וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סהר חיים - המומחית לגבות מצפון הארץ

בשיתוף סהר חיים

3.12.2020 / 13:42

במסגרת כתבות מערכת הנבחרים אנחנו תמיד אוהבים לגלות את הכוכבים החדשים. מי שעשה עלינו רושם אדיר בשנה האחרונה היא סהר חיים, בת 23, אמנית גבות שכבר צברה לעצמה קהל לקוחות גדול מכל רחבי הארץ

סהר חיים. יח"צ,
סהר חיים/יח"צ

מפיקה חברת המערכת עשתה את כל הדרך אל הקליניקה של סהר חיים בבית שאן. אלו הם הרשמים שהביאה עימה בחזרה.

סהר חיים בת 23 מבית שאן חיה ונושמת את עולם הטיפוח ויופי מאז שהיא זוכרת את עצמה. לפני כשנתיים החליטה להפוך את האהבה הזו למקצוע ויצאה ללימודים בבית הספר של חנית כהן בהרצליה, על מנת להתמקצע בתחום הגבות.

סהר חיים. יח"צ,
סהר חיים/יח"צ

שנתיים לאחר מכן ויומן העבודה שלה מלא עד אפס מקום, כאשר נשים רבות מכל הגילאים ומכל רחבי הארץ נוהרות אל הקליניקה שלה על מנת לעבור טיפול בשיטת מיקרובליידינג ומיקרושיידינג.

ביקשתי מסהר שתסביר לי מעט על שתי השיטות שבהן היא מתמחה. "בכל הנוגע לשיטת המיקרובליידינג ישנם מספר שלבים. השלב הראשון הוא שיחה שלי עם המטופלת כאשר אני לומדת על הצורך האישי שלה ומשם בונה תוכנית עבודה ומתאימה את עצמי לדרישות שלה. בשלב השני אני נעזרת בסרגל מדידה ושרטוט הגבה על מנת שיהיה לי נוח להתחיל לצייר את הדוגמה המבוקשת. שלב העבודה בפועל כולל בתוכו מחט דקה, בעזרתה אני מכניסה את צבע הפיגמנט אל תוך העור.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
סהר חיים. יח"צ,
סהר חיים/יח"צ

"אני עושה שימוש במכשיר ידני בלבד ולא חשמלי, בעזרתו אני יכולה ליצור חיתוכים דקיקים ומאוד דויקים, שנראים כמו שערות הגבה, כך שהכל נראה טבעי לגמרי. בניגוד לשיטות ישנות, בזו הצבע חודר אך ורק אל שכבת העור הראשונה, לכן הוא דוהה לאחר כמה שנים ודוהה בצורה יפה, ללא כתמים או שינוי של הצבעים, גם כי הפיגמנט עצמו פחות מרוכז מאשר זה שמשמש עבור תהליך של קעקוע מסורתי.

"שיטת המיקרושיידינג היא הצללה עדינה בטכניקה ידנית גם כן. אני נעזרת בה על מנת לקבל מראה מעט יותר מודגש, שתהיה גבה עם יותר נפח. השיטה הזו משולבת בעזרת ציור שערות עדינות, לצד הצללות אשר משתלבות ביחד. גם השיטה הזו מביאה לתוצאה של גבה טבעית לגמרי. מי שבעיקר זקוקות לה הן נשים שסובלות משיער דליל או מקרחות באזורים מסויימים בגבה. כל החומרים שאני עושה בהם שימוש הם של חברת Phibrows, בנות מודעות לאיכות של אלו".

על תפיסת העולם שלה הוסיפה סהר: "אני אוהבת ללכת לפי הצורה של הגבה הטבעית של הלקוחה. הטרנד היום הוא כזה שבו כולן אוהבות את אותה הצורה והמבנה. אני מכבדת זאת כמובן אבל חושבת כי הדבר הנכון הוא להתאים את הגבות לכל אחת בנפרד.

"הסיבה היא פשוטה, צורה ספציפית יכולה להיראות באופן מושלם אצל בחורה אחת ולא להיראות מספיק טוב אצל בחורה אחרת. אני באופן אישי תמיד מכוונת וממליצה ללקוחות שלי להתאים את הגבות לתווי הפנים, למשל גבות עבות יכולות פחות להתאים למישהי עם פנים קטנות וצרות, אבל, בסופו של דבר המילה האחרונה היא של הלקוחה, לא שלי".

סהר חיים. יח"צ,
סהר חיים/יח"צ

שוחחתי עם כמה לקוחות של סהר וכולן העידו עליה שהיא אשת מקצוע ממדרגה ראשונה, סבלנית, מקצועית, פרפקציוניסטית ונעימה לשיחה. למדתי כי היעד הבא אליו סהר מכוונת הוא פיתוח ושיווק של מוצרי קוסמטיקה משלה ובנוסף לפתוח בית ספר משלה, בו תעביר קורסים מקצועיים לפי טכניקות העבודה הייחודיות שגיבשה לעצמה.

אני אמשיך לעקוב ולדווח על כך בקרוב.

לפרטים נוספים וקביעת תור ניתן ליצור קשר בטלפון: 052-7958088

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף סהר חיים
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully