וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלי לוי-אלבוים - מעצבת פנים שתגרום לכם להתרגש בכל פעם מחדש מביתכם המעוצב

בשיתוף מלי לוי-אלבוים

1.12.2020 / 15:39

"להרגיש, לתכנן, לעצב" - זה המוטו של מעצבת הפנים מלי לוי-אלבוים. במהלך הראיון איתה נחשפתי לאישה מרגשת, מעניינת, מעוררת השראה ועם ראש יצירתי. הקסימה אותי במיוחד האהבה שלה למקצוע שמשדרת מקצועיות חסרת פשרות

מלי לוי-אלבוים. מירב פלברג,
מלי לוי-אלבוים/מירב פלברג

רכשתם דירה חדשה? מעוניינים לשפץ ולהלביש את הבית או נכס מסחרי? שווה לכם להכיר אותה! מעל 11 שנים שהיא הבעלים של משרד 'מלי לוי-אלבוים, תכנון ועיצוב פנים'. היא נחשבת למעצבת פנים מומלצת בעלת תפיסה עיצובית ייחודית שמצליחה להגשים ללקוח את המטרות והחלומות ולדאוג שבכל פעם שייכנס הביתה, הלב יתרחב מאושר ויגיד wow...

מלי לוי-אלבוים. שי אפשטיין,
מלי לוי-אלבוים/שי אפשטיין

לעסוק במקצוע שהוא תחביב ולעשות את זה הכי טוב שאפשר!

את הדרך לתחום העיצוב עשתה מתוך תשוקה לאומנות, לפיסול ולציור. בתקופת הלימודים לתואר ראשון בעיצוב פנים (המכללה למנהל), היא היתה הבעלים של עסק לעיצוב אירועים, ומשם המשיכה לעבודה במשרד אדריכלים מוכר בתחום, שם למדה את המקצוע ביסודיות, תכננה ועיצבה פרויקטים מסחרים גדולים בעיצוב דירות קבלן ובעיצוב בתי יוקרה.

"בחרתי לעסוק במקצוע שהוא גם התחביב שלי, כדי ליהנות ממה שאני עושה", מסבירה לוי-אלבוים (39) נשואה ואמא לשלושה. "הבנתי שהשאיפה האמיתית שלי היא לנהל משהו שהוא שלי ולעשות את העבודה בדרכי. עד היום אני המתכננת, המשרטטת, המעצבת, ומנהלת את הפיקוח בשטח. One woman show - זה מה שמייחד את העסק שלי. אני שמחה מאוד שרוב הלקוחות שלי, מאמינים בי ונותנים לי חופש יצירה, לכן חשוב לי מאוד שיהיו מעורבים בתהליך העיצוב ובקבלת ההחלטות כדי שנגיע לתוצר שמותאם בדיוק עבורם. ביחד נוצר חלל מרגש ומפתיע.

"כבר במפגש ההכרות עם הלקוחות, חשוב לי לתת מקום מרכזי לתחושות, לרגשות ולחלומות, אני קשובה לכל בקשה. ראשית אני לומדת ומזהה את הצרכים וההרגלים שלהם, ואז עוברת לשאלות הטכניות שעוסקות בתקציב, לוחות הזמנים ותנאי המרחב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מלי לוי-אלבוים. שי אפשטיין,
מלי לוי-אלבוים/שי אפשטיין

הבית הוא לא מוזיאון

"בית הוא לא מוזיאון" לוי-אלבוים מסבירה: "אנחנו חיים בבית וצריכים ליהנות ממנו, הוא זה שאמור לשרת אותנו ולא להיפך... יש מקרים שאני נאלצת לבחור בפרקטיקה - שתבוא על חשבון העיצוב, מתוך היכרות עם הלקוח וכיצד הוא מתנהל בביתו. חשוב לי מאוד לבחור חומרי גמר שיהיו קלים לתחזוקה וניקיון, ועוד יותר חשוב הוא לתכנן מקומות אחסון רבים ונגישים. זה אתגר שאני חיה ונושמת בכל רגע נתון, עם המחשבה התמידית על השילוב בין החומרים המיוחדים אך שיהיו פרקטים וישימים".

מלי לוי-אלבוים. שי אפשטיין,
מלי לוי-אלבוים/שי אפשטיין

סגנון עיצוב מינימליסטי- אקלקטי

הליווי שלי מתחיל משלב סיעור המוחות עם הלקוחות, בו מתייחסים להתנהלות של בני הבית, תכנון המטבח והאירוח, עיצוב חדרי השינה עד לנושאים יותר אינטמיים שעוסקים בנושאים זוגיים. לאחר מכן עוברים לשלב התכנון הפרטני של נושא התשתיות, הכולל שרטוט ממוחשב של מערך תוכניות עבודה, בחירת חומרי הגמר, פיקוח וייעוץ עד להשלמת הפרויקט והלבשת הסטיילינג". היא מדגישה ומתייחסת לסגנון העיצוב שלה: "מדובר בסגנון עיצוב אקלקטי מינימליסטי , המשלב חומרים מיוחדים ופריטים משלימים, בשילוב נגיעות של צבע דומננטי - לקבלת חללים עשירים ומעניינים. אני מאמינה כי עיצוב נכון מאגד בתוכו אוסף של רצונות וחלומות המותאמים לאישיות ולסגנון, אך הם חייבים להשתלב עם תכנון נכון המבטיח ניצול מקסימאלי ופונקציונאלי".

"כשאני נכנסת לבית של לקוח, אני מנסה לדמיין מה הייתי עושה אם זה היה הבית שלי. אני אתן לך דוגמה. ממש כמו בביתי שלי, חשוב לי ליצור ארון כניסה גדול שישרת את כל באי הבית שנכנסים עם תיק, שקיות או מעיל בחורף. רגע לפני שהם מניחים את כל הבלאגן הזה על האי או פינת האוכל, הם יפנו אל ארון הכניסה שמציע להם מדפים, מגירות ומתלה מעילים. קל מאוד לשמור על סדר וארגון בבית כשיש שפע של אפשרויות אחסון".

מלי לוי-אלבוים. ליאור טייטלר,
מלי לוי-אלבוים/ליאור טייטלר
מלי לוי-אלבוים. ליאור טייטלר,
מלי לוי-אלבוים/ליאור טייטלר

שילוב של שני עולמות בכל פרויקט

"חשוב לי שהעיצוב ישמש את הלקוח לטווח ארוך ושלא יימאס אחרי שנה. אני דואגת בכל פרויקט לשלב משני העולמות. מצד אחד אני מקפידה לשלב עיצוב קלאסי ואלגנטי שכולל צבעים נעימים. כך אני מרבה להשתמש בעץ, בטון ואבן. מצד שני משלבת צבעים דומיננטיים בהלבשת הבית, על ידי שילוב אביזרים טרנדיים וצבעוניים כדוגמת כריות, מנורה או שטיח, אותם אפשר להחליף בקלות כשנמאס או כשמופיע טרנד חדש. כל זאת תוך שמירה על איזון עיצובי והרמוני כדי להימנע מיצירת עומס ויזואלי".

לוי-אלבוים מדגישה את חשיבות העבודה עם תקציב מוגדר מראש, דבר עליו היא נוטה להתעכב כבר בתחילת הדרך, גם אם מדובר בפרוייקט של תכנון דירה, חנות, משרדים או שיפוץ בית פרטי, והיא גם מסבירה מדוע: "אני מנסה למנוע מצב בו נקבע תקציב מסוים, ובסוף הדרך הוא מוכפל ואף יותר. אני מאוד מעורה במחירים בשוק ולכן חשוב לי שהלקוח ידע בדיוק למה הוא נכנס, כדי לעמוד פחות או יותר בתקציב אותו הגדרנו מראש. במידה והתקציב לא עומד בכל הדרישות, אנחנו מבצעים סדר עדיפויות יחד ומחליטים מה נכון לבצע ובאיזה שלב של הפרויקט. כמובן שההעדפה הראשונית היא לסיים קודם את הכנת כל התשתיות (שבירת קירות, שינויי חשמל ואינסטלציה) ואז להמשיך להלבשת הבית וסטיילינג".

לוי-אלבוים מעידה על עצמה, שתפקידה לא מסתיים בעיצוב פנים, ולפעמים היא הופכת גם להיות יועצת זוגית וחברה טובה. היא צוחקת ומסבירה מדוע כל כך חשוב לה לעבור את התהליך יד ביד עם הלקוח, בצורה נעימה ובאווירה טובה: "אני נוכחת בכל השלבים ונמצאת עם הלקוח לאורך כל הדרך. זה מה שרציתי מההתחלה ולכן בחרתי בעצמאות. ברגע שאני מכירה את השטח, רואה את העבודה ומרגישה את החומרים, אני מעורבת בצורה שמאפשרת לי לראות את כל הדרך, וגם לאפשר לכל פרויקט את הטאצ' הייחודי שלו. מסיבה זו אני גם מרבה לקחת חלק בסדנאות ומפגשי עיצוב, ונחשפת לחומרים חדשים בתערוכות בחו"ל. זה מעשיר את עולמי המקצועי ומשפיע באופן ישיר על הידע והנסיון שאני מעבירה ללקוח".


ליצירת קשר עם מלי התקשרו 0544620273

לאתר המעצבת

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינטסגרם

QR. יח"צ,
QR/יח"צ
בשיתוף מלי לוי-אלבוים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully