וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבא ובן באים לעשות לכם שוק מאהבה

בשיתוף השוק של איציק

2.12.2020 / 17:52

איציק אדרי תמיד אהב לבשל ובעידוד בנו ציון, הם פתחו יחד את "השוק של איציק", המציע שולחן שוק צבעוני ומלא במאכלים מובחרים, קינוחים והמון אהבה למטבח. בתיאבון

השוק של איציק/אולפן הנבחרים

אחרי עשרות שנים במטבח ובעקבות יוזמתו של בנו, יצא סופסוף לעולם הרחב "השוק של איציק", שולחן שוק צבעוני שמיועד לכל אירוע ומלא במאכלים מובחרים, קינוחים והמון אהבה למטבח בהובלתו של איציק אדרי.

את העסק מנהלים איציק ובנו ציון: "זה כיף לא נורמלי לעבוד עם הבכור שלי. זה נותן לי חשק לעבוד ואהבה. הוא יודע לפרגן ועושה הכל בכיף".

ואתם מספקים שולחנות שוק, סוג של קייטרינג? איזה אוכל נמצא אצלכם?

"יש מנות צמחוניות, טבעוניות וגם טורטיות ממולאות בפרגיות או אנטריקוט, מיני בורגר ומנת הדגל שלנו - חלה עם מטבוחה ושניצל. אף לקוח לא מוותר עליה".

לא מעט סלבס נהנים בימים אלו מ"השוק של איציק", כולל אירוע עם משפחת בוזגלו. מעבר לכך, איציק מכין אוכל לכל קהלי היעד שרק תוכלו לחשוב עליהם, כולל מוסדות ילדים, חיילים, מבוגרים ועוד.

תגיד איציק, מאיפה מגיעה האהבה הגדולה שלך למטבח?

"מגיל צעיר, מהריחות שאימא ז"ל הייתה מבשלת. נכנסתי למטבח והתחלתי לחטט לה קצת בסירים והתאהבתי במטבח. אני עושה הכל בכיף ואהבה, מהלב. אימא לימדה אותנו לעשות הכל בשפע. מזמינים אוכל ל-20 ומקבלים אוכל ל-40, שאף אחד לא ייצא מאוכזב".

מתכננים את האירוע הטעים הבא שלכם? הזמינו את איציק אדרי ו"השוק של איציק" וכל מה שיישאר לכם זה ללקק את האצבעות.

לדף האינסטגרם של "השוק של איציק"

0539229169

בשיתוף השוק של איציק
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully