וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עפרי מיטשניק, מעצבת בעיר הגדולה

בשיתוף עפרי מיטשניק

6.12.2020 / 13:56

בדרך לקניית דירה חדשה? מחפשים מעצבת פנים שהיא כוח עולה בתחומה? הכירו את עפרי מיטשניק, צעירה שהחלה את דרכה במושב קטן ברמת הגולן והיום מעצבת דירות יוקרה בלב ישראל

עפרי מיטשניק, מעצבת פנים/אולפן הנבחרים

מי מכם שרכש דירה מקבלן, נתקל בוודאי במשא ומתן מולו על אי אלו סעיפים, שינויים ועוד. כאן נכנס לתמונה OM HOME DESTINE , של עפרי מיטשניק, עסק המתמחה בעיצוב ותכנון דירות קבלן.
העסק הוקם לפני שנה, אחרי שעפרי עבדה עם קבלנים רבים ובכירים בתעשייה. איך זה עובד? עפרי פונה לרוכשי הדירות, כדי לשדרג ולשפר את איכות החיים והסגנון בדירות קבלן, מלווה אותם משלב התכנון והשדרוג של כל מערכות הבית ועד לחלק העיצובי - בחירת כל האקססוריז והרהיטים. הליווי שלה בכל שלבי הבנייה חוסך כסף וזמן ללקוח והיא כמובן מערבת אותו ומתייעצת איתו, עד לשביעות רצונו.

מהו הייחוד שלך ביחס למעצבים אחרים בתחום?

"עבדתי שנים אצל הקבלנים ושם למדתי את אחורי הקלעים של עולם הבנייה. לקחתי את ארגז הכלים הזה והבאתי אותו לקדמת הבמה. הכל לטובת רוכשי הדירות, החל משלב הרכישה, כדי שהתהליך יהיה נוח וקל יותר".

מה הרקע של העסק, כיצד הגעת לתחום?

"אני בת 27, גרה בעתלית ולמדתי עיצוב פנים בבית הספר אולטימה והמרכז הארצי לבנייה. הגעתי לתחום בעקבות המעבר שלי בגיל 22 ממושב ברמת הגולן לתל אביב. נמשכתי לכל העולם של בנייה, תכנון ופיתוח עירוני. מאוד נמשכתי לאסתטיקה של הבית, מתוך אמונה שהבית הוא הכי חשוב בעולם, מרכז החיים שלנו ולכן חשוב לי לייצר תחושה ביתית בהתאם לצרכי הדיירים. ככל שלמדתי יותר, התלהבתי יותר מהתחום ואהבתי לראות איך השרטוט שלי הופך לבית במציאות".

רוצים מעצבת פנים צעירה ומעודכנת בכל הטרנדים האחרונים בעולם העיצוב? זה הזמן לפנות לעפרי מיטשניק, מעצבת פנים עם ראייה לעתיד.

בשיתוף עפרי מיטשניק
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully