וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימפריית היופי של טל ודורית ממן, אמא ובת שיעשו לכן מהפך

טל ניילס

2.12.2020 / 10:01

TALNAILS , מכון קוסמטיקה שבו תוכלו לעצב את עצמכן מחדש: לק ג'ל, עיצוב גבות וטיפולי פנים מכל הסוגים שרק חלמתן, והכל תחת ידיהן המקצועיות של טל ודורית ממן

טל ממן. יח"צ,
טל ניילס/יח"צ

זהו סיפור ההצלחה של מכון יופי משותף של אמא ובת, הרוצות להגשים לכן חלום, להראות טוב יותר, להרגיש יפות יותר והכל באווירה ביתית ויחס אישי וחם. טל ממן, 23, הקימה את העסק המצליח TALNAILS שבכפר ביל"ו כהגשמת חלום ילדות שלה לשלב בין יצירה לעולם הקוסמטיקה. לפני כשלוש שנים חברה אליה דורית אמה, בעלת רזומה של שנים בתחום קוסמטיקת הפנים. "ציורי ציפורניים ועיצוב גבות הם אהבתי הגדולה, אמא אמונה על נושא קוסמטיקת הפנים: טיפולי פנים לכל סוגי העור, טיפולי אקנה, פיגמנטציה, טיפולי יופי ואנטי אייג'ינג".

טיפול 10,000 תחת קורת גג אחת

כבר מגיל 14 טל ידעה שזה המקצוע שהיא תעסוק בו בעתיד והתורים של בנות השכבה שחיכו לציורי ציפורניים רק חיזקו שהיא בדרך הנכונה. "מאז שאני זוכרת את עצמי התחברתי לתחום הזה, כשהחלטתי לעסוק בזה בנות הגיעו לחדר הקטן שלי כדי להתפנק ומשם ידעתי שאני אוהבת את השילוב בין עולם היופי והאסתטיקה והאינטראקציה עם הלקוחות. כיום, אני משלבת בין העבודה במכון ללימודים שלי לתואר ראשון ויחד עם אמא שנכנסה לעסק, הפכנו לעסק משפחתי קטן שמעניק ללקוחה טיפול 10,000 של יופי וקוסמטיקה. הלקוחה נכנסת ומקבלת הכל תחת קורת גג אחת והכל באווירה ביתית ומפנקת", מספרת טל.

טל ממן. יח"צ,
טל ניילס/יח"צ

TALNAILS הכי בבית שיש

המוטו המרכזי של טל הוא שהלקוחות ירגישו בבית, "יגיעו בפיג'מה" מבחינתה, העיקר שתהיה אווירה מחבקת וחמה המשפיעה על חווית הטיפול וזה הייחוד של המכון שלהן, שילוב מנצח בין יחס אישי וחם למקצועיות בלתי מתפשרת. "המכון שלנו ביתי ואינטימי, חשוב לנו שכל הלקוחות ירגישו הכי בנוח שיש, אנחנו מכירות את הסיפור האישי של כל לקוחה ויש בינינו פתיחות ושיתופיות וזה מה שגורם לנו אושר. אין כאן צפיפות ותורים, אלא אווירה של רוגע ונועם".

טל ממן. יח"צ,
טל ניילס/יח"צ

איך עובד החיבור בינכן, אמא ובת?

"היחסים ביננו הרמוניים ונפלאים. אמא הצטרפה לבייבי שלי לפני שלוש שנים והכניסה רוח חדשה למקום שעבר שיפוצים. היא מחדשת, מסדרת ומרימה את המקום ואני זו שדחפה אותה להגשים את החלום שלה. אנחנו מכילות, מקשיבות ועוזרות אחת לשנייה לצמוח ולהתקדם כל הזמן. הדינמיקה הייחודית שלנו, היא שמביאה למכון את האווירה הטובה והמקצועיות שצריך, כל אחת והידע הרב שצברה בתחומה".


פרופיל האינסטגרם של טל ניילס

פרופיל האינסטגרם של דורית קוסמטיקס

הפייסבוק של דורית קוסמטיקס

טל ניילס
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully