וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונה את ההצלחה עם אבקה על עשר אצבעות - קרין ביוטי

בשיתוף קרין ביוטי

6.12.2020 / 11:56

אחרי שפיתחה תגובה אלרגית ללק ג'ל, חקרה קרין ומצאה שיטה חדשה לבניית ציפורניים - בריאה יותר וטובה יותר

קרין ביוטי. יח"צ,
קרין ביוטי/יח"צ

מאז פרצה לחיינו שיטת עיצוב הציפורניים בלק הג'ל אין בונת ציפורניים שלא מחזיקה בסטודיו שלה את הציוד הדרוש. עם זאת, ישנן לא מעט נשים שמפתחות אלרגיה לחומרים או שהשימוש בג'ל מסוכן להן, מסיבות שונות. במיוחד עבורן, קיים פתרון מעולה שאף מתעלה על המקור. הכירו את קרין אלימלך - טכנאית הציפורניים שפיתחה שיטה ייחודית לעבודה עם "Dip powder" וכעת, משתפת בקורס אונליין פרי יצירתה, את רזי הטכניקה שלה.

עשתה מהלימון - לימונדה

מיד עם שחרורה מהשירות הצבאי, קרין החלה ללמוד פדיקור ומניקור ב"נייל סטודיו" והוכשרה בעבודה מעשית החל מסוף שנת 2010 אצל ליטל קוסמטיקה. בשנת 2015, הגיעה לידי קרין הזדמנות לפתוח מקום משלה באילת, ובאומץ רב, היא יצאה לדרך - קנתה את הציוד המקצועי ביותר והפיצה את הבשורה. אחרי שנה וחצי של עבודה אינטנסיבית, קרין פיתחה אלרגיה קשה ללק ג'ל - עניין בעייתי עבור מניקוריסטית, היות שג'ל הוא מאוד פופולרי ומבוקש על-ידי לקוחות.

קרין לא הרימה ידיים והחלה בעבודת חקר מעמיקה אחר אלטרנטיבות ראויות. "חברה שלחה לי קישור לאבקות המיוחדות, "Dip powder", החלטתי להזמין ולנסות על עצמי והן הראשונות שלא גרמו לי לאלרגיה. כל הלקוחות שלי עברו לשיטה הזו והגיעו אליי עוד ועוד לקוחות שבעצמן אלרגיות ללק ג'ל" מספרת קרין. "הגעתי לחברה מאד מוכרת כיום, שאז הייתה בתחילת דרכה, ואני הייתי בין הראשונות שגילו אותה. הם היו משתפים עבודות מקצועיות שלי בדף האינסטגרם שלהם, וכך זכיתי לחשיפה בכל העולם".

קרין מספרת כי הדיפ פאודר לא ממש תפס בארץ וזכה לסטיגמה לא טובה, לכן נעלם ולא קיבל את החשיפה הראויה ואת הכבוד המגיע לו. "מרכזי השיווק שקיימים בארץ היו עסוקים רק בלמכור", מסבירה קרין. "הם סיפקו הדרכות פשוטות שלא ירדו לעומק העניין וממש המעיטו בערכה של השיטה. טכנאיות ציפורניים שרכשו את האבקות ניסו להפטר מהן בתירוצים שונים - אין ביקוש, זה מתקלף, זה לא מחזיק, זה מגושם, זה כמו בנייה בטבילה. אבל חשוב לי להדגיש - הדיפ פאודר זו שיטה מנצחת שתביא עוד ועוד לקוחות למי שרק שתלמד אותה כמו שצריך. מעבר לעובדה שהיא מתאימה לאלרגניות, היא גם עוזרת לשקם את בסיס הציפורן אצל כוססות ציפורניים ומחזיקה מעמד על לקוחות שלק ג'ל לא תופס עליהן מסיבות שונות כמו ציפורניים שומניות או זיעת יתר באצבעות. בנוסף, האבקות עמידות במים, עוד יתרון מדהים לזכותן".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
קרין ביוטי. יח"צ,
קרין ביוטי/יח"צ

עבודה קשה אך משתלמת לבריאות

בנוסף ליתרון של ה"דיפ פאודר" כמתאימה לאלרגניות, האבקה נטולת ריח לחלוטין, היא טובה ואינה מזיקה לנשים בהיריון, נשים עם תינוקות בבית, נשים עם מחלות עור שונות כמו פסוריאזיס ועוד. עם זאת, השימוש ב"דיפ פאודר" הוא מורכב ודורש ידע מקצועי. במשך כארבעה חודשים, קרין התנסתה באבקות ולמדה על בשרה את תהליך העבודה הנכון, עד שפיתחה שיטה ייחודית משלה. בשל היותה תושבת אילתית שרוצה להנגיש את הידע שלה לכל המעוניין, היא החליטה ליצור קורס אונליין עבור קוסמטיקאיות, ללימוד העבודה המדויקת עם ה"דיפ פאודר".

קורס מעמיק בשיטה ייחודית

הקורס שקרין מציעה מחולק לחמישה חלקים ומלווה במצגת שממחישה את כל הידע באופן ויזואלי ונוח להבנה. כמו כן, באמצעות סרטון בזמן אמת, קרין מדגימה עם לקוחה, את תהליך העבודה שלב אחר שלב ומעמיקה בפרטים הקטנים ביותר כדי להקנות ידע מקצועי אשר יביא תוצאות מרשימות.

"הבנת השלבים והעבודה על-פיהם היא קריטית לשמירת עיצוב הציפורן לאורך זמן. לכן אני מחדדת את הפרטים על דיוקם, ומי שתעבוד לפי השיטה שלי, תצליח להחזיק את האבקה לחודש ימים", מסבירה קרין. "אני משתפת מכל הידע והניסיון שלי, כדי שמשתתפות הקורס יוכלו להגיע לרמה מדויקת עם עבודה אסתטית, נקייה ויפה". יתר על כן, קרין מספקת קישורים אונליין לקנייה של האבקות, ובמידת הצורך, היא מסייעת לבצע את הזמנת המשלוח כל הדרך מארה"ב. הקורס מוצע במחיר נוח לכל כיס ונשאר זמין עבור הרוכשות אותו, לכל החיים.

קרין ביוטי. יח"צ,
קרין ביוטי/יח"צ

נופש באילת עם תור לציפורניים

מכל רחבי הארץ פוקדות את קרין לקוחות. בנוסף לשיטת דיפ פאודר הייחודית, קרין מעניקה שירותי פדיקור על כורסת מסאג' עם ג'קוזי, הסרת שיער בשעוות, עיצוב גבות, מיקרו-בליידינג ועוד. היות שהסטודיו שלה ממוקם באילת, כל הנופשות מגיעות אליה. הן נחשפות ל"דיפ פאודר", מתאהבות בשיטה של קרין ואז מתקשות למצוא בעלת מקצוע באזור מגוריהן, שפועלת באותה טכניקה של קרין.

לכן, הקורס האינטרנטי של קרין הוא אטרקטיבי ושימושי לכל בעלת מקצוע שמעוניינת להגדיל את סל הכלים שלה, ולהתמקצע בשיטה נוספת. "השיטה נחשבת מאד בריאה - היא לא מחלישה את הציפורן, אין שימוש בחומרים מקשרים ואין צורך במנורה. זה ממש ציפוי מדהים שמגן על הציפורן הטבעית - שילוב בין חוזק של בנייה לנראות של לק ג'ל, לכן לקוחות כל-כך מתחברות אליה", אומרת קרין " אפשר לקשט עם חותמות, מכחול, אפשר לעשות כל עיצוב עם האבקה. בנות מסתובבות עם עבודות שלי בעיר ואנשים לא מאמינים שזו לא בנייה, שציפורן טבעית נראית כל כך טוב".

קרין ביוטי

טלפון :0504833440

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף קרין ביוטי
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully