וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את פירות השף - חנות בוטיק לירקות ופירות במחירים לכל כיס

בשיתוף פירות השף

6.12.2020 / 15:40

בתוך קניון G צמרת בתל אביב מסתתרת חנות "פירות השף", המציעה ירקות ומגשי פירות ברמה אחת מעל לכל מה שהכרנו ובמחירים ללא תחרות

פירות השף. יח"צ,
פירות השף/יח"צ

בתוך קניון G צמרת בתל אביב מסתתרת "פירות השף" - חנות בוטיק של פירות וירקות מובחרים שמציעה חוויה אחרת ושונה מהנוף המוכר לנו. יסין, הבעלים של החנות הצבעונית, שם דגש על כך שהפירות והירקות שהחנות מציעה ללקוחותיה מגיעים מתוצרת ישראלית כחול-לבן. "רוב הפירות והירקות מגיעים אלינו לחנות דרך מגדלים פרטיים פה בישראל. אנחנו מציעים פירות מיוחדים, קלופים וחתוכים שאין באף מקום אחר. רק אם אין את המוצר שאני מחפש פה בארץ, אני מזמין מחו"ל, אנחנו מאוד מקפידים על תוצרת ישראלית והיא חלק בלתי נפרד מהעסק שלנו".

גולת הכותרת של המקום היא מוצר שהפך נפוץ יותר ויותר בשנים האחרונות בארצנו הקטנה - מגשי פירות מיוחדים, קלופים ומגולפים אישית בצורות שונות ויצירתיות. נוסף על כך, חנות פירות וירקות בתוך קניון סגור היא לא מחזה רגיל במחוזותינו ועל כך מרחיב יסין: "החנות שלנו היא בין חנויות הפירות הבודדות בעולם שנמצאות בתוך קניון סגור. לדעתי, בתחום הזה של מגשי פירות, 95 אחוז מהעסקים הם עסקים ביתיים ולא מקצועיים. בחנות שלנו יש מטבח מקצועי וגדול המשתרע על 75 מטרים, לא מטבח ביתי או חובבני כמו שאנחנו רואים לפעמים בעסקים דומים. המגשים שלנו נעשים בהכנה קפדנית והם מיוחדים גם בנראות, בצבעים ובחיתוך, וגם באיכות ובטריות של הפירות".

פירות השף. יח"צ,
פירות השף/יח"צ

המקום מציע מגשי פירות בעשרות גדלים, צורות וצבעים, וניתן למצוא ביניהם מגשים בחיתוך של פרי מעוצב, מגשי פירות בצורת חיתוך "סושי" ועוד. המגשים נמכרים באריזות שי לאירוח ביתי ופרטי, וגם לאירועים רבי משתתפים: "אנחנו מגיעים לאירועים גדולים ופותחים בר פירות עצום, מגוון ומפתיע שמהווה אטרקציה לכל המוזמנים. אנחנו עובדים גם באירועים פרטיים וגם באירועים עירוניים. לדוגמא, לאחרונה עבדנו עם עיריית תל אביב במרתון העירוני של העיר, ובנקודת הסיום בפארק הירקון פתחנו בר פירות עצום וצבעוני לכל המשתתפים".

מלבד מגשי הפירות המעוצבים, מציעה החנות עוד מוצרים רבים וביניהם ירקות מובחרים, מיצים סחוטים, מגשי פירות יבשים, פיצוחים מכל הסוגים, לקטים למרק, פירות קלופים בקופסא כגון סברס, רימונים, אבטיח, אננס ועוד.

כשנכנסים ל"פירות השף", הנמצאת בתוך הקניון היוקרתי G צמרת, המראה המוקפד והנקי עלול להטעות - מדובר בחנות שמציעה פירות וירקות במחירים שלא נראים בחנויות דומות באזור תל אביב. מדגימה קצרה של חנויות וירקנים בצפון העיר, אין ספק שמדובר במחירים מנצחים שזולים משמעותית ממקומות אחרים דומים, בטח ובטח כשמדובר בחנות שמציעה סחורה משובחת שנבחרת בקפידה על ידי יסין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
פירות השף. יח"צ,
פירות השף/יח"צ

הבעלים יסין, מספר שכבר מאז שהיה ילד הוא עוסק בתחום: "אני מגיל 11 עובד בענף הפירות והירקות. בגיל מאוחר יותר התחלתי לעבוד עם שפים מכל הארץ, הייתי משיג להם כל מיני תבלינים ועשבים מיוחדים לבישול. לפני יותר מעשרים שנה, הייתי מהראשונים בארץ שהתחיל לקלף פירות כמו סברס, רימונים ופומלות, ולמכור אותם ככה מקולפים במארזים".

החנות של יסין ממוקמת בצפון תל אביב ועושה משלוחים לכל אזור גוש דן, עד קיסריה מצפון וראשון לציון מדרום. ניתן להיכנס לעמוד האינסטגרם, להתרשם מהמארזים המיוחדים ולבצע את ההזמנה דרך שם.

לאינסטגרם

בשיתוף פירות השף
  • עוד באותו נושא:
  • פירות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully