וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד לקבל בדיקות אולטרסאונד מצילות חיים במהירות שיא

בשיתוף 360 מעלות שיא

24.12.2020 / 12:06

לא פעם החיים מזמנים לנו סיטואציות רפואיות בהפתעה גמורה ואנו לא מוכנים להתמודדות איתן, עומדים אובדי עצות מול המערכת הענקית - מערכת הבריאות. לצורך כך קמה חברת "360 מעלות שיא" בהנהלת אילן ברק

אילן ברק, מעלות שיא/אולפן הנבחרים

מאיפה מתחילים, למי פונים ואיך נוכל לעזור ליקרים לנו מכל?

זו בדיוק ההרגשה שחווה גיל.ב (שמו המלא שמור במערכת) כאשר התינוקות שלו היתה צריכה לעבור בדיקה רפואית דחופה, אך בקופת החולים בה הם מבוטחים, מצאו עבורם תור פנוי במרחק שבעה ימים קדימה, על כך הוא העיד: "תקופת הקורונה, תקופה קשה נפשית וכלכלית ובוקר אחד התברר לי כי התינוקת שלי חייבת לעבור בדיקה דחופה, כאן ועכשיו. ברגע שהבנתי כי קופת החולים לא יכולה לעזור לי, התחלתי לחפש אחר רופא פרטי שיעשה את הבדיקה באופן עצמאי, שם הלכתי לאיבוד. לא היה לי שום ידע מקדים בכל הנוגע לרפואה פרטית, חשבתי שאני משתגע. אולם ממש כמו בסרטים, אלוהים שלח לי מלאך, את אילן ברק, הבעלים של חברת "360 מעלות שיא".

מהשיחה הראשונה בינינו הוא היה קשוב, מבין, אכפתי וראה במקרה האישי שלי כאילו מדובר בתינוקת שלו. אילן סידר לי תור אצל רופא מומחה כבר למחרת, הוא היה איתי בקשר צמוד גם לאחר הטיפול שהבת שלי קיבלה.

בימים שנדמה כי בחוץ מסתובבים רק שרלטנים בכל תחום, לא מובן מאליו לפגוש בשירות מקצועי ואדם כל כך אמין". הדוגמה הזו היא אחת מתוך אלפי מקרים בהם חברת "360 מעלות שיא" מטפלת בכל שנה.

מדובר בחברה שמעניקה שירות אישי, קשוב ומהיר בתהליך קביעת תורים לבדיקות אבחנתיות, בנוסף להתייעצות עם רופאים מומחים ושירותי רפואה פרטית נוספים בכל רחבי הארץ.

מי שעומד בראש המערכת הוא המייסד והמנכ"ל של החברה, אילן ברק. בחוכמה רבה הוא פיתח מערכת ענפה, כזו שקובעת תורים דחופים בין 12 ל 72 שעות בלבד, תוך כדי ליווי אישי וצמוד לכל אחד.

לא מדובר בשירות מובן מאליו, בעיקר לא בימי הקורונה. אך גם בימים אלו, "360 מעלות שיא" מצליחה לעזור בצורה חסרת תקדים לכל פונה אשר זקוק לבדיקה רפואית דחופה. אחת הבדיקות הנפוצות ביותר היא בדיקת אולטרסאונד פרטי.

ברוב המקרים מדובר בבדיקה חיצונית ובעזרתה ניתן לקבל תמונות של איברים שונים בגוף, לאבחן את זרימת הדם בעורקים ובוורידים (בדיקת אולטרסאונד דופלר) ועוד, מדובר בבדיקה בטוחה, אמינה והיא אינה כרוכה בחשיפה לקרינה. חלק מבדיקות האולטרסאונד שאפשר לקבל באחת מהשלוחות של "360 מעלות שיא" ברחבי הארץ הן בדיקות מצילות חיים, על אלו סיפר אילן ברק:

"לאורך השנים ומהניסיון שצברנו בתחום אנחנו יודעים כי לא כל כאב בטן או גוש בשד הוא סרטן.
יחד עם זה, אנחנו מבינים לגמרי את כל מי שמודאגים במידה ומרגישים באלו. לכן היה לנו חשוב לספק את בדיקות האולטרסאונד השונות עבור כולם במהירות שיא, על מנת לתת להם את השקט הנפשי, כי אין דבר קשה יותר מאשר חוסר וודאות כאשר מדובר בבריאות שלנו, או של בני המשפחה.

אנחנו לא יכולים להבטיח כי תוצאות הבדיקה יהיו חיוביות, אבל אנחנו בהחלט יכולים להבטיח כי הבדיקות יבוצעו במהירות שיא, בעטיפה וליווי אנושי וקשוב. מהסיבה הפשוטה שאנו עוסקים בהצלחת חיים. עבור כלל בדיקות האולטרסאונד אנחנו נותנים פתרון מיידי כבר לאותו היום. מי שמבצע את הבדיקה הוא רופא והפענוח נעשה במקום, כנ"ל אם יש צורך בבדיקת ביופסיה לאחר מכן (לדוגמת בדיקות שד)".

מדובר במהפכה חסרת תקדים בתחום, מאחר ואותו התהליך שנעשה דרך הצינורות הציבוריים הרגילים יכול לקחת שבועות וחודשים, כאשר אישה צריכה לעבור פגישה עם כירורג שד ולקבל הפנייה לבדיקות ממוגרפיה ואולטרסאונד.

במידה ויש גידול סרטני, מדובר בזמן יקר מפז. "כל הציוד הרפואי שיש ברשותנו הוא הציוד החדיש ביותר בתחום. זה מאפשר לרופאים וללקוחות לקבל את התוצאה המדוייקת ביותר שיש.

בגלל שמדובר בבדיקה שאינה מסוכנת וברוב המקרים גם לא פולשנית, השירות אותו אנחנו מעניקים מתאים לכולם, תינוקות מגיל אפס, נשים בהריון, מי שסובלים גם מקלסטרופוביה ואחרים", סיפר אילן ברק.

סוגי בדיקות האולטרסאונד שניתן לקבל ב "360 מעלות שיא".
הם:

*אולטרסאונד שד.
*דופלר אאורטה - בדיקת סקר.
*אולטרסאונד מעיים.
*אולטרסאונד אשכים כולל דופלר.
*אולטרסאונד מפשעות.
*אולטרסאונד בטן עליונה כולל כליות.
*אולטרסאונד כליות ודרכי השתן.
*אולטרסאונד כליות ואדרנלים.
*אולטרסאונד בטן תחתונה.
*אולטרסאונד בלוטת הרוק.
*אולטרסאונד בלוטת המגן - תריס.
*אולטרסאונד צוואר כולל בלוטות לימפה.
*אולטרסאונד פרא-תירואיד.
*אולטרסאונד בתי שחי.
*אולטרסאונד רקמות רכות לא אורטופדי.
*אולטרסאונד דופן בטן.
*אולטרסאונד שארית שתן בלבד.
*אולטרסאונד שלפוחית שתן.


בנוסף לבדיקות אולטרסאונד אורטופדיות:

*אולטרסאונד כתף.
*אולטרסאונד מרפק.
*אולטרסאונד כף יד.
*אולטרסאונד רקמות רכות אורטופדי.
*אולטרסאונד פרק ירך מבוגר.
*אולטרסאונד ברך.
*אולטרסאונד שוק.
*אולטרסאונד קרסול.
*אולטרסאונד כף רגל.
כמו כן, במכונים השונים של "360 מעלות שיא" ניתן לעבור גם בדיקת אולטרסאונד לעיניים.

לפרטים נוספים אחת האפשרויות בפניכם ובמקרה של צורך בבדיקה דחופה, ניתן ליצור קשר טלפוני: 03-6957777 או להיכנס לאתר של 360 מעלות שיא


מייל: office@maalotc.co.il

הבדיקות מתבצעות בפריסה ארצית.

בשיתוף 360 מעלות שיא
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully