וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזרקות לפנים זה לא משחק ילדים: ד"ר אדם - המרכז לרפואה אסתטית

בשיתוף ד"ר אדם ג'לאגל

3.12.2020 / 9:56

ד"ר אדם לא מוותר על הסבר מפורט לפני כל טיפול, כדי שתדעי בדיוק מה את מקבלת ועוברת

ד"ר אדם ג'לאגל. קסניה בורילוב,
ד"ר אדם ג'לאגל/קסניה בורילוב

מי שעברה טיפול פנים או טיפולים אסתטיים מכירה את הפרוצדורה האופיינית לתהליך זה. קובעים תור, מגיעים לקוסמטיקאית או לרופא, מדברים קצת ומתחילים בטיפול. רגע אחד! האם אתן באמת יודעות מה עומד לפניכן? מה מזריקים לכן לפנים? אילו חומרים נכנסים למחזור הדם שלכן? ד"ר אדם ג'לאגל (35), רופא משפחה המתגורר באילת, מנהל את המרפאה האסתטית לרפואה ורופא ראשי של סניף 'טרם' לרפואה דחופה, מספר מה עליך לדרוש כשאת מקבלת טיפול של רפואה אסתטית, גם כשלא מדובר בניתוח.

חשוב שתדעו מה מכניסים לכן לגוף

"אחד הדברים הכי חשובים בכל טיפול הוא ההסבר המפורט של שיטת הטיפול, אילו חומרים הוא כולל ומה המטופלת עוברת בכל שלב ושלב בהכנות ובהליך עצמו. זה שירות מאוד חשוב שכל אחת מקבלת אצלי במרפאה", מסביר ד"ר אדם ומדגיש: "ישנן כל כך הרבה נשים שעוברות הזרקות מבלי להבין מה מכניסים להן לגוף, אילו חומרים הוזרקו להן לגוף ומה הן למעשה עוברות. למרות שמדובר ברפואה אסתטית, כל מה שנכנס לגוף עובר למחזור הדם ויכול להשפיע גם על הבריאות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

כל מטופלת מרגישה בידיים טובות

ד"ר אדם מספר איך הוא מתייחס לכל מטופלת שעומדת לעבור טיפול במרפאה אותה הוא מנהל, כדי שתבין על התהליך וההכנות לקראתו: "חשוב לי להסביר לכל אחת מהמטופלות מה כוללת כל שיטה, באילו חומרים אני משתמש, איך הגוף יכול להגיב לחומרים אלו ועל איכות החומרים", הוא אומר ומפרט על חשיבות היותו של החומר המוזרק מאושר: "מדובר על תרופות שדורשות אישור של משרד הבריאות, וגם זה דבר שחשוב לבדוק. בצורה כזו המטופלת מגיעה מוכנה יותר ומבינה באמת מה היא עומדת לעבור. תחשבי איך תרגישי לפני כל פרוצדורה שאת עוברת, שתקבלי הסבר מפורט ותביני מה באמת נכנס לך לגוף. זה נותן תחושה טובה למטופלות שמרגישות שהן בידיים טובות".

ד"ר אדם ג'לאגל. קסניה בורילוב,
ד"ר אדם ג'לאגל/קסניה בורילוב

חשיבות בדיקת תוקף המוצר ושהוא אכן מאושר

יש לא מעט כוכבות בשמי הרפואה הקוסמטית, החל מהחומצה ה היאלורונית, מיקרופיגמנטציה ועוד מוצרים והליכים שנחשבים לבטוחים, ומטרתם לשפר את מראה הפנים. אז מה הבעיה? ד"ר אדם מסביר: "קחי לדוגמה את החומצה ההיאלורונית, שיכולה בהחלט לעזור אם משתמשים בה נכון. חשוב להבין את היחס של ההזרקה כדי שהטיפול יהיה יעיל ובריא. אני ממליץ למטופלות גם לבקש מהרופא לראות את אישור משרד הבריאות של התכשיר וכי הוא בתוקף, וגם שיפתח את המזרק אל מול עיניהן.

"קיים הבדל משמעותי באיכות החומרים, וגם לזה צריך לשים לב. אם נחזור לדוגמה של החומצה היאלורונית - הריכוז שלה בתכשיר, במזרק עצמו, יכול להשפיע על התוצאה הסופית. חומצה היאלורונית מושכת מים, ואם אין מספיק ממנה בתכשיר היא יכולה למשוך כמות גדולה יותר של מים מהגוף, דבר שעלול לגרום לגושים ולבצקות. אני נתקל בבעיה הזו לא פעם, של חומרים באיכות נמוכה שאחרי חודש וחצי - חודשיים נעלמים, או של נשים שבאות עם תוצאות ממש לא טובות שמשפיעות על מראה הפנים. חשוב לי להדגיש ולפנות לנשים שאמורות לעבור טיפול רפואי קוסמטי: החלטת לעשות פרוצדורה בפנים? תעשי את הכי טוב שאת יכולה מבחינת איכות התרופה. החומרים מוזרקים לפנים ונשארים בגופך מספר חודשים. חשוב שלפחות תדעי שמדובר במשהו איכותי".

שילוב של רפואה ואסתטיקה

העובדה שד"ר אדם הוא רופא, מאפשרת לו לתת מענה הוליסטי למטופלות שלו, וגם לקוסמטיקאיות שזקוקות לשירותיו. העובדה כי מרפאתו נמצאת באילת, לא מונעת ממטופלות מכל הארץ להגיע גם לעיר הדרומית. "במסגרת הלימודים וההכשרות בארץ ובחו"ל, נחשפתי למגוון טכניקות, החל מעיצוב שפתיים בשיטת הפפיון, ציור ופיסול שפתיים, שזה הרבה מעבר למילוי שפתיים עם חומצה היאלורונית ועוד".

שירותים נוספים שמציעה מרפאתו של ד"ר אדם הם:

 הזרקת בוטוקס לבית השחי כדי למנוע הזעת יתר
 טיפול בחתכים
 עיצוב ופיסול האף ללא ניתוח
 מזותרפיה
 פלזמה תרפיה

ועוד...

ד"ר אדם גם מדגיש את ההבדל בין שיטה המיועדת לפיסול שפתיים לבת 20 לעומת טיפול דומה לבת 60: "כל גיל כל גיל והשיטה שלו, כך גם לגבי מבנה ומראה הפנים".

ד"ר אדם ג'לאגל. קסניה בורילוב,
ד"ר אדם ג'לאגל/קסניה בורילוב

רפואה אסטית - טיפולי יופי לפנים ללא צורך בניתוח פלסטי

ד"ר אדם החליט ללמוד רפואה אסתטית בשל אהבתו הגדולה לנושא הכירורגי. בזכות היותו רופא ומומחה בתחום זה, הוא יכול להציע טיפולים אסתטיים במקום ביצוע ניתוח פלסטי. "אני רואה את עצמי קודם כל כרופא, שייעודו לטפל באנשים ולרפא מחלות. היה לי גם חלום להיות פלסטיקאי כי אני יודע שיש לי ידיים טובות. בסופו של דבר הפכתי להיות רופא משפחה המתמחה גם ברפואה אסתטית", הוא מסכם ומגלה כי בקרוב יהפוך לרשת, עם סניפים נוספים בתל אביב ובבאר שבע. זאת בנוסף לשירותי רפואה אסתטית, אותם הוא נותן גם בדימונה פעם בשבוע.

לפגישת ייעוץ וקביעת תור, ניתן להתקשר או לשלוח הודעת ווטסאפ לטלפון

229-1489 053

וגם להתרשם מרמת עבודתו של ד"ר אדם בעמוד הפייסבוק שלו

או בעמוד האינסטגרם

בשיתוף ד"ר אדם ג'לאגל
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully