וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקודות אור - סלי דניאל מאבחנת גוף ונפש

בשיתוף סלי דניאל

6.12.2020 / 13:58

ללכת בדרך זו משימה - לבחור בדרך הנכונה זו הצלחה

סלי דניאל. יח"צ,
סלי דניאל/יח"צ

רוברט פרוסט מדבר בשירו The Road Non Taken' - הדרך שלא נבחרה' על חשיבות בחירת הנתיב בו נלך ועל הדרך עליה ויתרנו. לכל אחד יש לא מעט רגעים בחיים, בהם הוא מרגיש שהוא עומד בפני צומת דרכים. שהוא זקוק לעזרה, ליווי ותמיכה בדרך שנבחרה. סלי דניאל (37), אמא לשלושה ילדים מאזור המרכז, יועצת זוגית, נומרולוגית קבלית, מתקשרת ומטפלת, מציעה מגוון שיטות טיפול דרכן היא יוצרת את התמהיל הנכון לכל מטופל, במטרה לתת הכוונה בצמתים הכי חשובים בחיים.

"החיים מציבים בפנינו התלבטויות, קשיים ואתגרים שדורשים מאיתנו לעשות בחירות. הקושי מורגש (גדל) כאשר אנחנו נמצאים בלופ ולא רואים את האפשרויות שלנו. ואז אנחנו יכולים לשקוע או לבחור", היא מסבירה את הסיטואציה המוכרת לרבים כל כך, ומספרת איך היא עושה את זה: "יש לי אפשרות, דרך הנומרולוגיה, לזהות את התכונות המולדות של מי שיושב מולי, את הפנימיות שלו באופן הכי אותנטי, לפני שהחיים שינו אותו. אני מכוונת אותו להשתמש ביכולות שלו, אותן שכח עם השנים".

מהן השיטות המרכזיות איתן את עובדת?

"במהלך המפגשים אני מלמדת את האדם להשתמש באנרגיות שחזקות אצלו, ולהפעיל אותן לטובתו. אני בעצם מזהה את החוזקות שלו ומסבירה כיצד להשתמש בהן באופן המיטבי עבורו. יושב מולי אדם שמרגיש עייפות וחוסר באנרגיה. במסגרת השיח שלי איתו והתהליך שאנו עוברים, אני מזהה את אחד התדרים שלו שמעיד על אנרגטיות וחיות. באמצעות יצירת תמהיל של שיטות, עליהן ארחיב בהמשך, אני מצליחה לעורר את התדר ולהחזירו לפעולה".

תוכלי להרחיב על מגוון השיטות, איתן את עובדת?

"בהחלט. אני מאמנת NLP דמיון מודרך, תטא הילינג ונומרולוגיה קבלית, שמאפשרים לי לאבחן ולהתעמק בשורש הבעיה. למדתי גם ייעוץ זוגי. במקרה שלי הסנלדר לא הולך יחף. אמנם אני גרושה אבל זה תהליך שמגיע מתוך תובנות, ויש גם ניסיון שמשפיע על הדרך. שנים של עבודה עם לקוחות, הבנה והטמעה של תהליכים שעברתי, אישיים ומקצועיים, עזרו לי להגיע לאיפה שאני היום. בעשור האחרון אני עוסקת בייעוץ ונוגעת במגוון תחומים לטיפול בנפש האדם ובתת מודע. אני גם מאוד מאמינה בשיטת ה'אקסס בארס' - תוצאות נפלאות שנראות בשטח. השיטה משמשת ככלי לניקוי התודעה ולהזרמת אנרגיה לכל חלקי הגוף. זאת באמצעות 32 לחיצות עדינות בראש המטופל, שמטרתן לשחרר מחשבות שליליות, פחדים, תשישות נפשית, לשחרר חסימות אנרגטיות ולהכניס אנרגיות חדשות. הלקוחות מדווחות על שינויים משמעותיים לאחר הטיפול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
סלי דניאל. יח"צ,
סלי דניאל/יח"צ

את בעצם נכנסת לתוך הנשמה?

"נכון. תראי, אני יודעת שיש לא מעט שרלטנים בתחום וכי אנשים סקפטיים לגבי הנושא. אבל, אני מבטיחה שעם שם ותאריך לידה בלבד, אני מצליחה לנתח את מי שעומד מולי בצורה הכי עמוקה".

איך את עושה את זה?

"בעזרת חישובים ועל בסיס השיטות שהזכרתי, שעובדות לפי אנרגיות. למדתי את הנושא 4 שנים, השתתפתי במגוון קורסים ויש לי גם אינטואיציה טובה מגיל צעיר. את כל המכלול הזה, בשיתוף הכלים שאספתי בעשור האחרון, אני מתאימה למי שעומד מולי, כבר בפגישת הייעוץ הראשונה. לא מדובר בתוכנית טיפול מוכנה בראש, אלא במפת דרכים מותאמת אישית, שנוצרת אצלי ברגע שהמטופל יושב מולי ומבוססת גם על טכניקות שונות".

את דרכה הייחודית התחילה סלי כשהגיעה להפרשת חלה של חברה של חברה, והוזמנה על ידי אחת המשתתפות להרצאה בנושא נומרולוגיה. מאז היא צמחה והתפתחה וכיום היא מציעה מגוון שירותים שיכולים לעזור לכל אחד לקבל את הבחירות הנכונות, המתאימות לו, בכל צומת בחייו. בנוסף לייעוץ נומרולוגי קבלי, היא עוסקת בהתאמה זוגית, בחירת או הסבת מקצוע, בחירת תחום לימודים, בחירת שם לתינוק, בחירת עיתוי למהלך מסוים כדוגמת חתונה, גירושים, מעבר דירה, רכישת נכס, פתיחת עסק ועוד.

"במהלך השנים, למדתי להכיר את עצמי טוב יותר, גם אחרי הגירושין. מתוך התובנות שעלו והתהליך שעשיתי, כולל שינויים דרסטיים ושינוי חיי מקצה לקצה, אני מבינה את מי שעומד מולי ויודעת, שכל אחד יכול. צריך המון רצון ואמונה עצמית. במהלך כל השנים בהן אני במקצוע הזה, מעולם לא טעיתי באבחון. חשוב לי לדייק וגם להציג הכל גם אם האמת כואבת.

"יש זמנים בחיים שנראה לנו שהשמיים עוד רגע נופלים. יש כל כך הרבה מהמורות בדרך שנצטרך לעבור, וכדאי שנדע לעשות זאת מבלי שנאבד את עצמנו. חשוב לי שיבינו כי גם ברגעים הכי קשים של החיים, יש מישהו שיכול להבין ולעזור. יש לי אפשרות לראות דברים קריטיים בלי לחרטט. כך ניתן ללמוד איך לצאת ממשבר מחוזקים, בין אם מדובר בבגידה, פיטורים, אובדן אדם קרוב, חרם על ילדים, גירושים ועוד. אני הכי אמיתית שיש ומבטיחה ליווי אישי צמוד של כל הלקוחות שלי, שגם בוחרות לחזור".

סלי דניאל. יח"צ,
סלי דניאל/יח"צ

ומה עם גברים?

"רוב הפונות אליי הן נשים, ורק 10% גברים. הגברים יותר סקפטיים, רובם גם חושבים שהכל אצלם מושלם ושהם לא צריכים טיפול. מי שמגיע אלי מהמין הגברי נמצא בדרך כלל במצב יחסית קשה. כמה שהם סקפטיים, הם בסופו של דבר הכי מתרגשים ומעריכים", היא מסבירה.

השירותים שמציעה סלי

 חבילת ייעוץ זוגי משולבת באבחון נומרולוגי
 ייעוץ זוגי בשיטת "אימאגו"- שיטה המתמקדת בתקשורת מקרבת
 חבילת אימון אישי הכוללת: 3 מפגשי NLP, שלושה מפגשי אקסס בארס
 ייעוץ לילדים אשר חוו חרם, ילדים עם ביטחון עצמי ירוד, דימוי עצמי נמוך ועוד
 סדנת סימני דרך - להבנת האנרגיות הקיימות ומה צפוי בשנה הקרובה
 סדנת 'משורדת למגשימה'


מוזמנים לקבל כלים ליצירת מודעות ולהעצמת השינוי וההתפתחות.

טלפון ליצירת קשר 050-599-9320

מוזמנים להתרשם גם מאתר האינטרנט של סלי


מעמוד הפייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף סלי דניאל
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully