וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במיוחד עכשיו: חברת ההשמה שדואגת לכם בתקופה הקשה

בשיתוף פרסט קלאס

1.12.2020 / 15:22

פרסט קלאס שמה לעצמה למטרה לסייע לחברות למצוא עובדים אמינים שיישארו לאורך זמן וכמובן לעזור למי שנתקע ומחפש פרנסה. אל תאבדו תקווה

פרסט קלאס. Powerball נתניה,
פרסט קלאס/Powerball נתניה

משבר הקורונה גרם לזעזוע בחיים של כולנו. לצד הריחוק החברתי, הדאגה לקרובים המבוגרים והנהלים המחמירים שהשתלטו על חיינו, מאות אלפי ישראלים ספגו מכה כלכלית. צעירים, מבוגרים, הייטקיסטים, מנהלים, אמנים וסטודנטים ראו ענפים שלמים נמחקים וקריירות נקטעות ונאלצו למצוא פתרון. חיפוש עבודה בישראל הוא עניין מורכב שדורש לא אחת עזרה מקצועית. חיפוש עבודה בזמן הקורונה אפילו קשה עוד יותר, אבל אל תאבדו תקווה.

הכירו את חברת ההשמה פרסט קלאס. הבעלים, ניסן, נפגע בעצמו מהקורונה. העסק עליו חלם נפתח בדיוק לפני הגל הראשון, אבל הוא החליט להילחם בשיניים ולנצח. לעזור לכמה שיותר אנשים להשיג פרנסה גם בתקופה שאין גיוסים מסיביים, בטח לא למשרות בכירות. פרסט קלאס מגייסת עובדים עבור תאגידים וחברות גדולות לפי קריטריונים שהן קובעות. פרסט קלאס משתמשת במאגר שלה, מבצעת סינון ראשוני ומחברת בין העובד ללקוח.

פרסט קלאס. יח"צ,
פרסט קלאס/יח"צ

נקודת המוצא של פרסט קלאס היא שדווקא בתקופה כזאת יש חשיבות עליונה לסינון ולהליך הגיוס שחייב להיות מדויק. מצד שני, ניסן מבטיח לשמור גם על העובדים. "אני בודק שתנאי השכר תקינים לפני שאני מקבל אחריות על הגיוס", הוא אומר. "לא אשלח עובד למקום בלי לדעת שהשכר הולם את העבודה. אני לא עובד עם לקוחות שמשלמים מתחת לשכר מינימום". הוא צבר בקריירה שלו ידע וניסיון גם בנושאים של הנהלת חשבונות וזכויות העובד ויודע שהכי חשוב במציאות הקשה זה לשמור על הוגנות כלפי שני הצדדים.

פרסט קלאס יושבת במשרדים בנתניה, אבל מבצעת גיוסים בכל הארץ. "אנשים בחוץ מתחננים לעבודה וחברות בחוץ מחפשות עובדים", הוא מסביר. "יש ביקוש לאנשים כמעט מכל הגילאים. חיילים משוחררים או אנשים שהקריירה שלהם נתקעה בגלל המצב. יש ביקוש לאנשים מבוגרים שחברות אוהבות להעסיק בשל האמינות והניסיון שלהם. בקרוב, כשתחום המלונאות והתיירות ייפתח, גם הוא ייצר פתרונות לעבודה".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
פרסט קלאס. Powerball נתניה,
פרסט קלאס/Powerball נתניה

העולם נעצר, אבל לא לגמרי. יש מגזרים שפתוחים ויש בחוץ כוח אדם איכותי שרק מחפש לחזור לשפיות. לכן, גם מבחינת המעסיקים וגם מבחינת העובדים, יש חשיבות עליונה לקבל עזרה מקצועית. פרסט קלאס מבצעת למעשה עבור המעסיק את הסינון הראשוני של קורות החיים תוך היא משתמשת במגייסות מקצועניות. בכך, היא חוסכת למעסיק זמן, אנרגיות, משאבים ולמעשה את כל תהליך איתור העובד. כמו אודישנים מוקדמים לתוכנית ריאליטי, היא שולחת למעסיקים את המועמדים המתאימים ביותר.

במאגר של פרסט קלאס נמצאים מנהלי מכירות, אנשי שיווק, סמנכ"לים שעבדו בחברות בכירות וגם עובדים פחות בכירים שרק מחפשים להתפרנס. ניסן מספר שבתקופות הסגרים התבקש למצוא לא מעט עובדים בעלי רישיון לנהיגה במשאית, אבל מבחינתו יש משהו חשוב יותר. לייצר חיבור שיחזיק מעמד לשנים, כמו שהוא עצמו מבהיר: "אנחנו יכולים לעזור לחברות במצוקה שיש להן בגיוס עובדים. אני מספק אנשים שיכולים לעבוד בחברה עד הפנסיה. לא מתעסק בעובדים זמניים, אלא מגייס חבר'ה טובים שעוברים סינון, רציניים שרוצים לעבוד, להתקדם ולתקוע יתד לשנים".

פרסט קלאס. Powerball נתניה,
פרסט קלאס/Powerball נתניה
בשיתוף פרסט קלאס
  • עוד באותו נושא:
  • השמה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully