וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוות מלכי - מניעים בהצלחה את עולם הנדל"ן בראשון לציון

בשיתוף צוות מלכי

6.12.2020 / 9:55

אם אתם בדרך לקנייה או מכירת דירה - הכירו את הסוכנים הנכונים, עם תשוקה למקצוע, לב פתוח ללקוחות, מקצועיות וידע שאין שני לו. צוות מלכי - סוכני הנדל"ן הבאים שלכם

צוות מלכי, סוכני נדל"ן/אולפן הנבחרים

קושי איתו מתמודד כל אדם, בשלב כזה או אחר בחייו, זה לבחור את איש המקצוע המתאים. כאשר מדובר בתיקון קל בבית, מלאכת הבחירה נתפסת כקלה יותר, אך כאשר מדובר בתחום הנדל"ן, ואתם מעוניינים למכור או לקנות דירה, מעטים יכחישו שבחירת סוכן הנדל"ן הנכון למשימה זה אחד השלבים הכי קריטיים בתהליך. אם גם אתם מחפשים את הסוכנים הנכונים, עם תשוקה למקצוע, לב פתוח ללקוחות, מקצועיות וידע שאין שניים להם - הכירו את צוות מלכי - סוכני הנדל"ן הבאים שלכם.

האש והמים יחדיו

קארין וגיא מלכי הם אח ואחות שאפתניים, שבחרו לעבוד יחדיו, כאשר כל אחד מהם תורם לעבודה המשותפת את כישרונותיו ותכונותיו הייחודיים על מנת לתת ללקוח את השירות הטוב ביותר. כל אחד מהם סוכן נדל"ן מוכשר, בעל הישגים והכרה מרשימה, עם הופעות חוזרות במקומות הראשונים של רשימות הסוכנים המובילים ברחבי הארץ, אך ביחד, ניתן להבין בנקל כי כוחם גובר. "אני האש והוא המים" אומרת קארין בחיוך. "אני סומכת עליו בעיניים עצומות, יש בינינו דינמיקה מטורפת והוא הפרטנר הכי מושלם לתפקיד". לא קשה להבין למה הלקוחות שלהם מתאהבים בהם, וחוזרים אליהם פעם אחר פעם, דירה אחר דירה.

השניים, אשר משמשים כסוכנים עצמאיים מובילים בחברת רי/מקס בראשון לציון לא מתפשרים על פחות מ-100% של אמינות, שירותיות ומקצועיות, והם ידועים כמי שעובדים עם כל הלב ונותנים את כל כולם, בכל עסקה. "למרות ההצלחה הגדולה" הם אומרים, "אנו כל הזמן שואפים להיות הגרסה הכי טובה שלנו, לא מוותרים לעצמנו ולו לרגע אחד ולא נחים על זרי הדפנה, אלא לומדים כל הזמן ומתפתחים להיות אנשים טובים יותר, מקצועיים יותר במה שאנו עושים בכל רגע ובכל זמן נתון".
ההצלחה הכבירה של "צוות מלכי" נובעת מהעובדה כי קארין וגיא לא חששו לקפוץ היישר אל המים העמוקים, עבורם אין עסקה קטנה או גדולה מדי ובכל סיטואציה, גם כזו סבוכה, יש להם את היכולת למצוא את האסטרטגיה המתאימה והנכונה ביותר שיכולה להוביל לעסקה משתלמת לכל הצדדים.

לעולם לא מפסיקים להשתפר

קארין וגיא הם אנשי נדל"ן מקצוענים, רהוטים, נחושים ואדיבים אשר חמושים במיטב הכלים. בין היתר, צוות מלכי מחזיק בחברות במרכז הבינלאומי לשיווק בתי יוקרה, הם עברו הכשרה אצל אן מילר, סגנית נשיאת רי/מקס העולמית, הם בוגרי שיטת NLP, בוגרי הכשרות משא ומתן אצל פרופסור מיכאל צור, עוברים השתלמויות ברימקס הארצית והעולמית, כמו גם הכשרות אצל ניר דובדבני, והם חברים בלשכת המתווכים הארצית.
גם כעת, בתקופת הקורונה, כאשר מתווכים רבים פורשים מן המקצוע בשל כמות עסקאות נמוכה, גיא וקארין ממשיכים לגדול. "אנחנו אנשים שצומחים מן הקושי", הם אומרים. "אנחנו אנשים שמאמינים באתגרים וזה משתקף בהיקף העבודה שלנו, גם בתקופה כזאת".

תהליך העבודה מול הלקוח

תהליך העבודה מול הלקוח של צוות מלכי הוא תהליך ייחודי, שרוב הסיכויים שלא תחוו אצל סוכני נדל"ן אחרים. ראשית, מתחילים הצמד בבירור צרכים מעמיק, מה המטרות למכירת או קניית דירה, מה ההון העומד לראשותו, ולאן הוא רוצה להתקדם. "טובתו של הלקוח היא ערך עליון עבורנו" אומרת קארין. "אנחנו עובדים עם הלב, ולכן פעמים רבות ייעצנו ללקוח לא למכור, אם הרגשנו שזה לא הצעד הנכון עבורו". בנוסף, כחלק מתהליך בירור הצרכים, קארין וגיא מפנים את הלקוחות לאנשי מקצוע שונים שעובדים איתם בבנקים השונים, זאת כדי להבטיח שהלקוח יקבל את התנאים הטובים ביותר ללקיחת משכנתא, ועוברים איתו על האפשרויות הפיננסיות העומדות בפניו. "אנחנו חייבים לעבוד עם המצפון. אמא שלנו תמיד לימדה אותנו להתייחס לאחרים כפי שהיינו רוצים שיתייחסו אלינו, וזה קו מנחה בעבודה, ואף בחיים, עבור שנינו".

חוויה מתקנת למוכרי נכסים

קארין מספרת כי חשוב לשניהם מאד להרגיש את החיבור עם הלקוח, לוודא כי הוא חולק עמם אמונות וערכים, ולוודא כי יש להם את היכולות לשפר ולשנות את חייו. "אנחנו חיים ופועלים בתשוקה" היא אומרת, "וכך גם נראה העסק שלנו והחיים שלנו. הפעולות שלנו תמיד חזקות, עוצמתיות וממוקדות, וכשלקוח אומר לנו 'אני נהנה לשלם לכם', זה הדבר הכי משמח שאנחנו יכולים לחוות בעבודה". לא פלא, אם כך, שרוב הלקוחות שלהם הם לקוחות חוזרים, וקארין מספרת על לקוחות שהביאו את בני המשפחה שלהם, את החברים, ושזכרו אותם גם לשנים אחר כך, לעסקה הבאה. לקוח אחד, מספרת קארין, נכווה בעבר משני מתווכים וקארין לקחה אותו תחת חסותה, לאחר שנה שלמה בה הייתה עם הלקוח בתהליך Follow up של בדיקה והתעניינות, הלקוח הסכים לחתום איתה על בלעדיות, למרות הטראומה מעברו, והיא מכרה לו את הדירה תוך 90 יום, במחיר המבוקש.

לקוח נוסף מצפון הארץ, שדירתו עמדה למכירה במשך שנתיים ללא הצלחה, יצר קשר עם קארין וגיא. לא תופתעו לגלות שהם מכרו את הדירה תוך 3 חודשים, במחיר המקסימלי. ניתן להבין מתוך הסיפורים הללו שכאשר איש מקצוע מיומן נכנס לתמונה, התוצאות לא מאחרות להגיע.

להבין את חשיבות הבית

את התשוקה שיש לקארין ולגיא למקצוע ולעבודה מול האנשים, אפשר לראות דרך המילים, והרי זה מובן, רכישה או מכירה של דירה הם בין הצעדים הגדולים ביותר שעושה אדם בחייו, וברגעים אלו, אין ספק שכאשר יש לצידך אדם שמבין את החשיבות של בית, ופועל מהלב, הוא שעושה את כל ההבדל. "לפני שבחרתי להיות מתווכת" מספרת קארין, "אמרו לי אנשים שמכירים אותי שלא אצליח בעסק כי אני לא אדם שדורס אנשים, אבל אני הרגשתי בלב שלי שאני רוצה לשנות את פני הנדל"ן, להראות לאנשים שיש גם גישות אחרות למקצוע. אנחנו מגיעים מבית עם המון ערכים, והערך שלנו זה קודם כל, להיות אדם".

צוות מלכי

כתובת: דוד סחרוב 21, ראשון לציון

קארין: 052-6583896

גיא: 052-8424714

אתר

פייסבוק

בשיתוף צוות מלכי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully