וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Click & Clean: ניקוי ספות מעולם לא היה קל(ין) יותר

בשיתןף Click & Clean

1.12.2020 / 15:09

עם כמה שזה נשמע מובן מאליו, למצוא חברת ניקוי ספות מקצועית זה לא משהו פשוט כל כך, לכן החלטנו לעשות בדיקה מקיפה בעניין. סקרנו עשרות חברות שעוסקות בניקיון ספות, מזרונים וריפודי רכב ברחבי הארץ ובנינו מדרג לפיו קבענו את טיב העסקים

Click & Clean. יח"צ,
Click & Clean/יח"צ

לצורך קביעת המדרג לפיו בחנו את חברות ניקוי הספות, הצבנו שני פרמטרים עיקריים אשר ניתן לבדוק אותם בקלות: תיק עבודות ופרויקטים לצד המלצות ולקוחות מרוצים. הבדיקות שערכנו העלו את השם Click & Clean פעם אחר פעם, כאחת מחברות הניקיון הבולטות בישראל. מגוון העבודות שלה כולל מטרייה רחבה כגון: ניקוי ספות, מזרונים, שטיחים ועד ריפודי רכב עבור בתי עסק (בתי קפה, אולמות קולנוע, אחזקות בניינים ועוד) וכמובן לקוחות פרטיים.

תראו, יש כתמים שקל להסיר מכל ספה ויש כתמים שדורשים מעט יותר עבודה. למרבה הצער יש גם כתמים שפשוט אי אפשר להסיר מסוגים מסוימים של ספות, אבל אין ספק שכתמי הלכלוך המרגיזים ביותר הם אלה שנוצרים דווקא כתוצאה מניסיון כושל לנקות כתם אחר. כלומר, שימוש לא נכון בחומרי ניקוי ביתיים או שימוש בחומרי ניקוי שאינם מתאימים לסוג הבד יכולים להפוך כתם קטן שקל להסיר לכתם גדול שאי אפשר לפספס ויישאר על הספה עוד הרבה זמן.

Click & Clean. יח"צ,
Click & Clean/יח"צ

החלטנו להזמין ניקוי לכיסאות הבד במערכת ולספות שיש בחדר הישיבות. בחרנו לעשות זאת בדרך הקלה ביותר, דרך האינטרנט. אחד היתרונות המרכזיים של Click & Clean בא לידי ביטוי באופן ההזמנה, אותה ניתן לבצע עד הבית, כמעט לכל חלקי הארץ (מנהריה ועד באר שבע). לאור העובדה כי הזמן של כל אחד מאיתנו הוא יקר, החליט בעל החברה, אור, להעניק עבור הלקוחות מערך הזמנה מהיר ויעיל.

נכנסנו לאתר החברה וראינו כי הם מציעים שפע של אפשרויות ניקוי, החל מניקוי יסודי של ספות, מזרונים, שטיחים ועד ניקיון פנים רכב. אם כך, בלחיצת כפתור אחת החלטנו לפנק את הספות וכיסאות המערכת שלנו מבלי שהיה לנו כל צורך להתקשר. מה עשינו? נכנסנו לאתר, הזנו את הכתובת, תאריך שירות מבוקש וזה הכל.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
Click & Clean. יח"צ,
Click & Clean/יח"צ

עם הגעתם של החבר'ה למערכת שלנו הרגשנו מיד כי מדובר בחברה שמתמחה בניקוי כתמים שהצטברו עם הזמן. הם ביצעו עבודה יעילה ומהירה כאשר עשו חיטוי מהיר, שאבו אבק שנצבר עמוק בתוך הבד, שיקמו, חידשו, ניטרלו ריחות רעים ועשו אותנו מאושרים, או יותר נכון את המנכ''ל שהבין כי אינו צריך להוציא עכשיו כסף על ספות וכסאות חדשים. אנו חייבים לציין גם כי טווח המחירים היה נגיש ומשתלם במיוחד, כאשר על ניקוי הספות שילמנו כ-200 שקל לספה. ומה לגבי שאר האפשרויות? שטיחים החל מ-150 שקל, ריפודי רכב החל מ-400 שקל ומזרונים החל מ-150 שקל.

Click & Clean. יח"צ,
Click & Clean/יח"צ

בשיחה שערכנו עם אחד מנציגי החברה הוא אמר: "Click & Clean מחזיקה בארסנל של חומרים לכל סוגי הבדים והכתמים, ישנם מתחרים רבים בשוק שאכן עושים עבודה מצוינת, אך אנחנו מתרכזים בלהיות הגרסה הטובה ביותר של עצמנו ולתת את השירות והתמורה הטובה ביותר לכספם של הלקוחות שלנו''.

Click & Clean. יח"צ,
Click & Clean/יח"צ

איך עובד תיאום הציפיות שלכם מול הלקוח?

"לפני שאנחנו מגיעים לטיפול אנו עושים תיאום ציפיות עם הלקוח. הוא שולח לנו תמונה של סוג הבד, הספה והכתמים עליה. אנחנו בוחנים את הנושא ולא אומרים מיד שנבוא ונוריד מאה אחוז מהכתמים, מאחר ויש כתמים ספציפיים שאין אפשרות להתחייב עליהם - אצלנו אין קסמים והכל ידוע מראש. לא נספר ללקוח שאפשר להוריד כתם ואז נברח, הלקוח יודע מה הוא מקבל, עד הסוף. כשאנחנו מנקים ספה אנחנו מחדשים אותה לטווח הארוך כך שלקוח אשר רצה להחליף ספה יכול להחזיק אותה עוד כמה שנים טובות".

החברה עובדת עם כל הביטוחים המקצועיים ואחריות צד ג'. פרט לכך, לקוח שלא מרוצה מזוכה או מקבל תיקון נוסף ללא עלות. אז בין אם מדובר בניקיון יסודי של מזרנים, שטיחים, כיסאות ורהיטים הכוללים את כל סוגי הבדים והעור -ב Click & Clean יש את הפתרון עבורכם, מאחר והניקיון היסודי נעשה תוך שימוש בחומרים חדשניים, חזקים וייחודיים על ידי התזה ויניקה של החומר המותאם לכל בד ועור במיוחד, כאשר מעבר לטכנולוגיית ההגנה המתקדמת, חומרי הניקוי של החברה יעניקו שמירה לטווח ארוך, לצד חידוש הבד והצבע. עם קצת תשומת לב תחסכו זמן ותיהנו מניקוי ספות יסודי שטרם הכרתם. תתחדשו.

לפרטים: 054-3647039

אתר

מייל: click.and.clean1@gmail.com

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתןף Click & Clean
  • עוד באותו נושא:
  • ניקיון
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully