וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נופר ניילס - ציפורניים איפור וגבות: עיצוב ופיסול הפנים בצורה הכי טבעית, אסתטית ויפה

בשיתוף נופר ניילס

6.12.2020 / 12:12

המוטו של נופר אליהו - לאפשר לכל אחת להיות הכי טבעית שאפשר, דבר שמלווה את כל אחד מטיפולי היופי שהיא מציעה. זאת בנוסף לשירותיות ולשקיפות שהיא מציעה

נופר ניילז. יח"צ,
נופר ניילס/יח"צ

סיפור הצלחה שהתחיל לגמרי במקרה

"כשהייתי ילדה הייתי ממש 'טום בוי'. בכל פעם שניסיתי למרוח לק, הוא יצא מהקווים. לא תיארתי לעצמי שיום אחד אעסוק בתחום הטיפוח והיופי שמשלב ציור ודיוק", מספרת נופר אליהו (אלבחר), נשואה ואמא לשתיים, מנהלת Nofar Nails - יופי וטיפוח אישי, משלומי.

אז איך הופכת בחורה שלא מתעניינת בתחום הטיפוח והיופי, לסיפור הצלחה בשלומי ובסביבתה? זה התחיל במקרה והמשיך עם הרבה מוטיבציה, כישרון ויכולת. "התחלתי את העסק במקרה, לפני 10 שנים. ראיתי מכונה לטיפול בציפורניים אצל חמותי, שלמדה את הנושא ולא השתמשה בה. השתעשעתי ברעיון והצעתי לחברה שאסדר לה את הציפורניים", היא מספרת. טיפול אחד הוביל לטיפול נוסף, ופתאום גילתה נופר שהיא מאוד אוהבת את התחום ושגם אחרות, אוהבות את העבודה שלה, ואת התוצאות הטבעיות והיפות שהיא מעניקה לציפורניים שלהן.

באותה תקופה היא עבדה בהנהלת חשבונות, "מקצוע פרקטי ובטוח", לדבריה. אבל, המציאות עלתה על כל דמיון ופתאום היא הבינה שמה שהיא אוהבת יכול גם לפרנס אותה. "הייתי בהלם שבנות משלמות לי על התחביב החדש שפיתחתי, החברות שלי, בהן טיפלתי אמרו לי שאני עושה את זה ממש טוב", היא מספרת.

נופר ניילז. יח"צ,
נופר ניילס/יח"צ

יצירת שם גדול במקום קטן

ההצלחה הגדולה הגיעה במהרה, דבר שדרש ממנה עבודה סביב השעון: "עבדתי מבוקר ועד ליל, עם הפסקה של שעתיים בלילה כדי לשים את הראש. אני גרה בשלומי, מקום מאוד קטן ולכן השמועה על שירותיי עברה מפה לאוזן. כך גם גדל מספר הלקוחות שלי. עם הזמן יצרתי לי שם גדול במקום די קטן. החלטתי ללמוד ולהתפתח בתחום הציפורניים, כולל מניקור ולק ג'ל".

הפריצה הגדולה הגיעה לאחר לידת בתה הבכורה: "כשחזרתי מחופשת הלידה ידעתי שלקוחות מחכות לי, ואז הגיע המשבר. לא הייתי מסוגלת להשאיר את בתי הקטנה בבית עם מישהו שהוא לא אני. הרגשתי שאם אני 'זורקת' אותה והולכת לעבוד, זה אומר שאני אמא לא מספיק טובה" היא מספרת.

החששות הפכו לפחדים שהתפתחו לחרדות שמנעו ממנה לחזור לעבוד ואף לצאת מהבית ולהשאיר את בתה הקטנה לרגע לבד עם מבוגר אחראי אחר. את צפירת ההרגעה קיבלה כשהגיעה לטיפת חלב: "האחות הסבירה לי שבמקרה שלי לא מדובר בדיכאון אחרי לידה, אלא בהיותי אמא טרייה לילדה ראשונה. זאת בנוסף לעובדה שהנקתי והייתי מאוד הורמונלית. באותו הרגע כבר הרגשתי טוב יותר. שאלתי את עצמי, מה אני עושה מכאן".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

נקודת מפנה וטוויסט בעלילה

אחרי שנה וכמה חודשים, הצליחה נופר ללקט את לקוחותיה בחזרה ואז... שוב נכנסה להריון. "הפעם יצאתי לשמירת הריון בחודש 6 וממש לא יכולתי לעבוד, למרות שמאוד רציתי. אז גם החלטתי שאני לא נכנסת שוב למצב בו הייתי בחופשת הלידה הראשונה".

4 חודשים אחרי לידת בתה השנייה, חיפשה ומצאה נופר סטודיו בשלומי, מיתגה את העסק והחליטה לדבריה להרים אותו למקום הכי גבוה שיכלה: "עיצבתי את המקום שיאפשר יותר מרחב, כולל חדר המתנה מרווח ונעים, זאת בנוסף להוספת שירותים חדשים שניתנים במקום. למדתי ועברתי הכשרות, וכיום הלקוחה יכולה לקבל מענה הוליסטי מראש וכמעט עד כף רגל".

השירותים שמציעה הסטודיו של נופר כוללים:

 בניית ציפורניים באקריל
 בניית ציפורניים בג'ל
 מניקור רוסי
 לק ג'ל ציפורן טבעית
 הרמת ריסים
 הצללות פודרה להענקת מראה טבעי לגבה
 איפור קבוע ומיקרופיגמנטציה
 מיקרובליידניג ושיטת השיערה
 יצירת פיגמנט בשפתיים

נופר ניילז. יח"צ,
נופר ניילס/יח"צ

טבעי זה הכי אני

נופר החליטה להשקיע את כל כולה כדי לקבל את הידע הכי מקצועי, ללמוד את הטכנולוגיות הכי חדישות ולרכוש את המוצרים הכי איכותיים. המוטו שלה: טבעי זה הכי יפה והכי אני. "אני מאוד אוהבת דברים טבעיים, גם כשזה קשור לידיים ולפנים. אני בהחלט נמנעת מטיפולים בולטים לעין ועשויים מדי. הלקוחות שלי גם מאוד מעריכות את תודעת השירות הגבוהה שלי ושאני לוקחת אחריות על כל הטיפולים. הן יודעות שבכל מקרה בו הן יזדקקו לעזרה או לתיקון, אני לא אגבה על כך כסף. מבחינתי, הסטודיו פתוח לכולן ותמיד".

לקוחות שבוחרות לחזור

סיום חופשת הלידה והשקת הסטודיו החדש של נופר, קרו בעיתוי מורכב, בלשון המעטה: "שבוע לאחר שסיימתי לשפץ את הסטודיו ופתחתי אותו לקהל הרחב, נכנסה ישראל לסגר ראשון, ואיתו האיסור על פתיחת מכוני טיפוח ויופי" היא אומרת. "ישבתי בבית חודשיים ואז חזרתי לעבוד במלוא המרץ. מה שריגש אותי במיוחד הייתה העובדה שרוב הלקוחות שלי חיכו לי ובחרו להמשיך יחד איתי".

אמינות, יושר ומקצועיות כבסיס לכל טיפול

כששאלתי את נופר מה הופך אותה לכוכבת עולה בשמי שלומי והאזור, היא עונה בצניעות וברגישות: "בנוסף לוותק ולניסיון אני תמיד אומרת את האמת. לעולם לא אנסה לדחוף ללקוחה משהו שלא מתאים לה, או שאין לה צורך בו. במידה ולקוחה מעוניינת בצבע לציפורניים שאינו לטעמי או צורה של גבות שאני פחות אוהבת, אגיד לה את מה שאני חושבת. בסופו של דבר היא תחליט מה היא רוצה, אבל את דעתי היא תדע. במידה והמטופלת מתעקשת על טיפול שלא יאפשר את התוצאה הכי טובה וברמה הכי גבוהה, אני אסרב לעשות אותו, עם כל הקושי והצער שבדבר".

נופר מספקת דוגמאות: "אם מגיעה אליי לקוחה שכוססת ציפורניים ללא הפסקה, אסביר לה שחבל לה על הכסף ושאין צורך למרוח לק ג'ל, עד שיגדלו הציפורניים. פונות אליי ילדות בגילי 12-13, ואני מסרבת לעשות להן טיפולים. אני מסבירה להן שהן צעירות ושעליהן עוד לגדול ולהתפתח לפני שהן מתחילות טיפולים קוסמטיים. אני גם מנסה להראות להן את היופי הטבעי שיש בכל אחת (זה כמובן רלוונטי לכל גיל) ומבקשת שלא יתחילו עם תכשירי הטיפוח לפני גיל 15, לפחות".

"אני מאוד אוהבת את המקצוע שלי. מבחינתי, אני עכשיו במקום הנכון והמתאים לי ביותר. השאיפה שלי היא לגדול ועם הזמן להקים בית ספר משלי. האקדמיה של נופר" היא מסכמת עם חיוך גדול.

לייעוץ והזמנת תור, מוזמנות להתקשר 052-516-6055

או לבקר - קניון סנטר שלומי החדש - קומה 1

או להיכנס לעמוד הפייסבוק

האינסטגרם

בשיתוף נופר ניילס
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully