וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדוקס - ההגנה הטובה ביותר על כלי הרכב והנהגים

בשיתוף פרדוקס

6.12.2020 / 16:22

לקראת סיום 2020, במערכת "הנבחרים" אנחנו ממשיכים להביא לכם את הסיפורים מאחורי בתי העסק שהרשימו אותנו יותר מכל במהלך השנה האחרונה. בכל הנוגע לעולם הרכבים בישראל, היתה זו חברת "פרדוקס" שהותירה עלינו רושם עז

פרדוקס. יח"צ,
פרדוקס/יח"צ

פרדוקס היא חברה מרשימה בזכות מוצרים איכותיים וחדשניים וגם בזכות המוטיבציה להעלאת המודעות לסרטן העור בישראל, בעזרת אמצעים מגוונים שיכולים לעזור במשימה חשובה זו. חבר המערכת פגש את בעלי החברה לשיחה, ממנו הוא שמע על כל החידושים האחרונים בתחום מדבקות ויניל לרכבים, ציפויי שמשות לרכבים ובניין, ועוד.

פרדוקס. יח"צ,
פרדוקס/יח"צ

פרדוקס היא חברה פעילה כבר כ-8 שנים שעיקר עיסוקה מתרכז ביבוא, שיווק והפצה של מוצרי קצה ופתרונות קסטומיזציה לרכב. החברה מנוהלת על ידי הבעלים, לב קור, בן 32, אותו פגשתי במשרדי החברה בפארק התעשייה ברלב, על הכביש בין עכו לכרמאיל. בין המוצרים שהחברה מייבאת ומפיצה ניתן למצוא ציפוי חלונות, מדבקות ויניל לרכבים, מדבקות PPF ועוד.

ביקשתי מלב לקבל הסבר על הניסיון שלו להביא למודעות של מקבלי ההחלטות בישראל את הכדאיות ב"ציפוי" של שמשות הרכב כצורך במלחמה בסרטן העור, על כך הוא סיפר לי: "אנחנו מדינה חמה מאוד, השמש יוקדת לאורך חודשים רבים ובעיקר בחודשי הקיץ הנהגים בישראל סובלים ממנה מאוד. נהגי מוניות, משאיות, אוטובוסים ובכלל, כל מי שנמצא על הכביש לאורך היום, כולם סופגים את קרינת השמש ישירות לאזור הפנים והידיים.

"נכון להיום החוק בישראל מאפשר מצב בו רק השמשות האחוריות של כלי הרכב השונים יהיו עם ציפוי כהה, אך בכל הנוגע לשמשות הקדמיות, חל איסור. אני מבין מצוין את השיקולים השונים, אם חס וחלילה ישנו מקרה של תאונה, או צורך בזיהוי של מי שיושבים בפנים הרכב, אולם המוצרים החדישים מכהים את החלונות בצורה עדינה יותר ובעיקר מגנים על הנהגים מפני השמש המסוכנת".

הייחודיות במוצרים של "פרדוקס" באה לידי ביטוי קודם כל באיכות. הם מייביאים חומרים שמיוצרים אר ורק בארה"ב, אירופה ותוצרת ישראלית כחול לבן, כך שמדובר באיכות ממדרגה ראשונה.

לב סיפר לי על כמה ממוצרי הקצה שהם מציעים לנהגים:

*ציפוי חלונות - הכהיית שמשות וחלונות הרכב, נגד שמש וחסימת קרינת UVA/UVB מעל 99% חסימה! פרטיות הנוסעים. כמו כן קיים ציפויים המגנים על השמשות נגד ניפוץ בנוסף לכל היתרונות המוזכרים.

*ויניל - מדובר במדבקה לעיטוף הרכב, פתרון מצוין שמחליף את הצורך בצביעה. בעזרת המדבקה ניתן לשנות את גוון ברכב, להגיע לגימורם שלא ניתן להגיע בצביעה קונבנציונלית.

בנוסף, על המדבקה עצמה ניתן שיהיו הדפסים שונים, כך שזה מהווה תוספת למי שרוצים לפרסם על גבי הרכב את בית העסק שלהם או כל שירות אחר. היופי הוא שהציפוי הזה שומר על הצבע המקורי של הרכב, מדובר ביתרון כאשר מבקשים למכור את הרכב.

*מדבקה PPF - המוצר המבוקש ביותר בעולם רכבי היוקרה, ציפוי שקוף נגד שריטות, גם הוא מגיע בתצורה של מדבקה ושומר על הרכב מפני מכות קלטות ושריטות.

"אני יודע מצויין עד כמה כואב הלב כאשר קונים רכב במאות אלפי שקלים ופתאום מגלים מכות ושריטות על הפח בגלל שמישהו בחנייה פתח את הדלת שלא בזהירות, או שעגלת סופר פגעה ברכב בטעות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
פרדוקס. יח"צ,
פרדוקס/יח"צ

למדתי כי ב"פרדוקס" דואגים להעביר את כל הידע לגבי השימוש הנכון בחומרים הללו בעזרת קורסים מקצועיים שהם מעבירים במכללה פנימית שבנו במיוחד עבור הצורך הזה. בנוסף, הם מחזיקים במתקין נייד שמעניק שירות לכל דורש, בבית הלקוח או באזור העבודה האישי.

את מגוון השירותים שלהם - לימודים במכללה או מתקין נייד, הם מציעים גם ליבואני רכב, סוכנויות ליסינג וגורמים נוספים בתחום הרכב שעובדים מולם.

סקרנים לדעת מה עוד לומדים במכללה של "פרדוקס"? בין היתר גם קורס Detailing מקיף, שטיפת רכב מקצועית עם ציפוי של ננו קרמי, ניקיון פרימיום ועוד. הקורסים מועברים על בסיס שבועי בסדנאות שונות ברחבי הארץ ובסיום הלימודים מקבלים תעודת הסמכה.

לפני סיום הפגישה גיליתי כי חלק מהמוצרים של פרדוקס מתאימים גם לבתי דפוס, לב הסביר לי על מה מדובר: "אנחנו מספקים פתרונות אחסון לסדנאות ובתי דפוס, כי גם הם צריכים פתרונות אחסנה לחומרי הגלם. כל המוצרים שלנו מגיעים בגליליים ויכולים לתפוס מקום מיותר במחסנים השונים. לכן ביחד עם המוצרים אנחנו מספקים גם מתקנים מיוחדים עליהם ניתן להניח את הגליליים השונים, זה חוסך במקום שומר על סדר ומגן על המוצר".

פרדוקס. יח"צ,
פרדוקס/יח"צ

"פרדוקס", אימפריה של מוצרי קצה לשוק הרכב, הבניין והדפוס בבלעדיות.

לפרטים והזמנות ניתן ליצור קשר בטלפון: 073-375-3000

אתר הבית

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף פרדוקס
  • עוד באותו נושא:
  • כלי רכב
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully