וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם "פופי" תשבו בנוח

בשיתוף פופי

2.12.2020 / 9:15

כולנו מחפשים שלווה, ורצוי שהיא תהיה מקסימלית. אחת הדרכים האולטימטיביות ליהנות מנוחות מירבית היא באמצעות ישיבה או שכיבה על פוף. הכירו את צחי ורון, הבעלים של חברת ''פופי'', המייצרת פופים ייחודים בהתאמה אישית

פופי, ייצור פופים/אולפן הנבחרים

הכירו את חברת "פופי" מבית צ'אבי קטלוגים המתמחה בייצור קטלוגים של בדי הריפוד לכל החברות המובילות, ובימים אלה הקימה מותג חדש של פופים מיוחדים ומערכות ישיבה למגזר הפרטי ולמגזר הציבורי עבור בתי מלון בתי הארחה, צימרים וכדומה.

החברה מציעה מבחר גדול של כורסאות פוף, מוצרי טקסטיל לבית ומערכות ישיבה מודולריות במגוון דגמים שונים, כשכל דגם מספק מענה אחר לישיבה שונה - גבוהה, נמוכה, זקופה, מרווחת ועוד. בנוסף, קיימת קולקציה לחדרי ילדים ותינוקות, מה שנותן מענה לכל גיל ולכל צורך. "הדגמים שיש לנו היום הם דגמים מיוחדים רק לנו, ולא ניתן למצוא אותם בחברות אחרים. בכל דגם הושקעה המון מחשבה, גם בעיצוב עצמו, ובתוך כל מערכת ישיבה יש כיסא אוויר ופטנטים נוספים שלנו שגורמים להם להיות נוחים ומפנקים", אומר צחי, הבעלים של החברה.

עיצוב בהתאמה אישית

היתרון הגדול של חברת "פופי" אל מול שאר החברות הוא האפשרות לעיצוב כורסאות פוף, פינות ישיבה או מערכות ישיבה מודולריות בהתאמה אישית, כלומר הלקוח יכול לעצב את מערכת הישיבה בעצמו ולפי טעמו האישי. קיימת אפשרות לשלב בדים בצבעים, סוגים או טקסטורות שונות במערכת ישיבה אחת במטרה להתאים את הרהיט לשאר עיצוב הבית. למשל, אם אתם מחפשים לשלב בסלון הבית או בפינת הטלויזיה כורסא שמשלבת נוחות מקסימלית עם סגנון ושיק, תוכלו לעצב אחת כזו משלכם, בהתאם לשאר הצבעים בחלל הבית.

"בזכות הניסיון שלנו בטקסטיל, אנחנו עובדים עם בדי ריפוד ספרדיים שנחשבים לחדישים ולטובים ביותר שקיימים בשוק. הלקוחות יכולים לבחור מתוך מגוון עצום של בדים בסגנון קטיפה, אריג, כותנה ועוד. אנחנו יושבים עם הלקוחות כמה זמן שנדרש עד שאנחנו מגיעים לתוצאה שמתאימה להם לפי צבעים, טקסטורות וגודל. ניתן גם לשלב כמה צבעים בתוך פוף אחד ואז הפוף הופך להיות ממש רהיט בתוך החדר", מספר צחי. "זה משהו שלא ניתן למצוא ברשתות הגדולות. מכיוון שאנחנו המפעל שעובד עם הבדים האלה כבר 25 שנה, אנחנו יודעים לספק לכל לקוח מוצר לפי התאמה".

איך הכל התחיל

"מגיל 0 אני זוכר את עצמי סביב מכונות תפירה ובדים. אבא שלי התעסק עם טקסטיל כל חייו ואני ואחיי היינו עוזרים לו בחנות כשהיינו ילדים קטנים וצריכים דמי כיס. אחרי שהשתחררתי מהצבא, שקלתי לטוס לחו"ל אבל אבא שלי ביקש שאכנס איתו לעסק, הוא מאוד פטריוט וזו הייתה הדרך שלו להשאיר אותי בארץ. כשנכנסתי לעסק, החלטנו שאנחנו עושים שינוי מרענן ולוקחים אותו לשלב הבא. התחלנו כחברה הראשונה בארץ לייצור קטלוגים של בדים לחנויות טקסטיל, ובהמשך עלתה לי המחשבה לתרגם את מה שאנחנו עושים לעסק של פופים, מוצרי טקסטיל ומערכות ישיבה. הבאתי את הניסיון שלי בתור מעצב מוצר לעסק, והשקענו המון מחשבה בבנייה ועיצוב של מוצרי ישיבה חדשניים שלא ניתן למצוא במקום אחר".

אז אם אתם מחפשים מערכות ישיבה או מוצרי טקסטיל לבית בעיצוב חדשני ומיוחד בעיצוב המותאם רק לכם, שווה לכם לעקוב אחרי "פופי" שלא מפסיקים להתחדש בדגמים ורעיונות חדשים.

כתובת: ישוב נעלה

chabi@chabi.co.il

אינסטגרם

03-6868188

אתר

פייסבוק

בשיתוף פופי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully