וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמרתם גיימינג? אמרתם גיים מובייל

בשיתוף גיים מובייל

3.12.2020 / 9:50

בתקופת הקורונה מצאו עצמם ילדים רבים מול קונסולת משחק. מי שלקחו את העניין צעד אחד קדימה בעולם הגיימינג ומחזיקים לא רק בקונסולות אלא גם במחשבי ומסכי גיימינג הם ''גיים מובייל'', בראשון לציון

גיים מובייל/אולפן הנבחרים

בימים אלו, בטח בתקופת הקורונה, כמעט ואין בית אחד בישראל שבו לא תמצאו קונסולת משחק. מי שלקחו את העניין צעד אחד קדימה בעולם הגיימינג ומחזיקים לא רק בקונסולות אלא גם במחשבי ומסכי גיימינג הם ''גיים מובייל'' בראשון לציון. התרשמנו כי אנשי הצוות בחנות הם גיימרים מלידה, ממש חיים ונושמים גיימינג. הם עוסקים בתחום שנים רבות, מייבאים משווקים ומפיצים קונסולות משחק וכל מה שסביב.

החנות מתמחה בקונסולות משחק ופונה לכל הקהל החדש, וגם לאלו הוותיקים. בחנות עצמה מצאנו את כל המוצרים החדשים והכי מדוברים: אקס בוקס וואן (ONE XBOX), פלייסטיישן 4 (PLAYSTATION), נינטנדו סוויץ' ונינטנדו סוויץ' לייט (SWITCH NINTENDO). אפילו זכינו לשמוע פרטים על קונסולות הדור הבא, הפלייסטיישן 5 וה- XBOX SERIESשאמורים לצאת ממש בקרוב.

מגוון הגיימינג בחנות היה פשוט עצום: תכלו למצוא בגיים מובייל את כל סוגי קונסולות המשחק ושלל אביזרים של החברות המובילות: XBOX (MICROSOFT), פלייסטיישן (SONY) וסוויץ' (NINTENDO), עשרות דגמים של כסאות גיימינג ממיטב החברות - דרגון מבית ישפאר, וספיידר מבית סיריוס, מקלדות, עכברים, משטחים, מסכי מחשב, הגאים לקונסולות והמחשב, אוזניות, אלפי משחקים, אביזרים הכוללים אוזניות לקונסולות, סימולטורי טיסה ונהיגה, אביזר הכושר המדובר של נינטנדו (הרינג פיט) ועוד. בקרוב מאד החנות תשיק את הקונסולות החדשות, פלייסטיישן 5, כל דגמי XBOX SERIES וכמובן את המשחק הגדול של השנה,21FIFA ,שרק יצא ותומך בקונסולות מהדור הקודם והדור הבא.

אחד היתרונות בגיים מובייל הוא שאתם קונים ישירות מהיבואן ולא צריכים לשלם פערי תיווך כאלה ואחרים. בחנות שמים דגש רב בלהביא את המשחקים הכי חמים ביום ההשקה ולעיתים קרובות אף לפני. צוות החנות ידע לענות בצורה מקצועית בכל מה שקשור לגיימינג ואפשר למצוא באתר מדריכים רבים עם הסברים קלים להבנה על כל סוגי קונסולות המשחק השונות. מטרתה של ''גיים מובייל'' היא למכור במחירים המשתלמים ביותר בישראל, בדגש על שירות מאנשים שיודעים מה הם מוכרים.

בנוסף, בחנות ישנה מעבדה מקצועית שיודעת לתת מענה לכל התקלות בקונסולות המשחק: תיקון פלייסטיישן 4 ,תיקון אקס בוקס וואן ותיקון כל סוגי התקלות בנינטנדו סוויץ'. במידה ולא ניתן לתקן את המכשיר הם מציעים לכם מכשיר במחיר מוזל ככל האפשר. מהחנות נמסר: "אנחנו חיים את הגיימינג ובאים ממקום שכולנו משחקים. אנחנו באמת מבינים במה שאנחנו מוכרים ומאד חשוב לנו להיות הכי חדשניים בתחום. השירות שלנו הוא הדבר החשוב ביותר מול הלקוחות. אנחנו מנסים כל הזמן לפתור ללקוחות בעיות ומעניקים תמיכה בכל המוצרים שאנחנו מוכרים. אנחנו חיים ונושמים גיימינג ורוצים להשיק את הדור החדש, אנחנו מוכנים לדור החדש ועשינו הכל כדי להביא לצרכנים את החוויה של הדור הבא בתחום הגיימינג".

לא יכולים להגיע לראשון לציון? אין שום בעיה: תוכלו להזמין באתר לכל רחבי הארץ וזמן האספקה הוא עד שלושה ימי עסקים. גיים מובייל מבצעת משלוחים לכל רחבי הארץ, כאשר המשלוח כולל שירות פיק אפ ממגוון נקודות איסוף ליד בית הלקוחות ופועל כרגיל, גם בתקופה זו.

הרצל 13,ראשון לציון, חניה במקום.

שעות פעילות: א' - ה' בין השעות 09:00-20:00
שישי וערבי חג 09:00-15:00

03-6433334

support@gamemobile.co.il

אתר

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף גיים מובייל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully