וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי השרברב שלך - אינסטלציה ושיפוצים, איש המקצוע המומלץ ביותר באתרי הביקורת השונים באינטרנט

בשיתוף שלומי השרברב שלך - אינסטלציה ושיפוצים

2.12.2020 / 8:55

שוב זה קרה לכם, דווקא בסוף השבוע התפוצץ הצינור בקיר והבית מוצף מים, מה עושים ואיך בוחרים אינסטלטור מכאן לעכשיו?

שלומי השרברב שלי. יח"צ,
שלומי השרברב שלי/יח"צ

הדרך הטובה ביותר למצוא אינסטלטור טוב היא לקבל המלצה מחבר או בן משפחה שמכיר, אבל מה קורה אם שיטת מהפה לאוזן לא עוזרת למצוא איש מקצוע אמין ומקצועי? על פי סקר שנעשה התברר כי מרבית תושבי ישראל פונים לאתרי האינטרנט השונים בהם מתפרסמים חוות דעת של לקוחות על אנשי המקצוע השונים. אחד השמות שמככבים במקומות הראשונים ומומלץ על ידי מאות אנשים הוא "שלומי השרברב שלך - אינסטלציה ושיפוצים". יצאנו לשטח לגלות במי מדובר, חזרנו מלאי התפעלות מאיש מקצוע מיוחד.

שלומי (שלמה) עדי, בן 28 מכיר את עולם האינסטלציה מאז היה ילד קטן, כאשר היה מגיע לצפות באביו שעבד בתחום. כשהיה נער כבר החל לעזור לו באופן מעשי ולמד את כל רזי המקצוע מהשטח, באופן טבעי לאחר שהשתחרר מהצבא יצא לדרך עצמאית משלו וכיום הוא מוכר בכל אזור השרון כ "שלומי השרברב שלך - אינסטלציה ושיפוצים".

הייחודיות של שלומי באה לידי ביטוי לא רק במקצועיות שמפגין בשטח אלא גם בזכות היותו איש עבודה אמין, כזה שלא מחפש להרוויח על גבי הלקוחות אם אין צורך ממשי.בשנים האחרונות שלומי דאג להעלות לעמוד היוטיוב שלו מעל ל 100 סרטונים, בהם הוא מדגים ומסביר כיצד כל אחת ואחד יכולים לתקן בעצמם בעיות כאלה ואחרות, במקום להזמין איש מקצוע ולשלם מאות שקלים.

שלומי השרברב שלי. יח"צ,
שלומי השרברב שלי/יח"צ

לכן בכל פעם שהוא מקבל קריאה הוא קודם דואג לברר מה הבעיה, אם הוא חושב שניתן לתקן זאת באופן עצמאי הוא מפנה את הלקוחות קודם אל אחד מהסרטונים ורק במקרה שאין ברירה הוא מגיע לתקן זאת בעצמו.

לכן אין זה פלא כי באתרי הביקורת השונים הוא מקבל מחמאות מקיר לקיר, מידרג, גוגל ואחרים, בין היתר רמי.ס העיד: "שלומי בחור רציני, מקצועי, שירותי וזמין בכל עת. הוא תיקו עבורי פיצוץ בצינור בצורה מקצועית ובמחיר הוגן. מצאתי אותו זמין גם לאחר שסיים את עבודתו כאשר ביקשתי להתייעץ איתו בבעיות נוספות. מדובר באיש מקצוע מדהים עם ידי זהב, אני ממליץ בחום".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שלומי השרברב שלי. יח"צ,
שלומי השרברב שלי/יח"צ

עדי.א כתבה: "שלומי הגיע אליי לתקן בעיה באסלה שלא שאבה כמו שצריך. הוא פירק את האסלה, וידא שאין סתימה, החליף את כל חלקי הפלסטיקה והגומיות והרכיב מחדש כמו שצריך למרות שיש פגם ייצור באסלה. בלי משחקים, בא לעבוד ועכשיו האסלה שואבת מצויין. אין כמו לראות עבודה של פרפקציוניסט, כן ירבו כמוהו".

גם רן.ב החמיא: "שלומי התותח הציל אותי. היתה לי סתימה בבית וכל המים עלו ולא ידעתי מה לעשות. מצאתי את הטלפון של שלומי באינטרנט והוא הגיע במהירות הבזק ופתר את הבעיה בתוך מספר דקות. שירות מושלם בכל אספקט".

כאשר סיפרנו לשלומי על המחמאות שמקבל מעל עבר הוא הסמיק והסביר: "למדתי את הכל מאבא שלי, את הידע המקצועי וכיצד לבנות שם בזכות שירות אמין, אחרת מה זה שווה? יש דברים חשובים יותר בחיים מעוד כמה שקלים. אני מאמין כי בזכות יושרה מגיעים רחוק, זו הסיבה שיש לי מאות ויותר לקוחות חוזרים וזה מה שגורם לי לסיפוק בעבודה".

שלומי השרברב שלי. יח"צ,
שלומי השרברב שלי/יח"צ

למדנו כי המיכשור בו נעזר שלומי הוא המתקדם והאיכותי ביותר בתחום. בין היתר מדובר בציוד שיכול לחתוך שורשים ולפתוח בטון שנמצא בתוך הקו, מצלמה תרמית, מצלמה תת קרקעית ועוד. "אני לא מפסיק לקנות ציוד, לפעמים גם מה שאני לא חייב, אבל בגלל שאוהב את העולם הזה אז אני חייב שיהיה לי כל דבר שיוצא לשוק", סיפר שלומי בחיוך.

בגלל שאנחנו נכנסים אל תוך תקופת החורף שבדרך כלל מביאה עמה מפגעים, ביקשנו משלומי לקבל מספר טיפים חשובים אשר יכולים להקדים תרופה למכה, הוא שמח להעניק לנו: "דבר ראשון ופשוט, לעלות אל הגג ולנקות את הקולטים של דוד השמש. תמיד טוב לנקות אותם אבל עוד יותר בימי החורף, כי יש פחות שמש ולכן כשזו צצה לה מדי פעם, שקרני השמש יוכלו להיכנס פנימה טוב יותר. בנוסף אני ממליץ לבדוק את צנרת הניקוז על מנת שמי הגשמים לא יגרמו לסתימות. אתמול יצא לי להיות אצל לקוחה שמתגוררת בקומה ראשונה מתוך 5 קומות. בגלל שהגג היה מוצף במים, נוצרה סתימה בינה לבין הקרקע. המים פרצו את המכסה והבית שלה היה מוצף עם מים בגובה 15 סנטימטר. לו היא היתה דואגת לבדוק את הגג ומרזבים קודם לכן זה לא היה קורה, ומדובר בנזק רציני כי נהרסו לה מכשירי חשמל שונים, מכונת כביסה ואחרים".

בכל שאלה ובעיה ניתן ליצור קשר עם שלומי בטלפון:
052-8249837

עמוד היוטיוב עם למעלה מ-100 סרטונים

פייסבוק

גוגל

בשיתוף שלומי השרברב שלך - אינסטלציה ושיפוצים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully