וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלו את אולה קגן, מאסטרית באיפור קבוע ושזירת ריסים

בשיתוף אולה קוגן

7.12.2020 / 8:48

אחרי שלמדה את האמנות במוסקבה ואחרי שהחליטה לשנות את מקצועה לאחר לידת בנה השני, התמחתה אלה קוגן בכל סוגי טיפולי הפנים והאיפור הקבוע

אולה קוגן. יוני אוחיון,
אולה קוגן/יוני אוחיון

אולה קגן, מאסטרית האיפור הקבוע ושזירת ריסים, היא השם החם שעולה בשנים האחרונות בתעשיית הביוטי בארץ. היא זו שתגשים לך את חלום מראה הפנים, הגבות השפתיים והריסים שתמיד חלמת לקבל. אז אם את רוצה להחזיר את הרעננות לשפתיים, להאריך את הריסים, לתת נפח לגבות, כנראה שזה הזמן לאולה קגן. בעקבות המלצות רבות ותיק העבודות המרשים של אולה, ביקרתי בקליניקה שלה שבקריית ביאליק ויצאתי יפה יותר ועם חיוך על הפנים ובראי.

נשים רבות מלינות על מסגרת הפנים שלהן, שהשפתיים איבדו סימטריה, הגבות דלילות והריסים חסרות נפח. בקליניקה של אולה קגן, שלמדה איפור קבוע ושזירת ריסים במוסקבה, היא מטפלת בכל בעיות הפנים והיא זו שתשפר ותשדרג את מראה פניך. "אני מאסטרית באיפור קבוע בטכניקות המתקדמות בעולם ומומחית בשזירת ריסים - עובדת בשיטה רוסית של ריס-ריס, הדבקה על כל ריס בנפרד כפתרון שמעניק אורך ונפח לריסים ומשנה את צורת העיניים: מראה טבעי, מראה בובתי , מראה חתולי. כל לקוחה יכולה לבחור את אורך וסוג הריסים לפי מה שמתאים למבנה העין שלה, לטעם שלה, הריסים מחזיקים מעמד בין 3-4 שבועות ואז מגיעים לעשות טיפול נוסף שלא פוגע בצמיחה הטבעית של הריסים", מבטיחה אולה.

אולה קגן הדגשת שפתיים. יח"צ,
אולה קגן הדגשת שפתיים/יח"צ

אילו שירותים את מעניקה בקליניקה שלך?

"מגיעות אלי נשים מכל רחבי הארץ שרוצות לעשות איפור קבוע, למשל גבות - נשים שרוצות לשנות את צורת הגבות, לעבות אותן, מי שיש לה עיניים נפולות אני מייצרת לה גבות שיעניקו תחושה של עין מורמת, מטפלת בגבות דלילות, העלמת צלקות על הגבות, חוסר סימטריה בגבות. שפתיים - אני מחדירה פיגמנט לשפתיים ע"י שימוש במחט דקה, ללא כאב ודימום, עם אלחוש מקומי וגורמת לשפתיים לקבל גוון אחיד ומראה טבעי. אני פותרת בעיות של כתמים בשפתיים, כוויות עור, יוצרת מסגרת חדשה לשפתיים עם מראה חדש ומשורטט, מתקנת חוסר סימטריה בשפתיים.

"האיפור הקבוע מחזיק עד כשנתיים ואז צריך לחדש אותו, שזה גם היתרון שניתן כל שנתיים לשנות את הצורות והרצונות, גם בהתאם לטרנד וגם בגלל שנשים אוהבות לחדש ולרענן כל הזמן.

"בנוסף מגיעות אלי נשים שעברו איפור קבוע כושל שרק החמיר את חוסר הסימטריה בפנים או לא התאים לפנים שלהן ואני משקמת להן את הגבה ומסירה במידה וניתן את הפיגמנט הלא מוצלח ולאחר מספר מפגשים אני משרטט להן את הגבה כפי שרצו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אולה קגן שזירת ריסים. יח"צ,
אולה קגן שזירת ריסים/יח"צ

טיפול שפתיים - מי צריכה את זה ולמה

"מה שיפה בתחום הזה הוא שהכל מאוד דינמי ומשתנה בהתאם לאופנה הקיימת היום. למשל אני יכולה לומר לך שהדגשת שפתיים זה הטרנד הלוהט של עולם הביוטי, מאז ומעולם שפתיים היו סמל לחושניות ועם השנים הן מאבדות מן החיות שלהן. לכן, נשים רבות מגיעות אליי לקליניקה על מנת לסדר את הא-סימטריה שנוצרה ולהוסיף איזה גוון שהן רוצות, חלק בוחרות בגוון מאוד בולט ממש כמו אודם, חלקן מעדיפות מראה טבעי. בטיפול בקליניקה שלי הן חוסכות זמן על איפור וגם נראות נהדר עם שפתיים רעננות, מלאות וחושניות".

למה בחרת להתמחות דווקא באיפור קבוע?

"במשך שלוש שנים ניהלתי חנות בגדים ברשת גדולה ומאוד אהבתי את העבודה אבל הרגשתי תקועה… ממש תקרת זכוכית שהולכת וגומרת לי את האוויר. אבל לא הייתה לי ברירה, באותה תקופה היינו זוג צעיר עם תינוק בבית וזה ממש קשה לאמא טרייה לרדוף אחרי החלומות שלה בזמן שהיא צריכה לבנות את הקן שלה, אז התאפקתי קצת מלהגשים את עצמי. אבל כשנולדה ביתי השנייה והייתי בחופשת לידה הגעתי להחלטה שאני רוצה להתפטר מהעבודה, להגשים את החלום שלי להיכנס לתעשיית הביוטי ולהתמחות באיפור קבוע ושזירת ריסים, מה שנקרא ללכת 'על כל הקופה' וללמוד איפור קבוע.

"גורם נוסף שדחף אותי ללמוד איפור קבוע הוא הילדות שלי. איבדתי את אימי כשהייתי בת 6 וגדלתי עם אבא שלא ממש היה בתחום הביוטי אז כנראה שמתך מקום של חסך היה לי חשוב לעסוק בעולם האיפור והביוטי ולהגשים לנשים את החלום שלהן למראה שהן רוצות. תמיד ציירתי, איפרתי ואהבתי יופי ואסתטיקה וכעת אני מגשימה את זה עבור נשים אחרות."

בוגרת קורס של אולה קגן. יח"צ,
בוגרת קורס של אולה קגן/יח"צ

ספרי קצת על הקורסים לקוסמטיקה שאת מעבירה, גם בימי קורונה

"בימי הקורונה יש עליה יום יומית מטורפת בביקוש לקורסים, אפילו הקורסים החודשיים שלי בשבוועות הקרובים הם סולד אאוט. לפי הערכה שלי הסיבה לכך היא שנשים רבות איבדו את עבודתן הקבועה, הקורונה ערערה את היציבות הכלכלית שלהן והן מחפשות להתפתח בתחומים נוספים. יש נשים שפשוט מחפשות לעשות שינוי בחיים ממש בדומה למה שאני חוויתי כשהתחלתי ללמוד. כמו כן התודעה בארץ לטיפולי מיקרופיגמנטציה עברה התפתחות של ממש ונשים רבות רוצות ללמוד את התחום הזה".

הבנתי שיש לך תחושת שליחות של ממש סביב הנושא של העצמה נשית

"בתחילת דרכי הייתי מקבלת לקוחות בבית שלנו מאחורי פרגוד, במשך הזמן התפתחתי ואני עובדת מהבוקר ועד הלילה. המסר שלי לנשים זה תאמינו בעצמכן ואל תוותרו על החלומות שלכן ולא משנה מה. מתוך המקום הזה, אחרי שכבר יש לי קליניקה יפה ומצליחה, הרגשתי שאני רוצה לתת מהידע והניסיון שלי וטיפים מהדרך שעברתי לבנות שבחרו בתחום הזה. אני מעצימה אותן, נותנת להן ביטחון מהסיפור שלי ומלמדת אותן את עולם איפור הקבע ומעבירה להן את המסר לא לוותר כי לאט לאט הכל קורה בסוף ולא להרים ידיים. אני לא וויתרתי והיום אני מגשימה חלומות של נשים בעזרת איפור הקבע שלי".

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

וואצאפ

בשיתוף אולה קוגן
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully