וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Quattro Btq - התשובה לנעל המחר שלכם

בשיתוף QUATTRO BTQ

3.12.2020 / 9:36

חובבי האופנה בישראל אוהב להתחדש במותגים איכותיים, זה כבר לא סוד. קוואטרו בוטיק היא חנות לנעלי בוטיק המדברת בדיוק לקהל הזה

QUATTRO BTQ/אולפן הנבחרים

קהל האופנה בישראל אוהב להתחדש במותגים איכותיים, זה כבר לא סוד. על מנת להעניק לו את האפשרויות אותן הוא מבקש, חנויות ההנעלה ברחבי הארץ חייבות להציג בפניו את אותם המותגים המבוקשים בשלל הסוגים. במידה ואתם מחפשים אותם במחירים המשתלמים ביותר, צוות המומחים שלנו יכול להרגיע אתכם כי הוא מצא את התשובה: "Quattro Btq". מדובר בחנות בוטיק לנעליים אפנתיות ומיוחדות לגברים, נשים, ילדים ותינוקות .

כל שנותר לכם לעשות הוא לעיין בנעליים בין הקולקציות השונות ולבחור את הפריטים שאתם מעוניינים לרכוש. החנות מציגה קולקציות מרשימות, שחלקן עדיין לא עשה עלייה ממשית ארצה, כך שאתם למעשה תוכלו להיות סוג של חלוצים בשטח עם אופנה עדכנית וייחודית. כמו כן Quattro Btq מציעה פריטים אופנתיים החל מתכשיטים של מעצבות, שעונים, כובעים ועד לפריטים טרנדיים ליציאות קלילות, לצד מגוון רחב של סגנונות ליום יום.

Quattro Btq, אשר נפתחה בחודש מאי האחרון, אחרי הסגר הראשון, החלה את דרכה עם פרסום באינסטגרם ובעליה ראו מיד כי יש היענות מאד גדולה, לצד הד חיובי. תוך ארבעה חודשים העסק הגיע ל3650 עוקבים ובשיחה שערכנו עם אכרם סעד נציג החנות הוא אמר: "ראינו שיש פער בין מה שיש במרכז מבחינת אופנה לבין מה שמגיע לצפון. והחלטנו להביא את המרכז לצפון ואת חו"ל לישראל ,העובדה כי הכפר בית ג'אן נמצא בלב אזור פסטורלי בטבע, העניק לנו אמביציה לפתוח את החנות הזאת''. החנות מציעה כאמור מותגים מאיטליה עד ברזיל, כמו פלאדיום, הודסון, פלי לונדון a.s 98 מליסה ועוד, כאשר טווח המחירים נע בין 200 ש''ח ועד 1300 ש''ח. "מה שאנחנו מביאים זה בכמויות קטנות מאד, אנו מביאים מגוון רחב של מוצרים אבל כל מוצר בקטנה, על מנת לשמור על הייחודיות של הלקוחות''. אמר אכרם סעד וסיכם: "השם של החנות הוא ספרה ארבע והמטרה שלנו היא להגיע לארבעה סניפים בתוך חמש שנים''.

אחת הלקוחות אמרה: "מהרגע הראשון שנכנסים לחנות מרגישים אווירה שונה ,מקבלים אותך עם חיוך וכוס קפה .כמו כן הבוטיק מספק סחורה מיוחדת איכותית ונוחה עם אחריות לחודשיים לא משנה מה יקרה , תוכלו למצוא נעלים לכל בני המשפחה. הרגשתי בטוחה שהעובדות תמיד עטו מסכה ומדדו חום בכניסה - הכי חשוב היה שמה שחיפשתי יכולתי למצוא ולא יצאתי בידיים ריקות , והכי חשוב תמיד אדע שיש לי כאן כתובת לכל בעיה''.

Quattro Btq מספקים משלוחים חינם לכל רחבי הארץ (בהזמנה מעל 300 ש''ח) והם מתחייבים לספק את המוצרים תוך שבעה ימי עסקים. הזמנות אפשר לבצע דרך האינסטגרם וגם דרך אתר האינטרנט של החברה. אז אם אתם מחפשים להיות מיוחדים, לנעול נעליים מיוחדות או לשים תכשיט שיתן לכם לבלוט - הגעתם למקום הנכון .

בשיתוף QUATTRO BTQ
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully