וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

SMT אלקטרוניקה - האישה עם הפלייסטיישן

בשיתוף SMT אלקטרוניקה

2.12.2020 / 15:56

סוף סוף הוא הגיע לאזורנו, אנחנו לא מתכוונים לגשם הראשון אלא מכשיר פלייסטיישן 5 וההתרגשות בשיאה. לרגל המאורע לו חיכו רבים בישראל, החלטנו לבדוק עבורכם את החנויות המומלצות ביותר לרכישת המכשיר

SMT אלקטרוניקה. יח"צ,
SMT אלקטרוניקה/יח"צ

בחרנו לצאת לדרך עם רשת SMT" אלקטרוניקה", ככל הנראה הרשת הוותיקה ביותר באזור הצפון. מפיק חבר המערכת, מי שמעיד על עצמו כ"מכור" לעולם הקונסולות והגיימינג, ביקר בשני סניפי הרשת, בקריית מוצקין ונהריה, אלו הם התובנות שהביא עימו בחזרה.

לאחר 7 שנים זה שוב קורה, חברת סוני הוציאה לאור את מכשיר הפלייסטיישן החדש ובימים האחרונים אלו החלו להימכר ברחבי ישראל. הגעתי אל שתי החנויות של רשת SMT" אלקטרוניקה", על מנת להיות נוכח בחגיגה הגדולה כאשר המכשירים החדשים עלו על המדפים.

SMT אלקטרוניקה. יח"צ,
SMT אלקטרוניקה/יח"צ

הרשת עצמה היא עסק משפחתי בן 36 שנה. מי שהקימה אותו היא לואיזה רוזיה אשר מנהלת את הסניף בקריית מוצקין, ולפני כ-15 שנה בנה שחף היה זה שהקים מאפס ובנה את הסניף המצליח השני בנהריה.

כאשר הגעתי לסניף הראשון במרכז רבמד בקריית מוצקין פגשתי בעשרות לקוחות שהמתינו לתור שלהם להיכנס לחנות ולשים את ידיהם על הפלא החדש, פלייסטיישן 5. בזכות העובדה שתיאמתי את ההגעה שלי קודם לכן מול לואיזה, היתה לי את הזכות להיכנס תכף ומיד ובחרדת קודש החזקתי בידי את הקופסא החדישה ובחנתי לאט לאט את המכשיר החדש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
SMT אלקטרוניקה. יח"צ,
SMT אלקטרוניקה/יח"צ

הדבר הראשון שצד את עיני היה העיצוב המרשים. המכשיר מזכיר חללית אחת גדולה ולמען האמת זה יכול לשמש כרהיט לכל דבר.

למדתי כי המכשיר החדש נבנה בצורה גדולה יותר על מנת שאפשר יהיה להכניס לתוכו מספר פתרונות יעילים יותר לקירור ושזה ישמור על שקט בזמן המשחקים. גם ידיות האחיזה גדולות ונוחות יותר מהמכשיר הישן, כך שאפשר יהיה לשחק בצורה הרבה יותר נעימה לאורך זמן.

בנוסף, חברת סוני בחוכמה רבה שדרגה גם את מערך הטעינה ולכן זה מתאים את עצמו לתקן האירופאי עם חיבור USB-C שמצא במארז ביחד עם כבל HDMI וכבל חשמל.

SMT אלקטרוניקה. יח"צ,
SMT אלקטרוניקה/יח"צ

לאחר שהצלחתי להסדיר נשימה שוחחתי עם כמה לקוחות נוספים שהגיעו במיוחד לרכוש את המכשיר, טל.ל הגיע לכאן כל הדרך מחדרה והוא הסביר לי את הסיבה: "עברתי כבר בלא מעט חנויות אלקטרוניקה בישראל ולא נתקבל ביחס כל כך אדיב, אווירה משפחתית ומחירים מצויינים כפי שמצאתי פה. מניסיון העבר אני יודע כי ניתן לסמוך על בעלי החנות כי אקבל את הטכנולוגיה הכי חדישה, עדכנית ואמינה ביותר, לכן שווה לי את הנסיעה, זה אפילו תורם להתרגשות כל פעם מחדש".

אסנת.ר מנשר הגיעה על מנת לרכוש את מכשיר הפלייסטיישן 5 לבן שלה כמתנת בר מצווה: "נכנסתי לפה כבר מספר פעמיים בעבר על מנת לרכוש פלאפונים לבני המשפחה ובכל פעם יצאתי מרוצה. סחורה איכותית, מחירים הוגנים ושירות מושלם, לא מובן מאליו המענה המקצועי ושירות סבלני שמעניקים פה לכולם".

בזכות השירות ואמינות שרשת SMT" אלקטרוניקה" מעניקה לכל קהל הלקוחות שלה, היא נבחרה להיות אחת מתוך 25 חנויות בלבד ברחבי המדינה כחנות מורשת ורשמית של חברת מיקרוסופט, תואר שלא קל להשיג. כמו כן היא משמשת כתחנת איסוף ושירות של JBL ומחזיקה את כל מוצריה.

SMT אלקטרוניקה. יח"צ,
SMT אלקטרוניקה/יח"צ

לפני שעמדתי להמשיך במסע שלי אל עבר הסניף השני של SMT" אלקטרוניקה" בנהריה, שאלתי את לואיזה הבעלים האם גם היא מתרגשת מהחגיגה הגדולה ומתכוונת לשחק במשחק, היא צחקה וענתה: "אני מתרגשת, כמובן, איך אפשר שלא? בכל זאת אני חיה ונושמת את עולם הקונסולות והגיימינג לאורך שנים וזה בהחלט מרגש בכל פעם מחדש כאשר יוצא מכשיר עדכני ומשוכלל. יחד עם זה אני כבר סבתא לנכדים, לכן לשחק אני כבר לא משחקת אלא משאירה זאת לצעירים ממני".

גם כאשר הגעתי אל הסניף השני ברחוב הגעתון 17 בנהריה הבחנתי בהתקהלות של קהל רב. כאמור, את הסניף הזה הקים ומנהל בנה של לואיזה, שחף, וגם הוא קיבל מחמאות מקיר לקיר מצד לקוחות ששוחחתי איתם.

כולם העידו על שירות יוצא דופן שבו דואגים לאתחל את כל מכשירי הפלייסטיישן ואקס בוקס לכל דורש בלי לבקש על כך תשלום, כאשר מדובר בתהליך שיכול לנוע בין שעה עד שעה וחצי. הדברים נכונים גם בכל הנוגע להעברת מידע בין מכשירי הסמארטפונים ועל כך לא נותר לי אלא להוריד את הכובע, שירות יוצא דופן וראוי לאיזכור.

כאשר הצלחתי לתפוס את שחף לשיחה קצרה, שאלתי אותו על תוכניות לעתיד, הוא השיב: "החלום הגדול הוא לפתוח סופר SMT" אלקטרוניקה" שיהיה בו הכל הכל. אם היום אנחנו מחזיקים במלאי מאות מוצרים שונים, אז אנחנו מתכננים שיהיו לנו אלפים ובהתאם ניכנס למקום גדול שבו אפשר יהיה להסתובב במעברים ולקחת הכל באופן עצמאי".

אחרי התכנון העתידי הזה אמשיך לעקוב ובינתיים אני יכול להמליץ בלב שלם על רשת החנויות הוותיקה, SMT" אלקטרוניקה". קונסולות, גיימינג, מחשבים נייחים וניידים, סמארטפונים מכל הסוגים, ציוד משלים ועוד, במחירים משתלמים ויחס אדיב.

נכון לכתיבת שורות אלה משחקי הפלייסטיישן 5 אזלו, לפרטים נוספים לגבי הגעה של חדשים וכל שאר המוצרים ניתן ליצור קשר בטלפון:

סניף קריית מוצקין - 04-876-0535

סניף נהריה - 04-951-1804

פייסבוק

בשיתוף SMT אלקטרוניקה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully