וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליעד וקנין - השף שמניח את הלב על צלחות האורחים

בשיתוף אליעד וקנין

9.12.2020 / 10:00

תושבי מדינת ישראל ידועים בתור חובבי אוכל משובח ומסעדות יוקרתיות, דבר שהפך להיות מורכב יותר בתקופת הקורונה. לנוכח כך, אנשים רבים החלו להזמין שירותי שף פרטי. הכירו את השף אליעד וקנין, שמגיע לבתי הלקוחות ומבשל עבורם ארוחה יוקרתית הכוללת חגיגה של טעמים

אליעד וקנין, שף/אולפן הנבחרים

בחצי השנה האחרונה השם אליעד ווקנין הפך להיות שגור בפיהם של מאות אנשים לאחר שזכו להיות נוכחים בארוחות שף הגריל שהוא מפיק בכל רחבי הארץ.

חבר המערכת פגש את אליעד לשיחה אישית בה הוא למד על האיש ופועלו, הוא חזר מוקסם משף מוכשר וייחודי בנוף המקומי.

אלעד וקנין. יח"צ,
אליעד וקנין, שף פרטי/יח"צ

אליעד ווקנין בן 28 הוא אחד השמות העולים בישראל בתחום שירותי השף הניידים. לאחר שצבר ניסיון מעשי במסעדות ובתי מלון לאורך עשר שנים, הוא החליט לצאת לדרך עצמאית, על הרזומה שצבר והטריגר שגרם לו להמריא לטיסת סולו משלו בתחום הוא סיפר:"אל המטבח נכנסתי בעקבות אבא שלי, השף ז'קי ווקנין, כך שכבר בגיל צעיר למדתי ממנו את כל התורה כולה בזמן שהייתי מביט ובוחן כיצד הוא מבשל.

לאט לאט קיבלתי ממנו משימות בשטח, בתחילה זה היה לעשות את הדברים הכי קטנים כמו קילוף וחיתוך של ירקות ולאחר מכן עברתי לבשל גם דרך הסירים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אלעד וקנין. יח"צ,
אליעד וקנין, שף פרטי/יח"צ

במשך שנתיים עד הצבא התמקצעתי במספר מטבחים של מסעדות בשריות וחלביות, ולאחר השירות הצבאי עבדתי כטבח גם ברשת מלונות ישרוטל באילת, כך שחוויתי את התחום בכל מיני צורות ולחצים.
את ההחלטה לעזוב הכל ולצאת לדרך עצמאית משלי קיבלתי בזכות התמיכה ועידוד של אשתי. היא זו אמרה לי כי הגיע הזמן שאופיע בחזית כך שכולם יוכלו להכיר את הכישרון שלי ועל כך אני מודה לה".

הדרך אליה יצא אליעד כוללת בתוכה שירותי שף פרטי לכל אירוע וחגיגה כאשר הוא צולה במקצועיות מרשימה נתחי פרמיום מובחרים ומנווט את ההצגה תוך כדי מופעי אש וקרח יבש משגעים. דבר נוסף שמייחד את השירות של אליעד היא העובדה כי לעומת שפים אחרים בתחום הוא לא מוכן לעשות מספר אירועים במקביל, זאת על מנת שיהיה נוכח בכל עבודה אליה מוזמן ולהיות איש הקשר הראשי מול הלקוחות.

אלעד וקנין. יח"צ,
אליעד וקנין, שף פרטי/יח"צ

זו אחת הסיבות מדוע חוות הדעת של לקוחות שנהנו משירותיו של אליעד מפרגנות לו בגדול באתרי הביקורת השונים ברחבי האינטרנט, בין היתר מאיה.פ כתבה: אני סופר ממליצה על שירותי השף של אליעד מכל הבחינות. העמידה בלוחות זמנים, האסתטיות והניקיון, שירותיות וכמובן האופן בו הכין את הבשרים המובחרים והלהיב את האורחים בזכות השואו ההוליוודי שלו. זו היתה חוויה קולינרית מדהימה, תמורה מלאה ובמחיר מדהים". רונן.כ פירגן בגדול גם הוא: "שירות נדיר, איכות אוכל מדהימה.
אליעד הוא אחד האנשים הכי נעימים שפגשתי, בעקבות השירות שקיבלנו ממנו במסיבת הגיוס של הבן שלי הוא כבר הוזמן על ידי חברים שלו שהיו שם לעוד אירועים. חוויה אסטרונומית אנושית יוצאת דופן ובארצנו הקטנה לא שכיח לפגוש בשירות ומקצוענות שכזו".

גם שלי.ח ציינה לטובה את היד המקצועית והוגנות של אליעד במחיר: "עשיתי מסיבת הפתעה לבעלי לכבוד יום הולדת 40 שלו, קיבלתי מחברה טובה שלי המלצה על שירותי השף של אליעד.
כאשר שוחחתי איתו קבענו מחיר עבור 40 אורחים, בפועל הגיעו רק 25 איש בגלל אילוצי קורונה.
לתדהמתי בסיום האירוע כאשר ביקשתי לשלם לאליעד כפי שסיכמנו מבעוד מועד הוא אמר לי כי לא מוכן לקחת ממני כסף על מי שלא הגיעו, הוא ממש התעקש על כך ולי לא נותר אלא להוריד בפניו את הכובע.

אלעד וקנין. יח"צ,
אליעד וקנין, שף פרטי/יח"צ

זה לא רק השף המדהים שהוא אלא גם בן אדם גדול מהחיים".כאשר סיפרתי לאליעד על המחמאות שמקבל מכל עבר הוא הסמיק ואמר: "האינטרסים של הלקוחות שלי קודמים שלי, זה מה שלמדתי מאבא שלי מאז שהייתי ילד קטן וההגינות הזו מאפיינת אותי ואת אשתי. כמובן שחשוב וצריכים להרוויח, אבל לפני השף יש בן אדם וככזה אני יודע מצויין עד כמה המצב הכלכלי היום רגיש, לחלק ממי שמבקשים לערוך אירוע מדובר בכסף האחרון שיש להם בכיס, לכן גמיש כמה שאפשר".

לא רק מול לקוחותיו הפרטיים אליעד מגלה רגישות שנוגעת ללב , אלא גם בפעילות התנדבותית בה הוא פעיל. בקרוב מאוד אליעד יהיה חלק מאירוע התרמה גדול עבור ילדים שסובלים מאוטיזם, על כך הוא סיפר: "מי שמובילה את הפרוייקט הזה היא "עמותת סוניה למען הנזקקים", אישה אחת שכל עולמה הוא התנדבות למען ילדים נזקקים.

החלק שלי באירוע יהיה כמובן להיות על הגריל ולהכין לכולם את הבשרים המובחרים ללא תמורה.
בנוסף לאחר כל אירוע שלי, אשתי ואני שמים סכום קטן בצד שנועד לתרומה עבור אחרים.
סוניה עבורנו היא השראה לחיים, בזכות יכולת הנתינה, תרומה והתנדבות שלה לחלשים יותר בחברה, כך שאנחנו הולכים אחריה בגאווה וברצון מכל הלב". תפריט נתחי הפרימיום של אליעד גדול ומגוון כאשר כל הבשרים נמצאים תחת כשרות של עטרה ובד"ץ בית יוסף. השירות כולו יכול לכלול בתוכו מנות פתיחה ועיקריות, מבחר גדול של סלטים טריים תוצרת בית, טבון, מעשנת, שירות עיצובי שולחן וגם שולחנות שוק מרהיבים. מעבר לאלו, ישנו מבצע נוסף מטעם אליעד, זה כולל בתוכו צידנית גדולה כאשר כל לקוח יכול לבחור מה להכניס לתוכה.

אלעד וקנין. יח"צ,
אליעד וקנין, שף פרטי/יח"צ

קילו בשר לפי בחירה, בקבוק יין, בירות או שתייה קלה ושלוש צנצנות, תערובת על האש, שום כונפי וצ'ימיצ'ורי, וכל הטוב הזה במחיר של 300 שקלים בלבד!

על התוכניות שלו לעתיד אליעד סיפר: "קודם כל להמשיך להיות שותף באירועים הכי משמחים של אנשים, להעניק להם את הידע ותשוקה שלי לאוכל. בקרוב מאוד אני מתכנן להוציא לפועל גם סדנאות בישול למי שחפצים ללמוד או להתמקצע בתחום".

שף פרטי אליעד ווקנין, היתה לי פגישה עם שף מוכשר, איש חכם ומקסים עם לב גדול.

לתרומה עבור "עמותת סוניה למען הנזקקים" ניתן להתקשר לטלפון: 052-6834720

בשיתוף אליעד וקנין
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully