וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך תבחרו את טבעת האירוסין המושלמת?

בשיתוף דיאמור

1.12.2020 / 14:40

בתקופת הקורונה להתארס זה הלהתחתן החדש. רוצים להרשים את בת הזוג עם יהלום? חברת דיאמור מייבאת, מייצרת, מעצבת ומבטיחה חווית קנייה מושלמת בלי עמלות תיווך

דיאמור. יח"צ,
דיאמור/יח"צ

הקורונה לא תעצור את האהבה שלכם ולא תמנע את האירוע הגדול של חייכם. אמנם ההנחיות המשתנות גרמו לאלפי זוגות לדחות שוב ושוב את התאריך המיוחל. אבל, רגע, עצרתם פעם לחשוב מה קורה בענף ההצעות. הרי גם אם אי אפשר להתחתן כמו שרוצים, זה ממש לא אומר שאי אפשר להציע נישואין. במילים אחרות, אולי תצטרכו לחכות קצת עם המועד, אבל טבעת היהלום שחלמתן עליה כל החיים יכולה לבצע חנייה לטווח ארוך על האצבע שלכן כבר עכשיו.

ואכן זוגות רבים אינם מוותרים על ההחלטה המשותפת לחיות חיים שלמים יחד, ורוצים לתת את החותמת עם טבעת. "יש עלייה של 30 אחוז בענף התכשיטים", קובעים שחר סמל וסשה צודיק, הבעלים של חברת דיאמור. "אנשים מציעים. רוצים להרגיע את הלחץ". נדמה שבתקופת הקורונה להתארס זה ה-להתחתן החדש. ואם כבר מתארסים, כדאי שתעשו את זה בסטייל.

דיאמור. יח"צ,
דיאמור/יח"צ

זה לא משנה אם אתם מאלה שבאים עם בת הזוג לבחור טבעת כדי שהיא תגיד: "את זה אני רוצה", או אלה שמצרפים חברה טובה או בת משפחה שתקל על ההחלטה החשובה, ואפילו האמיצים שהולכים לבד. אל דאגה, שחר וסשה ידאגו לכם. כאמור, בחירת הטבעת היא לא פשוטה, צריך לוודא שהיא קולעת לטעם של בת הזוג, ושהאיכות טובה, אבל גם למחיר יש פקטור.

שחר סמל הוא דור שני ליהלומנים וחבר בבורסת היהלומים כבר 26 שנה. במשך שנים, היה קונה חומרי גלם, מלטש ומייצר. הוא עשה לעצמו שם וחברים החלו להגיע אליו ולבקש שיכין טבעות. כך הוקמה דיאמור, אליה חבר השותף ומעצב העל סשה צודיק. "הקמנו חנות מפעל שנותנת פתרון מההתחלה ועד הסוף - מרכישת הגלם וליטוש היהלום עד לעיצוב התכשיט, הדפסה בתלת ממד בפולימרים, יציקה בזהב, שיבוץ ומכירה ללקוח הסופי", הוא מספר.

דיאמור הפכה בשנים האחרונות לשם דבר בעולם טבעות האירוסין ובמיוחד אצל צעירים בכל רחבי הארץ. לדיאמור עשרות אלפי לקוחות ומגוון עצום של עיצובים קלאסיים, אלגנטיים ועיצובים יוצאי דופן אקסקלוסיביים. שחר וסשה שמים דגש מיוחד על חווית קנייה. להציע נישואין זה עסק מלחיץ, במיוחד אם יש בבית בת זוג שמאוד מחכה לזה. אתה מבוהל, חושש, רוצה שהכל יהיה מושלם - ההפקה והטבעת. אתה לא תמיד יודע מה אתה עושה, אבל חייב להיות בשליטה. בוא תשחרר דאגה אחת, בדיאמור אתה בידיים טובות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דיאמור. יח"צ,
דיאמור/יח"צ

ומבחינת העלות? העובדה שדיאמור עושה הכל מהייבוא דרך הייצור ועד העיצוב חוסכת לכם כסף ויוצרת מוצר איכותי ואטרקטיבי ברכישה חכמה. כל הוורטיקל בבית. אתם מקבלים ללא עמלות תיווך מוצר איכותי בעיצובים המרהיבים של סשה במחיר ללא תחרות. אין בשוק עוד חברה שהיא גם חברה בבורסה ליהלומים וגם עובדת באופן ישיר מול הלקוחות.

"זו חווית קנייה אחרת", מבטיחים השניים. כמו במסעדה עם מטבח שקוף בה אתם רואים את השף מכין את האוכל, גם בדיאמור המפעל והחנות נמצאים באותו מחתם ברמת גן כשרק חלון זכוכית שקוף מפריד ביניהם. רוצים לראות את הטבעת שלכם בהכנה? זה המקום. "כל לקוח מקבל הסבר מלא על יהלומים, תכשיטים, תהליך העיצוב והיצור של התכשיט והבנת תעודות גמולוגיות. בדיאמור אחריות לכל החיים, זיכוי מלא בהחלפה והחזר כספי מלא ללא שאלות. הלקוח הוא במרכז".

גם בימים מורכבים, בדיאמור יודעים שאתם צריכים להציע. יש מענה טלפוני ואפשרות לקבל את כל המידע ולבצע רכישה באתר. הטבעת תגיע עד אליכם הביתה במשלוח וכל מה שנותר לכם זה לדאוג שבת הזוג לא תהיה בבית באותו זמן. כמובן שבאתר תמצאו שלל תכשיטי יהלומים כמו צמידים ועגילים ואם תבקשו משחר וסשה, תקבלו עוד הצעות ורעיונות למתנות בהתאמה אישית. נסו אותם.

דיאמור

הרקון 15, קומה ב', מתחם בורסת היהלומים, רמת גן

טלפון: 077997229

עקבו אחרי דיאמור באינסטגרם

לאתר של דיאמור

בשיתוף דיאמור
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully