וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נוי מלוכה קייקס" - עוגות ומארזים שמטריפים את כל החושים

בשיתוף נוי מלוכה קייקס

6.12.2020 / 9:05

נוי מלוכה היא הבעלים של "נוי מלוכה קייקס" והיא קונדיטורית מעולם אחר, אז אם אתם חשים מעט רעב בשלב זה או אם יש לכם קרייבינג למשהו מתוק, כדאי שתדעו שהכתבה הזו תהיה קשה לקריאה ולצפייה

נוי מלוכה. יח"צ,
נוי מלוכה/יח"צ

עולם של טעמים מתוקים

אז ככה: נוי מתגוררת במושב ניר צבי והיא בסך הכל בת 19, עוד בצבא. את העסק נוי הקימה כבר בגיל 16 (כן כן, תוך כדי הבגרויות - והיא אפילו הצליחה). נוי מספרת שהיא תמיד אהבה להיות במטבח ולהכין מאכלים טעימים לחברים ושההורים שלה עובדים באולמות אירועים, אז הנושא תמיד סיקרן אותה - היא תמיד רצתה להסתכל ולראות מה בדיוק קורה שם. באיזה שלב היא הכינה עוגה לחברה לכבוד יום ההולדת. "חברות שלי נתקעו בלי עוגה וביקשו ממני להכין, אז הכנתי ויצא ממש טעים ויפה וכולן העלו ל'סטורי' ותייגו אותי והתחלתי לקבל הודעות, אפשר לומר שזה הגיע אליי, לא חשבתי למכור לפני כן", היא מספרת.

נוי מלוכה. מאי מלוכה,
נו מלוכה/מאי מלוכה

עצמו את העיניים וחישבו איזו עוגה בא לכם לאכול - בום! העוגה מולכם

מבט חטוף בתמונות של העוגות והמארזים שנוי מכינה (למרות שאי אפשר באמת שלא לבהות בתמונות), מגלה המון יצירתיות, צבע, איכות וכישרון. נוי שואבת את ההשראה ליצירות שלה מכל מיני מקומות, לדבריה: "אני די מנסה לחדש ולחשוב על דברים שאף אחד לא עשה, אני מקבלת רעיונות גם מהאינסטגרם ופינטרסט ומנסה מאוד להתאים את העוגות והמארזים לטעם האישי של הלקוחות". אם בוחנים את המאכלים מעוררי התיאבון, אפשר לומר שנוי שמה בכיס את מפעל השוקולד מהסרט צ'ארלי בממלכת השוקולד.

מה תמצאו אצלה? (ראו הוזהרתם): קינדרים שוקולדים, עדשים, קצפת, קרמים, מוסים, שוקולד צ'יפס, דונאטס (גם על עוגה וגם כמארז), עוגות מספרים ואותיות, עוגות גבוהות, עוגות עגולות, עוגות ביסקווטים, קרם ברולה, עוגות שוקולד וקרם שבין השכבות יש קינדרים ורוטב קינדר או בייגלה מלוח והרשימה ממשיכה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
נוי מלוכה. מאי מלוכה,
נו מלוכה/מאי מלוכה

והמטבח? כמרקחה

כילדה בת 19 שעוד נמצאת בצבא, הגיוני שמקום העבודה יהיה לא אחר מאשר בבית של ההורים.
"אני מכינה את הכל במטבח בבית, אני עושה קצת בלאגן ומאוד עוזרים לי - ההורים והאחים, תמיד יש מי שיעזור", מספרת נוי.

היצירות של נוי יכולות גם לקחת יום שלם, כאשר אם היא מכינה עוגת מוס למשל, את היא מתחילה כבר יום לפני. את המארזים נוי יכולה להכין מהיום להיום, אבל כך או אחרת, אפשר להבין שחלל המטבח אינו פנוי יותר מדי למבקרים. כאן מודה נוי להוריה ואחיה וגם למפקדת שלה על העזרה, ההבנה וההתחשבות.

נוי מלוכה. מאי מלוכה,
נו מלוכה/מאי מלוכה

קהל הלקוחות של נוי

קהל הלקוחות של נוי מלוכה קייקס מאוד רחב. "הלקוחות יכולים להיות ילדה בת 14 שרוצה להזמין עוגה לעצמה או לחברה שלה או אישה שרוצה להזמין עוגה לבעלה לכבוד גיל 50". נוי מדגישה שהיא מאוד מנסה להיכנס לראש של הלקוח ולהגיע לתוצר שהוא רוצה, כאשר חומרי הגלם שלה הכי איכותיים, העוגות והמארזים מגוונים, צבעוניים וטעימים והיא יכולה גם להתאים את העוגות לחולי צליאק.

הייחוד של נוי מלוכה קייקס

נוי מדמה את עבודתה ל"חגיגה שלא נגמרת" ובהחלט אפשר להרגיש שהיא אוהבת את מה שהיא עושה ושהיא הצליחה להקים עסק מאוד מיוחד. אחד הדברים המיוחדים בעסק הוא הזמינות, נוי מאוד זמינה ללקוחות שלה. לדבריה: "לפעמים אנשים ממש צריכים הזמנה במהירות, אני עובדת מיום ליום כדי שיהיה טרי וזה מסתדר לפעמים, בכל מקרה אני מאוד משתדלת להיות זמינה."

מעבר לכך, מציעה נוי משלוחים, אשר מאפשרים לאנשים רבים לרכוש את העוגות והמארזים הנפלאים, שירותי המשלוחים חיוניים ביותר בתקופה שלנו.

כשחושבים על עוגות ומארזים כל כך מושקעים ואיכותיים, עולה חשש קל מפני המחירים, אך כאן נפתיע אתכם ונספר שהמחירים שנוי גובה מאוד הוגנים. "אני משתדלת להיות נגישה לכולם, לכן, המחירים סבירים: למשל עוגות מוס עולה בין 200-280 שקלים ומארזים יכולים לעלות בין 80-200 שקלים, תלוי בגודל - יש מארזים קטנים יחסית ויש מארזים גדולים", היא אומרת.
נוי מוסיפה שאפשר גם להוסיף כרטיסי ברכה אישיים.

והלקוחות ממליצים בחום. "את כישרון שאין לתאר!! זה יצא מושלם! בדיוק שלח לי תמונה חלום שלי כבר לטעום. תמונה עצומה!!!", כתבה לקוחה אחת. אחרת הוסיפה: "נוי הרגע עשינו תה ופרסנו את העוגה עם העוגיות, תקשיבי זה טעים מפחידדדדד!! WOOOOW אמאל'ה של דבר".

לסיכום, קשה שלא לראות את הכישרון, היצירתיות, האיכות והשפע שנוי מציעה. אם אתם רוצים להוציא לעצמכם עוד קצת את העיניים, אתם מוזמנים לצלול אל האינסטגרם של נוי ולגלות עולם מופלא של מטעמים שיכולים להיות אצלכם במהירות, כל מה שעליכם לעשות זה לבקש.

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף נוי מלוכה קייקס
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully