וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לירן קלין": עתיד הניקיון - כבר כאן

בשיתוף לירן קלין

3.12.2020 / 10:17

הספה זקוקה לניקוי יסודי? ואולי בכלל לחידוש ריפוד? "לירן קלין" יעשו זאת עבורכם עד רמת השלמות

לירן קלין/אולפן הנבחרים

"היו לי ילדים קטנים והספה בסלון הפכה מטונפת. אז הזמנתי ניקוי הביתה, שתוצאות הלפני ואחרי שלו הרשימו אותי מאוד", משחזר לירן אשכנזי, בעליה של חברת "לירן קלין". "בשלב מסוים פשוט החלטתי להתמקצע בעצמי בתחום הזה, תוך הרחבת האפשרויות המקצועיות שבו. מאז ועד היום, וחלפו כבר כ-10 שנים, אני עדיין חש סיפוק אדיר וגאווה אמיתית מהתוצאות שאני מביא לפריטים בהם אני מטפל. זה ממלא אותי לאורך כל השנים. אני אוהב את מה שאני עושה, כי אתה ממש מגיע לתוצאות".
בקיצור, עם כזאת אהבה ותשוקה לתחום, גם אני הייתי מפקיד בידיו של לירן את עתיד הרהיט, השטיח או המיזרון שלי.

"לירן קלין" הוא בית עסק לשירותי תיקון וניקוי ספות, שטיחים, וילונות, ריפודי רכב וכל סוגי הספות. זאת, באמצעות מכשור וציוד ברמה הגבוהה ביותר בשוק, תוך התאמת חומרי הניקוי האיכותיים לכל סוגי הבד. היחס אצלם הוא אישי ואדיב, והם אף היחידים בארץ המעניקים ביטוח על נזקים במהלך העבודה. בכל הקשור לחידוש ריפוד, ניתן להשיג דרכם כל סוג בד שרוצים ובכל גוון.
החברה ממוקמת בפתח תקווה, אך זמינה לכל מקום בארץ.

בכל הקשור לשיטת הניקוי היעילה, הנהוגה ב"לירן קלין", מדובר בשיטת יניקה ודחיסה. דוחסים את חומר הניקוי באמצעות מכונה מיוחדת ויונקים אותו באמצעות שואב. הניקוי הוא בשתי השכבות של הרהיט, הפנימית והחיצונית.
לגבי הציוד, מדובר במכשור מהמתקדם בשוק, בשילוב חומרי ניקוי איכותיים ואקולוגיים המיובאים מארה"ב. "איכות החומרים משפיעה מאוד על תוצאות הטיפול", מסביר לירן, "מה שמנחה אותנו הוא לתת את השירות טוב ביותר עם החומרים טובים ביותר".

לירן, באילו בעיות אתה נתקל בד"כ?

"ברוב המקרים אלו ספות מטונפות מילדים או בעלי חיים. כתמים של בריחות שתן ודברים מהסוג הזה. יש גם כתמים יותר קשים, אך לכל כתם יש מענה. במקביל אנו פועלים גם לנטרול ריחות, גם מספות וגם ממזרנים".

כל סוג ספה יכול להתנקות?

"ספות עור שלא סופג מים ניתן לנקות, אך ישנם סוגי עור שסופג מים ואותם בלתי אפשרי לנקות. ניתן להבחין בכך מראש גם באמצעות תמונה של הספה. יש לי את הידע להבחין בסוג הבד והעור ובהתאם לכך המחיר והאפשרות בכלל לנקות".

כתם דיו הוא דבר שיורד?

"ב-85 אחוז מהמקרים מצליחים להוריד, אלא אם כן זה בד מסוג כותנה מוגנת. גם כתמי דם אנחנו מצליחים להוריד. למעשה הכל אנחנו מורידים ועם החומרים המתאימים ביותר. אמנם ישנן למשל ספות מכותנה שבהן יש בעיה ואז ניתן להלבין או משהו פחות מוחלט. אבל כתמי יין, קפה ועד כתמים קשים של דם. גם את זה אנחנו מורידים, ואת רובם אפילו בקלות.
"היה לי מקרה של של לקוח פרטי שהספה שלו הייתה ברמה של לזרוק. הוא לא האמין לתוצאות שהתקבלו אחרי הטיפול שלנו. כאילו רכש רהיט חדש מהחברה. לפעמים לא כדאי לקנות ספה חדשה, כשאפשר לחדש אותה ברבע מעלות ספה חדשה".

מה לגבי מהירות התגובה לכתמים קשים?

"ישנה חשיבות רבה לטיימינג בו אנחנו מנקים כתמי מזון. ככל שהכתם טרי יותר כך הסיכוי להציל את הריפוד והבד גבוהים יותר".

יש מקרים שאתה מייעץ לרפד מחדש במקום לנקות?

"ישנם מקרים, אך הם נדירים. כשצריך אני נותן את האופציה. קודם כל אנחנו נותנים ללקוח מראש את אחוזי ההצלחה של הטיפול. בכל מקרה מתחייבים לתוצאות מצוינות בהשוואה למצב הקיים".

מה לגבי שטיחים?

"שטיחים ניתנים לניקוי בבית הלקוח ויש גם אופציה במפעל. תלוי בסוג השטיח. שטיחי צמר דורשים ניקוי במפעל, בהם גם שטיחים בעבודות יד כמו פרסי, שטיחי ויסקוזה וכיו"ב. שטיחים מקיר לקיר מנוקים בבית הלקוח. כנ"ל לגבי וילונות. תהליך הניקוי במפעל כולל מכונת ניעור מאסיבית, חומר נטרול ריח, שפשוף מברשות ונכנס לייבוש. התוצאה שמתקבלת בסוף קרובה לשטיח חדש".

מי הם הלקוחות שלכם?

"בעלי בתים פרטיים, מעצבים, מגדלי יוקרה, בתי מלון, מוסדות שונים".
ואפרופו הלקוחות, אלו שניסו כבר לא יחליפו את "לירן קלין". לקוחה בשם קארין כתבה: "הזמנתי את לירן לנקות לי סלון יוקרתי ומאוד מאוד חששתי שמשהו יקרה. חייבת לומר שהייתי בהלם מהתוצאה. ממש קיבלתי סלון חדש לחלוטין. הוא עבד נקי ובזהירות. הגיע בזמן ועבד מכל הלב. הלוואי בכל העסקים היו אנשים כמוך. תודה. אשתמש בך שוב, זה בטוח".

לקוחה אחרת בשם סיגל: ראשית מדובר באדם מדהים עם לב ענק. הגיע לאמא של ועשה עבודה נהדרת. סידר וניקה אחריו. שלח לי תמונות. מה עוד אפשר לבקש? הרהיטים יצאו ממש חדשים. מקצוען אמיתי. ממליצה בחום". ועוד לקוח מרוצה כתב: "אחלה שירות. לירן הגיע במיוחד בשישי בצהריים להביא את השטיח שחזר כמו חדש. ממליץ". וכך זה נמשך ונמשך ונמשך.

מה מייחד אתכם כחברת ניקוי ושיקום רהיטים?

"טיב החומרים האקולוגיים, הציוד המתקדם ושירות אדיב ואמין. גם אם מישהו לא לוקח אתנו, עדיין הוא יקבל מאיתנו טיפים מועילים".

מה אם רהיט מוכתם לאחר טיפול אצלכם?

"גם לזה יש טיפול מונע. לאחר הניקוי אצלנו, ישנה אופציה לטיפול הגנה מפני כתמים עתידיים. טיפול מונע שאם נשפך לאחר מכן דיו או חומר בעייתי אחר, הוא פשוט מחליק מהבד. מדובר בחומר הגנה שקוף, שלא רואים ולא מרגישים. מתאים כמעט לכל סוגי הבדים".

מהי תפיסת עולמך בכל הקשור לתחום בו בחרת?

"מדובר בתחום מאוד חשוב. ראשית כל נושא האסתטיקה, לאחר מכן החיידקים ולבסוף הניקיון עצמו, שאף פעם לא מזיק. סוג של התחדשות. הפריט חוזר לקדמותו. להגיע למצב בו קנית מוצר חדש שוב, ללא הוצאה מיותרת של כסף. להתחדש במחיר זול. מאוד כדאי ללקוח וסיפוק גדול בשבילי. הרי הסלוגן שלנו הוא 'לירן קלין - מנקים היום בטכנולוגיה של המחר'".

לדברי לירן, הוא ישמח לייעץ לכם או לטפל בריהוט שלכם, באותה אהבה ואכפתיות למקצוע, שאפיינה אותו תמיד. והוא אפילו פוצח במבצע במיוחד לכבודכם, קוראי וואלה. מי שיגיע ל"לירן קלין" דרך כתבה זו, ייהנה מ-10 אחוז הנחה מידית.

בשיתוף לירן קלין
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully