וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירב מסד MUST B - קליניקה לאסתטיקה מתקדמת ושיטות ייחודיות בעולם היופי

בשיתוף מירב מסד MUST B

6.12.2020 / 14:58

במסגרת כתבות הנבחרים על אנשי המקצוע המבריקים בתחומם, שלחנו ל-3,000 קוראי המדור שאלון קצר בו הם התבקשו לציין שלושה שמות של אנשי מקצוע מובילים בשלושה תחומים שונים. בכל הנוגע לעולם הקוסמטיקה החן והיופי, עלה שם אחד שוב ושוב, מירב מסד!

פיגמנט שפתיים - איפור קבוע שפתיים. יח"צ,
פיגמנט שפתיים - איפור קבוע שפתיים/יח"צ

חברת המערכת יצאה לפגוש את מירב מסד בקליניקה שלה במגדל בבת ים. היא חזרה נלהבת מאישה מבריקה וחכמה שפיתחה מספר טכניקות ושיטות עבודה שמציבים אותה בקדמת הבמה בתחום הקוסמטיקה.

מירב מסד, 42, היא אחת הנשים המובילות בעולם הקוסמטיקה והיופי בישראל ובעולם! 24 שנים שבהן היא עוסקת בתחום ומלמדת את שיטותיה. כבר מגיל צעיר מירב נשבתה בקסמו של עולם היופי וכשהיתה בת 12 החלה בעשייה ובסלילת דרכה בתחום באופן מקצועי, כאשר עשתה "מהפך" בגבות של חברותיה לתיכון.

בגיל 18 פתחה את הקליניקה הראשונה שלה, המשיכה להתמקצע בעיצוב הגבות, והפכה לשם דבר בתחום. בנוסף, הייתה בין הראשונות בארץ להתמחות בטיפולים לאיפור קבוע ולהעניק ללקוחותיה שירות שכמעט לא היה קיים עבורן באותה תקופה, מאז ועד היום.

פיגמנט אאוט - הסרת פיגמנטציה. יח"צ,
פיגמנט אאוט - הסרת פיגמנטציה/יח"צ

כך, מפה לאוזן, מלקוחה מרוצה אחת ללקוחה נוספת שכבר "התמכרה", נשים ונערות מכל רחבי הארץ נוהרות אליה בזכות השירותים המקצועיים והחדשניים שהיא מעניקה. מומחיות וניסיון ללא תחרות, יחס אישי וצוות עובדות מסור המלווה אותה.

בין הטיפולים המוצעים בקליניקה, ניתן למצוא:

• איפור קבוע: מיקרובליידינג, שיטת השערה, הצללת פודרה, אייליינר, פיגמנט שפתיים, הצללה ואודם קבוע (פיגמנט שפתיים). טיפולי האיפור הקבוע נעשים תוך הקפדה מלאה על שימוש בחומרים אורגניים, ללא תחמוצת ברזל, ללא עופרת וללא מתכות רעילות תוך כדי שימוש בצבעים יציבים, ללא שינוי גוון.

• טיפולי פנים וגוף - החלקת צלוליט, הסרת שיער, טיפולי פנים, טיפול בפיגמנטציה וכתמים בעור, העלמת אקנה, הרמת עפעפיים ללא ניתוח, הסרת קמטים, מיצוק העור ועוד, כך שבפעולה אחת היא מדגישה את היופי ומוחקת את הזמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ספיישל מיקרו - מיקרובליידינג. יח"צ,
ספיישל מיקרו - מיקרובליידינג/יח"צ

"שנים רבות התמקדתי בשירות ובטיפול בתחום הגבות והאיפור קבוע ובשלב מסוים החלטתי באופן מודע לפנות זמן מעומס העבודה היומיומי כדי לגדול ולהתפתח בתחום לעולמות חדשים נוספים, אך עדיין גבות מילאו את רוב שעות היום שלי", סיפרה מירב.

בין היתר הייחודיות של מירב באה לידי ביטוי בזכות חשיפה והיכרות של שנים עם כל סוגי העור שונים, בעיות עור מגוונות וצרכים שעלו מהטיפולים היומיומיים מול הלקוחות מכל הגילאים סייעו לה לפתח שיטות עבודה משלה, תוך חשיבה מחוץ לקופסא, על מנת לתת מענה לאותם צרכים שעלו מן השטח.

אקנה קליר - העלמת אקנה. יח"צ,
אקנה קליר - העלמת אקנה/יח"צ

היא הוסיפה והסבירה: "כל דבר שלמדתי בתחום היה מבחינתי רק הבסיס האיתן עליו צמחתי. תפיסת העולם שלי אומרת כי על מנת להיות טובה יותר מכל אחד אחר אני חייבת לחקור לעומק, למצוא ביסוסים מדעיים ולפתח שיטות עבודה שיהיו טובות ומדויקות יותר מהסטנדרט המוכר בתחום, מבלי לעגל פינות ותוך שימוש בחומרים איכותיים בלבד".

שיטות הטיפול שמירב פיתחה במהלך השנים הוכיחו את עצמן ובזכות 100% הצלחה ותוצאות. הן הפכו לטכניקות המובילות והמבוקשות ביותר בקרב לקוחות וקוסמטיקאיות, לכן גם לקוחות חדשות נוהרות לקליניקה ומייחלות לתור פנוי.

"אחת משיטות הטיפול שפיתחתי עבורן טכניקה ייחודית, נקראת "Pigment Out" המטפלת בלקוחות הסובלות מבעיות פיגמנטציה ומאפשרת להן להיפטר מהכתמים וליהנות מעור חלק עם גוון אחיד, בקלות, במהירות ובאפקטיביות מרבית", סיפרה מירב.

Acne Clear הינה שיטה ייחודית נוספת שפיתחה מירב וכבשה את לב לקוחותיה. שיטה חדשנית זו מתמקדת באחת הבעיות הנפוצות מהן סובלות נשים רבות - האקנה, ומעניקה להן פתרון משנה חיים.

פתרון חכם ומתקדם נוסף הנקרא "stop hair", נולד מתוך צורך שעלה מן השטח להסרת שיער הפנים. שיטה מנצחת זו פופולארית במיוחד בקרב נשים וגברים כאחד, ובזכות ההצלחה קוסמטיקאיות רבות ברחבי הארץ פונות למירב ללמוד את השיטה.

רוצים לשמוע עוד? יש, תכירו את סדרת טיפולי הפנים בשם ","Luxury Gold שמחליפה סדרת אימונים קשה ותזונה קפדנית של חצי שנה ומתמקדת בהרמת התפקוד העורי ובניית קולגן חדש, המאפשר מיצוק טבעי שיגרום לכל אחת להיראות ולהרגיש צעירה בכמה שנים, הן בתפקוד והן במראה.

ללקוחות רבות נפתח התאבון לאחר טיפולי הפנים המתקדמים ובעקבות ההצלחה והמחמאות שהן מקבלות על מראה עור הפנים הזוהר, הן ממשיכות ליהנות גם משירותי טיפוח הגוף המוצעים בקליניקה, כמו מיצוק הישבן והבטן, טיפול בסימני מתיחה, החלקת צלוליט ואפילו שירותי ייעוץ מטעם מתאמת ויטמינים ומינרלים.

חוות הדעת באתרי האינטרנט השונים מצד לקוחות של מירב לא משאירות מקום לספק, מדובר באישה נערצת ממש, 100% הצלחה עם 100% לקוחות מרוצות.

מירב מסד. יח"צ,
מירב מסד/יח"צ

בין היתר רויטל.ט כתבה: "מה שמאפיין את מירב זה התשוקה שלה למקצוע, היא עושה את העבודה שלה באהבה והתוצאות המדהימות בהתאם. אני לא אחליף אותה לעולם".

הדס.פ פרגנה: "מירב אשת מקצוע דייקנית ומקצועית, משתמשת בחומרים הכי טובים ועושה עבודה מעולה, אני ממליצה עליה בחום".

למרות ההצלחה הגדולה, מירב מקפידה לא לדרוך במקום, היא ממשיכה לחקור עוד ועוד את תורת העור גם מחוץ לישראל, בכנסים ולימודים מסביב לעולם. בזמנים רגילים היא טסה בין פעמיים לשלוש בשנה כדי להשתתף בתערוכות וההדרכות הכי נחשבות בתחום, על תפיסת עולמה ודרך העבודה שלה היא סיפרה: "השיטות שלי מבוססות על שילוב של אבחון מדויק, הטכנולוגיות המתקדמות בתחום ביחד עם החומרים הפעילים והמרוכזים ביותר וכמובן ליווי ותמיכה אישית, אני מגיעה לתוצאות מהירות שנראות לעין בצורה חד משמעית, ללא חתכים או פרוצדורות פולשניות, כי הכל מבוסס על השיטה המדעית".

על התוכניות לעתיד מירב הוסיפה: "יש לי ליין של חומרי קוסמטיקה בפיתוח אישי שאני מתכוונת לשווק לכל אנשי התעשייה. אני מתכוונת להמשיך להעביר הדרכות לאיפור קבוע, למיקרובליידינג, פיגמנט שפתיים ואייליינר, ללמד דור חדש של נשות מקצוע את הטכניקות החדשות והמובילות ביותר בקוסמטיקה ולהעניק להן את הכלים הנחוצים להגשים את החזון שלהן. אני מאמינה בהאדרת נשים, וביכולת שלהן לשנות לטובה את מסלול החיים שלהן באמצעות תשוקה למקצוע כמו זו שליוותה אותי לאורך כל הקריירה".

"מירב מסד "MUST B, היה לי העונג לפגוש באישה שוברת גבולות ומחסומים, חכמה ומבריקה, מקצוענית מספר 1 בתחום היופי והקוסמטיקה.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 050-730-0826

אינסטגרם

פייסבוק

יוטיוב

וואטסאפ

בשיתוף מירב מסד MUST B
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully