וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החזרי מס - לא מה שחשבתם

בשיתוף פיננסי החזרי מס

2.12.2020 / 14:14

לא הרבה מודעים לעובדה שכ-90% מהאוכלוסיה זכאים להחזרי מס מהמדינה. הבעיה היא שלא כולם יודעים איך להגיש את הבקשה למס הכנסה או לכמה כסף הם זכאים. מהסיבה הזאת, חשוב להתייעץ עם מומחה בתחום המיסוי

הדס עזרא החזרי מס. יח"צ,
פיננסי החזרי מס/יח"צ

תהליך הגשת הבקשה להחזרי מס או הטבות ממס הכנסה הוא תהליך מורכב ומייגע. רבים מאמינים שמדובר רק בהגשה של טפסים וניירת, אבל לצערנו, אפשר לומר שהדרך לאישור הבקשה וקבלת הכספים היא ארוכה ומלאה בטעויות. כשאזרח מן השורה מבקש להגיש בקשה להחזר או הטבת מס ועליו להתמודד מול הרשויות. לא תמיד הוא ידע איך לעשות זאת, וגם אם כן, בדרך לתהליך הוא ייאלץ להתמודד מול בירוקרטיה מייאשת. מעבר לכך, לא כל אחד מכיר ויודע מהן הזכויות שמגיעות לו והאם בכלל הוא עומד בקריטריונים לקבלת החזר. לא מעט אנשים שהגישו בקשה להחזר, יצאו בסופו של דבר עם חובות ועיקולים מהסיבה הפשוטה שלא הגישו נכון את הבקשה.

בשורה התחתונה, לא כל אחד יכול לקבל את כל מה שהוא זכאי לו מהמדינה, אלא אם יבחר להיעזר באיש מקצוע שייתן הכוונה נכונה. לכן, אם אתם מתכננים להגיש בקרוב בקשה להחזרים או הטבות מהמדינה, כדאי לכם להמשיך לקרוא.

הדס עזרא, מומחית בתחום המיסוי ומנכ"לית חברת "ה.ש החזרי מס בע"מ", הסבירה לנו את החשיבות של קבלת עזרה משירות החזרי מס מקצועית: "איש מקצוע בתחום המיסוי (או יועץ מס) הוא בעצם הגורם האחראי לתהליך הגשת הבקשה שלכם לרשויות, מנקודת ההתחלה ועד לשלב הסופי שבו תקבלו את ההחזר המקסימלי שלכם. תפקידו של יועץ המס הוא לא רק להגיש בקשה להחזר, אלא גם לדאוג שההחזר יתקבל באופן מלא, או במילים אחרות - שאתם תקבלו את כל מה שמגיע לכם לפי פקודת מס הכנסה".

פיננסי החזרי מס. יח"צ,
פיננסי החזרי מס/יח"צ

תהליך הגשת הבקשה להחזרי מס

"בשלב הראשון, אנחנו מנסים לקבל את התמונה הרחבה על פוטנציאל ההחזרים של הלקוח בשיחת ייעוץ ראשונית. בשלב השני, אנחנו עורכים בדיקה של אימות נתונים מול כל הגורמים הרלוונטיים, כגון מס הכנסה, חברות הביטוח, מעסיקים, ביטוח לאומי וכדומה. כל לקוח מאומת מול כל גורמים אלה, עד שבסופו של דבר מתקבלת תוצאת אמת על גובה ההחזר שהוא זכאי לקבל מהמדינה.

"לאחר מכן, אנחנו מוודאים שהגשת הבקשה נעשית כראוי, כלומר שכל הטפסים המצורפים כתובים בצורה נכונה ולא מפספסים שום מידע חשוב. כל תיק עובר בקרה של יועץ מס ובדיקה שלי כמנהלת החברה, עד שלבסוף הלקוח חותם על הדוח והבקשה נשלחת למס הכנסה".

לאורך 20 שנות ניסיון,פיננסי החזרי מס בראשותה של הדס יועצת המס הקדישה את זמנה ללימוד כל הקריטריונים והזכויות המלאות להחזרי מס מא' ועד ת', ורכשה את כל הכלים על מנת שתוכל לפתור כל מקרה בתחום של מיסוי יחיד. "בתחום של מיסוי יחיד אני נחשבת לטובה ביותר ויש לי הוכחות לכך", מספרת הדס. "התחלתי כעסק קטן ועם הזמן גדלתי ותמיד ניסיתי למצוא את הדרך הטובה והמקצועית ביותר שתאפשר לשכירים ועצמאיים לקבל את כל ההטבות, הזיכויים וההחזרים שהם זכאים לקבל מהמדינה. כיום, אפשר לומר בגאווה שיש לנו 100% הצלחה".

פיננסי החזרי מס תדאג להיכנס לעובי הקורה בכל מקרה שיגיע אליהם, על מנת לוודא קבלת החזר מקסימלי לכל לקוח. "אני נוקטת בזהירות יתר כי מדובר בתחום שבו צריך להיות מאוד מדויקים", סיפרה. "לקוחות מגיעים אליי בזכות המקצועיות, השקיפות והאמינות שהחברה שלי מייצגת, וחוזרים אליי בשנה שלאחר מכן אחרי שראו שאנחנו עומדים בכל ההתחייבויות שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
הדס עזרא החזרי מס. יח"צ,
פיננסי החזרי מס/יח"צ

קחו למשל את א' שניסה להגיש דוח למס הכנסה בכוחות עצמו, אך סיים עם הודעה על חוב של 9,500 שקל ומכתבים לעיקול חשבון הבנק. לאחר בדיקה שנערכה על ידי הדס, התגלה כי לא עודכנו נקודות זיכוי לבת זוגו עבור הילדים ולא הוכנסו לדוח נתונים עבור תשלומי המס שלה. מדובר בטעויות קריטיות שעלו ללקוח בהרבה כסף. לאחר שהדס ועובדיה הנאמנים עברו על כל הנתונים וביצעו תיקונים בדוחות, הם כתבו מכתב תיקון למס הכנסה ובו דרשו את ההטבות שמגיעות לפי חוק ופירטו על התיקונים שצריכים לעשות. בסופו של דבר, לא רק שהחוב בוטל, אלא א' ומשפחתו זכו לקבל החזר של 12,000 שקל.

אז אם גם אתם מעוניינים לברר מה מצב הזכאות שלכם לגבי החזרים, הטבות וזיכויים ממס הכנסה, מומלץ לפנות עוד היום לחברה המתמחה בהחזרי מס שתעשה לכם את החיים קלים. על מנת להבין אם בכלל מגיעים לכם החזרי מס, ובהמשך לכך - לדרוש אותם בחזרה, התקשרו לשיחת ייעוץ ותקבלו בחזרה את הכסף שמגיע לכם.


לשיחת ווטסאפ מיידית

מייל: info@financi.net

טלפון: 072-2505530

פייסבוק

כתובת: בן גוריון 23/60 קרית ביאליק

לאתר

להשארת פרטים

בשיתוף פיננסי החזרי מס
  • עוד באותו נושא:
  • החזרי מס
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully