוצר שהוא זקוק לו "אני מבין היטב את החשיבות של המדרס עבור המטופל, ולכן אני משתדל להעניק את היחס הטוב ביותר לכל לקוחותיי. בכל טיפול אני מבצע אבחון מקיף לכף הרגל, כאשר הדגש החשוב ביותר הינו התאמת המדרס בצורה אופטימלית לרגל של המטופל. אם צריך אנו נתקן את המדרס עד שהמטופל ירגיש איתו בנוח כיוון שזוהי המטרה החשובה ביותר.

מכון ''אורט-ארט אורתופדיה'' עובד בשיתוף פעולה עם קופות החולים השונות, ומציע מבחר תכניות סבסוד אטרקטיביות. כמו כן, המכון הינו זכיין של קופת חולים לאומית ומעניק לחברי הקופה הטבות שוות במיוחד.

הציוד החדשני, ההתאמה האישית והשירות המוענק במקום אינם מותירים מקום לספק - ''אורט ארט אורתופדיה'' הוא המכון המומלץ ביותר לרכישת מדרסים וציוד אורתופדי שיעניקו לכם איכות חיים מיטבית. מילה של מומחים.

אורטו-ארט אורתופדיה

סוקולוב 85, חולון

שעות פעילות:

א-ה 9:30-18:30
שישי: 9:30-13:30

050-554-4984

פייסבוק

בשיתוף אורטו-ארט אורתופדיה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully