וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יועץ המשכנתאות שמכיר את כל סודות הבנקים עובד בשבילכם

בשיתוף אדי פלישטייב

2.12.2020 / 15:08

אדי פלישטייב היה פקיד משכנתאות מצטיין עד שהבין שהלב שלו נמצא בצד השני. עכשיו הוא מגייס את כל הניסיון שצבר והכוח שיש לו כדי לעזור לכם להתנהל מול הבנק ולהגיע לשקט כלכלי

אדי פלישטייב. יח"צ,
אדי פלישטייב/יח"צ

אירועים מכוננים בחיים משפיעים עלינו ופוקחים לנו את העיניים. זה בדיוק מה שקרה לאדי פלישטייב. הוא היה פקיד משכנתאות מצטיין בבנק לאומי, התקדם למשרת מנהל סניף ורשם איתו הישגים יוצאים מן הכלל, אבל משהו בו לא היה שקט. ככל שהתמקצע והתקדם הבין אדי שמקומו בצד השני. הוא נזכר איך בעבר, כשרכש דירה ולקח משכנתא, נכווה כשקיבל ייעוץ מהבנק. כמו שחקן כדורגל שעובר מהפועל למכבי, אדי חצה את הכביש. הוא עבר לדאוג לאינטרסים שלכם.

"נפל לי האסימון", הוא מודה אפילו קצת בכעס. "לא רציתי לעשות לאחרים את מה שעשו לי". המקום הזה בדיוק הופך אותו לאיש הנכון להילחם עבורכם ולהשיג את התמהיל הטוב ביותר עבור המשכנתא שלכם. הוא יודע איך הבנק עובד, הוא יודע להיכנס לפקיד לראש ולא עוזב בלי תוצאות. "הניסיון שלי לאשר עסקאות הפך אותי לעוד יותר טוב. אני יודע להכניס ולהוציא אנשים בצורה נכונה מהמשכנתא עם תמהיל שמתאים להם ולא לבנק. בכל עסקה שאני מלווה, אני שואל את עצמי אם הייתי חותם עליה בעצמי. אם לא, המו"מ מול הבנקים נמשך".

אדי פלישטייב. יח"צ,
אדי פלישטייב/יח"צ

יותר ויותר ישראלים מבינים שמשכנתא לוקחים רק בליווי יועץ משכנתאות. הבנק ממול הוא יריב חזק מדי ויש לו אינטרס ברור להרוויח. הבנק לא יכול לייעץ לכם בענייני משכנתא, אתם צריכים מישהו שייתן לו פייט ורצוי אחד שיודע בדיוק איך דברים מתנהלים מבפנים. לבנק יש כוח שלכם אין, אז למה להתנהל מולו לבד? "אנחנו באים עם המון כוח לעומת הלקוח הפרטי", ממשיך אדי.

"הרבה אנשים נופלים מול הבנק", הוא ממשיך. "תבין, אי אפשר לקרוא משהו באיזה פורום ואז ללכת למו"מ מול הבנק. אין דבר כזה משכנתא ONE SIZE. כל משכנתא שונה ומותאמת ספציפית ללקוח עם ראייה עתידית. אם אתה מגיע בלי כוח לבנק, מתייחסים אלייך כמו עוד מוצר על פס ייצור. מהידע והניסיון שלי למדתי איך הבנק מתמחר כל עסקה, מה נכון ומה לא נכון. יש לי כוח מולם כי אני מכיר את דרך העבודה וההתנהלות".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אדי פלישטייב. יח"צ,
אדי פלישטייב/יח"צ

בחודשים האחרונים מגיעים למשרדו של אדי בלוד זוגות מודאגים מהמצב עם לא מעט שאלות: האם זה הזמן לקנות דירה? איך אפשר לחסוך בתשלומי המשכנתא הקיימת? "משכנתא זו הסתכלות קדימה לחיים שיהיו לכם בעוד כמה שנים, למשל כשיהיו ילדים וההוצאות יגדלו", הוא מנסה לענות. "אני מנסה לבנות את ההרכב שלה מתוך ראייה לטווח ארוך".

אדי מטפל במשכנתאות חדשות, משפרי דיור, מחיר למשתכן וכן מחזור משכנתאות קיימות ואיחוד הלוואות לתוך המשכנתא, תחום שהפך פופולארי במיוחד מתוקף הוראת שעה מיוחדת של בנק ישראל המאפשרת לקבל סכום של עד 70 אחוז משווי הנכס. המוטו שלו ברור. להילחם עבורכם. לדאוג לעתיד הכלכלי שלכם. להבטיח את השקט שלכם. "כל לקוח שבא אליי יקבל את התנאים הטובים ביותר שאני יודע להשיג".

אדי פלישטייב. יח"צ,
אדי פלישטייב/יח"צ

במסגרת הבדיקה שהוא מבצע כדי להתאים את החזרי המשכנתא ליכולת הכלכלית של הלקוח, אדי משתדל לתת טיפים פיננסיים להתנהלות נכונה במסגרת המשפחתית. מבחינתו, לעזור לכם להגיע לשקט כלכלי ולמקסימום התייעלות זו שליחות. במקרה אחד, אפילו עזר ללקוח להפסיק לעשן כדי שיוכל להמשיך ולממן חוגים לילדים. במקרה אחר, הצליח לצמצם הוצאות של משפחה ב-5,000 שקל בחודש. הנה לכם שתי ציפורים במכה אחת.

ויש לו עוד סיפור. על זוג שהגיע אליו למשרד. אנשים מצליחים ומשכילים. הבעל רופא. על הנייר, הלקוח הקלאסי שהבנק רוצה. בגלל עומס בעבודה, הבעל לא רצה לשתף פעולה עם התהליך וביקש לסגור כמה שיותר מהר את ההצעה שקיבל מהבנק. "רק אחרי שעשינו תכנית מסודרת, ראינו שחסר להם סכום משמעותי כדי לבנות את הבית שרצו. הם הבינו שטעו ושהם זקוקים לליווי. הצלחתי לחסוך להם מעל 100 אלף שקל במשכנתא".

אדי פלישטייב, יועץ משכנתאות

נייד: 053-231-1403

לדף של אדי פלשיטייב יועץ משכנתאות בפייסבוק

בשיתוף אדי פלישטייב
  • עוד באותו נושא:
  • משכנתאות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully