וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרכז לבריאות השיער אברמסקי - חוסכים לכם טיסה מיותרת לטורקיה

בשיתוף המרכז לבריאות השיער אברמסקי

6.12.2020 / 12:58

בשנים האחרונות עשרות אלפי ישראלים נסעו במיוחד לטורקיה כדי לבצע השתלות שיער. לפני שעושים צעד דרסטי שכזה, יצאנו לבדוק וגילינו שיש בארץ מי שמטפלים בכל בעיות השיער השונות ומעניקים פתרונות אחרים לבעיה של נשירה, התקרחות ועוד, "המרכז לבריאות השיער אברמסקי"

המרכז לבריאות השיער. יח"צ,
המרכז לבריאות השיער אברמסקי/יח"צ

מפיקה מטעם חברת מערכת "הנבחרים" יצאה לפגוש את בעלי הקליניקה הייחודית, היא חזרה עם תשובות ברורות לכל מי שרוצה שהפדחת שלו תהיה מלאה בשיער טבעי ובריא.

"המרכז לבריאות השיער אברמסקי" היא קליניקה אשר מציעה מגוון פתרונות יעילים לטיפול וחידוש מצבי השיער השונים. בין אם אתם סובלים ממחלות עור הקרקפת (סבוריאה, פסוריאזיס( מנשירה, התקרחות או זקוקים לשקם שיער פגום לאחר החלקה או בצבע, בקליניקה תפגשו בצוות של מומחים שיכולים לסייע ולטפל בכל אלו.

הקליניקה פעילה כבר מעל 5 שנים וצברה מונטין רב בזכות אינספור סיפורי הצלחה. באתרי הביקורת השונים באינטרנט מצאתי לא מעט חוות דעת שלא השאירו מקום לספק לגבי יעילות הטיפולים ועל האמינות של המקום, בין היתר אלכס.ל כתב: "אל המרכז לבריאות השיער אברמסקי הגעתי לאחר לא מעט חיפושים אחר מקום שכזה באזור הצפון, לשמחתי פגשתי שם בצוות מקסים, מקצועי ואמין. סיימתי את הטיפול שלי לפני כשבוע ואני מאוד מרוצה כי רואה שינוי ענק".

המרכז לבריאות השיער. יח"צ,
המרכז לבריאות השיער אברמסקי/יח"צ

גם ברק.ש פירגן: "מקום אמין שלא מבטיח הבטחות שווא אלא מעניק תמונה אמיתית לגבי המצב. טופלתי בקליניקה לאורך 12 שבועות ואני יכול להעיד כי הטיפול שקיבלתי היה מקצועי ביותר והתוצאה בהתאם. אני ממליץ בחום לכל מי שבריאות השיער חשובה לו".

בניגוד למקומות אחרים, האבחון שנעשה ב"מרכז לבריאות השיער אברמסקי" הוא בחינם וללא כל התחייבות. מדובר באבחון ממוחשב ומקיף באמצעות מיקורוסקופ מקצועי ומדוייק אשר דרכו ניתן לזהות אם יש בעיה ומה ניתן לעשות בהתאם. במידה ולא נמצאה כל בעיה, שולחים את הלקוחות בחזרה לדרכם מצויידים בטיפים להמשך שמירת שיערם. אולם במידה וישנה כזו, יוצאים לדרך עם תוכנית עבודה מפורטת ומותאמת אישית לבעיה שאובחנה.

חשוב לציין כי כל הטכנולוגיה ושיטות הטיפול השונות הינן תוצרת פיתוח עצמי של המרכז האבחון עצמו, זה אורך כשעה ועל מנת שזה יהיה מושלם ההמלצה היא להגיע עם בדיקת דם עדכנית, כך שאפשר יהיה ללמוד יותר על מצב השיער.

שוחחנו עם הטריכולוגית הבכירה בקליניקה, לנו היא סיפרה על מספר נתונים ומידע מעניין. על פי מחקרים שנעשו בישראל עלה כי 60% מהגברים ומחצית מהנשים בגילאי 26 עד 45, מוצאים את עצמם בשלב מסויים בו הם מאבדים שיער ומקריחים.

חלקם ממהרים לגשת למכונים שאמורים להצמיח שיער תכף ומיד כבדרך פלא ויש מי שממהרים להוציא סכומי עתק על השתלות שיער שלטעמי בחלק גדול מהפעמים פשוט מיותרות. אבל חשוב להבין כי מדובר בבעיה שהיא מדעית ולכן ישנם לא מעט דרכי טיפול יעילות אחרות.

יש את הנושא של השתלות שיער בטורקיה, אולם ההשתלה נעשית רק באזורים מסויימים שבהן כבר החלה ההתקרחות ואינה עוצרת אותה, דבר שיוצר פתרון זמני בלבד, משום שההתקרחות ממשיכה ויוצרת חלקים חדשים ללא שיער. השתלות שיער בטורקיה מתאימות יותר למי שכבר הקריח לחלוטין ואני ממליצה כלל לא להגיע לסיטואציה הזו. כי עבור מי שסובל מנשירה יש דרך לעצור, לתקן ולהחיות מחדש את זקיקי השיערה. במקרים מסויימים אנחנו אף יכולים להחזיר באחוז מסויים שיער שכבר אבד, לכן הכי חשוב זה להגיע אלינו כמה שיותר מוקדם.

בזמן השהות שלי בקליניקה אי אפשר היה שלא להתרשם ולהרגיש את האווירה המשפחתית במקום, למדתי כי גם מי שסיימו את תוכנית הטיפול ממשיכים להגיע עוד שלוש פעמים במשך חצי שנה שלאחר מכן לאבחונים נוספים, זאת על מנת שאנשי הצוות המקצועי יוכלו לעקוב אחר השינויים וללוות את המטופל בדרך אל התוצאות הטובות ביותר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
המרכז לבריאות השיער. יח"צ,
המרכז לבריאות השיער אברמסקי/יח"צ
המרכז לבריאות השיער. יח"צ,
המרכז לבריאות השיער אברמסקי/יח"צ

מעבר לטיפולים המורכבים שנעשים בקליניקה בעזרת מכשור מתקדם, ישנם תכשירים נוספים שנמכרים במקום להמשך טיפול משלים בבית לתקופת הטיפולים וגם לאחריה. לתכשירים הללו לטיפוח השיער היתה חשיבות עליונה בתקופת הקורונה, כאשר המרכז היה סגור לאור המצב.

מדובר בערכה ייחודית עבור מי שסובל משיער פגום, עייף וחסר חיים, במיוחד לתקופה הזו שהגוף והנפש בסטרס מהלא נודע או מקשיים אחרים שיצרה הקורונה, הכל בא לידי ביטוי בשיער. הערכה הזו מספיקה לחמישה טיפולים ומותאמת במיוחד לשימוש ביתי, כאשר כל טיפול מתבצע אחת לשבוע -עשרה ימים בהתאם לצורך.

הטיפול מחליף ואף עולה על כל טיפול שניתן במספרה ואת התוצאות ניתן לראות ולהרגיש החל מהטיפול הראשון. המוצרים בערכה לטיפוח השיער לא מכילים פארבנים או סיליקונים, אלא בנויים על בסיס חומצה היאלורונית וחלבונים.

אז לפני שאתם מקבלים החלטה דרסטית כלשהי ומוציאים הון, כדאי לקפוץ להתייעצות וקבלת חוות דעת של מומחה.

"המרכז לבריאות השיער אברמסקי" ממוקם באזור מרכזי של העיר חיפה, בשדרות ההסתדרות 44. מדובר במרחק הליכה של 5 דקות מהתחנה המרכזית ורכבת ישראל, כך שמדובר בגישה נוחה לכולם.

לפרטים נוספים חייגו עכשיו :04-8223022

אתר הבית

אינסטגרם

פייסבוק

להזמנות וקבלת מידע על הערכה

בשיתוף המרכז לבריאות השיער אברמסקי
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully