וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המומחים של הטנדרים הגדולים

בשיתוף פרימיום קאר

6.12.2020 / 16:04

כשמדובר בבחירת רכב עבודה, מבחר רחב של אפשרויות עלול להפוך את הבחירה למשימה מורכבת ומאתגרת יותר. בסוכנות הרכב פרימיום קאר יציעו לכם את רכב העבודה היחיד שבאמת שווה לשקול. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על הרכבים שעשויים לשבור את שוק רכבי העבודה הישראלי

מבחר טנדרים גדולים. יח"צ,
מבחר טנדרים גדולים פרמיום קאר/יח"צ

רכבי עבודה וטנדרים הם רכבים המשמשים אנשי מקצוע מתחומים רבים ומגוונים, בין אם זה לצורך הובלת צוות עובדים ממקום למקום, יכולות גרירה או שינוע סחורות וכלי עבודה להגעת אנשי מקצוע לשטח. מי שמתחילים לצבור ביקוש בקטגוריית רכבי העבודה הם הטנדרים הגדולים האמריקניים, תופעה יחסית חדשה בכבישי ישראל, המאופיינים בדגמים בעלי ממדי ענק שמפגינים נוכחות מרשימה ותפוקה מצוינת.

הכירו את חברת פרימיום קאר, סוכנות רכב המציעה רכבי יוקרה בייבוא אישי, רכבי עבודה וטנדרים גדולים בייבוא מקביל. ההתמחות העיקרית של פרימיום קאר, העובדת עם כל החברות הגדולות במשק, היא טנדרים גדולים אמריקניים (או באנגלית Pickup Truck) כמו שברולט סילברדו, דודג' ראם ופורד F. בנוסף, היא הסוכנות היחידה והראשונה בארץ שמציעה טנדר מסוג שברולט איי-קאנטרי בייבוא מקביל, אחד הטנדרים המפוארים ביותר שקיימים היום בשוק. בסוכנות ניתן למצוא רכבים מיד שנייה או באפס קילומטר באחריות יצרן מלאה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
רכבי יוקרה ביבוא אישי. יח"צ,
רכבי יוקרה ביבוא אישי. פרמיום קאר/יח"צ

סוג הרכבים והדגמים שמציעה הסוכנות מבוקשים מאוד כרכבי עבודה לעצמאים, בעלי עסקים וחברות גדולות, בעיקר מהסיבה שהם מוגדרים כמשאית (רישיון 03). כלומר, רכבים אלה מוכרים במאה אחוז מס עם שווי שימוש אפס, בעלי אגרת רישוי נמוכה והכרה מלאה בהוצאות, בניגוד לטנדרים קטנים. בנוסף, הם יכולים לשמש לנסיעות 4X4, טיולי שטח, משפחות שרוצות רכב עם ארגז גדול, בעלי משקים וחוות, הובלות סוסים ועוד. מדובר ברכבים מאוד מבוקשים ששולטים בקטגוריית רכבי העבודה בארה"ב, מכיוון שהם גדולים משמעותית מטנדרים יפנים מוכרים, חזקים כמו מכונית ספורט ומפנקים כמו משפחתית מאובזרת.

טנדרים גדולים. יח"צ,
טנדרים גדולים/יח"צ

יצחק בובו, הבעלים של הסוכנות ובעל ניסיון של כעשרים שנה, הגיע לתחום הרכב לגמרי במקרה. זה התחיל מאהבתו לרכיבה על סוסים. "במשך שנים רבות רכבתי על סוסים ועסקתי בכל מה שקשור לעולם הזה. הייתי משנע סוסים לאירועים שונים באמצעות טנדר גדול, כך בעצם הכרתי את סוג הרכב הזה והתאהבתי. מכיוון שמדובר בסוג רכב שפחות מוכר בארץ, הבנתי שקיים חוסר בשוק, וזיהיתי הזדמנות להעלות את המודעות בארץ ולענות על צורך של עסקים רבים". יצחק מנהל את הסוכנות יחד עם בנו דודי בן ה-19, ובבעלותם מגרש מכוניות ואולם תצוגה לרכבי היוקרה והטנדרים הגדולים שהם מציעים, במחיר נמוך יותר ממה שניתן למצוא אצל יבואן רשמי. האהבה למקצוע ולמוצר שהם מציעים, ממצבת את סוכנות הרכב המשפחתית כמומחים בתחום הטנדרים הגדולים. בנוסף, הם פועלים באמינות ושקיפות מלאה מול הלקוח, וחשוב להם להעניק שירות חם ויחס אישי.

יצחק בובו. יח"צ,
יצחק בובו/יח"צ

בימים אלו, דגם שברולט איי-קאנטרי המפואר עושה את דרכו לסוכנות פרימיום קאר, היבואנית הבלעדית. לכבוד המאורע, יצחק ודודי מציעים התחייבות לעשרת הרוכשים הראשונים למסירת הרכב בתאריך ה-1.1.21. ניתן להזמין בצבעים ודגמים שונים.

כתובת: דרך השבעה 19, אזור

להגעה ב-Waze: פרימיום קאר אזור

טלפון: 05053-55555

פייסבוק

אינסטגרם

טיקטוק

בשיתוף פרימיום קאר
  • עוד באותו נושא:
  • טנדרים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully