וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעם של בית ללא תחרות - הכירו את שניצל פאפא

בשיתוף שניצל פאפא

3.12.2020 / 14:21

בימים קרים אלו, כשהטמפרטורות יורדות מיום ליום, הרחובות מתרוקנים והחנויות סגורות, פעמים רבות הפתרון להרגשה טובה הוא אוכל מנחם וטעים. הכירו את "שניצל פאפא" - המסעדה שלכם בהרצליה, לאוכל חם, ביתי וכשר, שייקח אתכם כל הדרך לבית אמא, מביס אחד

שניצל פאפא. יח"צ,
שניצל פאפא/יח"צ

סוס מנצח לא מחליפים

שניצל פאפא כיום, מגלמת בתוכה גם מסעדה שהייתה נקראת בעבר "בומבה בורגר". שתי המסעדות, היו קיימות האחת מול השנייה למעלה מעשור, עד שלפני שנה וחצי הגיע דור פרחי, הבעלים והמנהל של מסעדת "שניצל פאפא", ושידרג את שתי הממלכות, למעצמה אחת עשירה באוכל טעים וביתי - "שניצל פאפא", שני מטבחים איכותיים במסעדה מעולה אחת. אמנם הוותק ושמה של המסעדה, הולך לפניה, אך מאז שדור מנצח ומוביל אותה מעלה, הוא שידרג את המסעדה המפורסמת ותיבל את התפריט במגוון עשיר של מאכלים ביתיים, כולל מתכונים אותנטיים ומרגשים, מבית סבתו.

"השתחררתי מהצבא בגיל 22, ניתנה לי ההזדמנות להיכנס לעולם המסעדנות, והלכתי על זה", מספר דור. "מאז הקורונה, הבנתי שצריך לעשות צעד נבון כדי להישאר בעסקים, אז החלטתי לאחד בין שתי המסעדות ולצמוח למעלה עם הסוס המנצח - שניצל פאפא, שכולל כמובן את כל המנות הטעימות מבומבה בורגר".

תפריט חדש, מתכונים עתיקים

בשילוב המחודש של שניצל פאפא ובומבה בורגר תוכלו למצוא מגוון רחב של מאכלים טעימים ומוכרים, אשר מוגשים באופנים שונים לבחירתכם - באגטים, פיתות, טורטיות או חמגשיות. בתפריט המנות המוצע תוכלו למצוא מאכלי עוף כמו שניצל פריך, פרגיות וחזה עוף עסיסיים, מנות העשויות בשר בקר כמו המבורגר מפנק ונתחי אנטריקוט איכותיים.

כמו כן, ב"שניצל פאפא" מציעים תפריט של אוכל ביתי אותנטי ומרגש, המכיל מנות טעימות כמו אורז מבושל, פסטות עם רטבים שונים, פתיתים קלאסיים ועוד. המנות בתפריט זה, משתנות בכל יום. בימי רביעי לדוגמא, תוכלו להזמין קוסקוס מקורי.

"מה שהופך את המסעדה למיוחדת, אלו המתכונים שסבתא שלי מביאה", אומר דור. "היא בעצמה מכינה את המנות, כפי שהייתה מכינה לנו מילדות, ועוזרי המטבח מסייעים לה להגדיל את הכמות ללא פגיעה באיכות". בנוסף, המסעדה מתעדכנת בטרנדים העכשוויים ומציעה לקהל לקוחותיה מאכלים כמו שניצל בחלה, שעשוי מ-100 אחוז של חזה עוף טרי ואיכותי.

המחירים ב"שניצל פאפא" שווים לכל נפש, במיוחד עבור התמורה הענקית והאיכות הגבוהה, כך, ארוחה עסקית הכוללת את ההמבורגר הידוע של "בומבה בורגר", המבורגר עשוי 220 גרם של בשר אנטריקוט טרי, עם צ'יפס או טבעות בצל או כדורי פירה, ושתייה תעלה 50 שקלים בלבד.

שניצל פאפא. יח"צ,
שניצל פאפא/יח"צ

כשכשרות מוקפדת וטעם מעולה נפגשים

"שניצל פאפא" ו"בומבה בורגר" הן מסעדות שמאפשרות לכל גווני האוכלוסייה לסעוד ממטעמיהן, משום שהן בין המסעדות היחידות בהרצליה שהן בהשגחת כשרות של בד"צ. חומרי הגלם שמככבים במטבחים הם האיכותיים ביותר ונבחרים בקפידה כדי לתת שירות של אוכל ביתי ברמה גבוהה וכשר כאחד - החל מבחירת איכות הבשר ועד הרטבים הטובים ביותר שקיימים בשוק.

"הבשר שאני מביא לכאן, הוא בד"צ", מסביר דור, "זה בשר מאוד יקר, בגלל תהליך ההשגחה הספציפי שהוא עובר. עם זאת, אני לא מוכן להתפשר על חומרי גלם שהם פחות ממצוינים, מרכיבי המנה והטאצ' האישי, הם מה שהופכים מנה לטעימה וממכרת". גם בתקופת הקורונה הלא פשוטה בלשון המעטה, כשעסקים רבים נסגרים ועולה הצורך לקצץ בהוצאות, דור וצוות "שניצל פאפא" עובדים קשה כדי להישאר עומדים על הרגליים ולהביא ללקוחותיהם, הן הוותיקים והן החדשים, את האוכל המעולה והאיכותי ביותר.

הרגשה של בית

המסעדה פועלת בימים א'-ה' מ-11:00 בבוקר ועד 22:00 בלילה, ובימי שישי מ-11:30 עד 15:45. בתקופה זו, כשההנחיות לא מאפשרות פתיחה של העסק במסגרת ישיבה, צוות המסעדה דאג ללקוחות והרים מערך משלוחים להרצליה, רמת השרון, רעננה והרצליה פיתוח - משלוח של מנות התפריט הן ממטבח "שניצל פאפא" והן ממטבח "בומבה בורגר".

המסעדה, שבראש סולם העדיפויות נמצאים לא רק איכות ואסתטיקה, אלא גם שביעות הרצון של הלקוח, מספקת לא רק אוכל ביתי, אלא היא משמשת כמקום מפלט עבור מי שזקוק לחוויה הביתית במלואה. "המקום עובד כבר המון שנים", אומר דור, "רוב הלקוחות שלנו, הם לקוחות קבועים שחוזרים עם חיוך כל פעם. בשבילם, זה לא רק לבוא ולאכול מטעמים של בית, זה ממש להרגיש בבית. מכירים אותם, מתעניינים בהם, כמו משפחה אמיתית".

שניצל פאפא. יח"צ,
שניצל פאפא/יח"צ

שניצל פאפא

טלפון למשלוחים

09-9562759

09-9511656

כתובת: סוקולוב 73, הרצליה.

פייסבוק

בשיתוף שניצל פאפא
  • עוד באותו נושא:
  • שניצלים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully