וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרימייר סטון: שיש למטבח מהחלומות

בשיתוף פרימייר סטון

1.12.2020 / 14:24

מבחר מהגדולים בארץ, עיצובים מרהיבים, איכות מוקפדת ושירות ללא פשרות, זה מה שתקבלו ב"פרימייר סטון" - יבואני ומשווקי לוחות שיש וגרניט לעסקים ולפרטיים, כשמאחוריהם 32 שנות ניסיון

פרימייר סטון. יח"צ,
פרימייר סטון/יח"צ

המטבח הוא מרכזו של הבית, הרבה לפני הסלון או חדרי ההורים או הילדים. מכאן חשיבות עיצובו ואיכותו של המטבח ובמיוחד אין חשוב יותר מטיב משטח השיש שלו הן במראה והן בטיב החומר.

"פרימייר סטון" הוא המקור המרכזי והאיכותי לאספקת לוחות שיש וגרניט למטבחים. היבואנים המובילים בישראל למשטחי גרניט, שיש טבעי ופורצלן לכל פרויקט באספקה מיידית, במלאי עולמי ומתחדש, ובזמינות לכל חלקי הארץ. בין שלל מוצרי האיכות שלהם, מספקים פרימייר סטון גם גרניט פורצלן בשילוב רשת, בעל תקן אירופאי מחמיר ועם אחריות לכל החיים, וכן מייבאים בלעדית את מוצרי המותג "גרדניה אורכידאה" המשווקת בין היתר את "ורסצ'ה קרמיקה" כמותג איכות באיטליה.

לוחות שיש וגרניט במבחר גדול וייחודי המיובאים ממדינות שונות בעולם בדגש על איכות, טיב השירות, זמינות ללקוחות והבנה מעמיקה בתחום. פרימייר סטון, שבבעלות שמעון גבאי ובניהולו של תמיר רון, ממוקם באזור התעשייה של קרית אתא (רח' יוסף לוי 17) זה מספר שנים, כאשר בעליו זוקפים לעצמם 32 שנות ניסיון בתחום הגרניט והשיש.

ביקור ב"פרימייר סטון" הוא סוג של חוויה. התצוגה המרשימה ומותירה אותך פעור פה. משטחי שיש וגרניט בשלל צבעים, דגמים, סוגים ועיצובים, שלא רואים בכל יום.

המנכ"ל, תמיר רון, מספר: "הניסיון שלנו והידע בתורת החומר בכל הקשור לשיש וגרניט, מאפשר לנו להביא לארץ את החומרים הטובים והאיכותיים ביותר, ובמחירים נוחים לכל כיס. בעברי ניהלתי בתי עסק בתחום השיש לאנשים אחרים, צברתי המון ידע ובשנים האחרונות הבשיל אצלי החלום להקים עסק לייבוא שיש וגרניט משלי".

פרימייר סטון. יח"צ,
פרימייר סטון/יח"צ

מיהו קהל היעד שלכם?

"אנחנו מייבאים ומוכרים גם למפעלים וגם ללקוחות קצה (לקוחות פרטיים). בתוך כך אנו מקיימים פרויקטים משותפים עם מעצבים, מפעלי שיש ועד לקוחות פרטיים שמגיעים ובחורים את השיש המתאים להם. הכל, בדגש על איכות החומר, נראות, חוזק, ואמידות לאורך זמן".

בכלל, בכל הקשור ללקוחות, מדובר בשימת דגש מיוחדת בפרימייר סטון. "השירות אצלנו הוא הפרט הכי חשוב", מסביר תמיר. "אין פשרות. אם לקוח מתלונן על דבר מה, אנחנו נבוא ונעשה הכל כדי שיהיה מרוצה. זאת בניגוד לספקים אחרים שמתחמקים לאחר ביצוע העיסקה. אנו לעומת זאת, זמינים ונותנים שירות ללא פשרות. שמחים תמיד להוכיח את עצמנו בפני הלקוח. אצלנו לקוח הוא סוג של חבר".

ואכן לקוחות פרימייר סטון מרגישים כחברים. לא פחות. לקוח בשם קובי כתב: "אין עליכם במבחר ובמחיר המצוין, וזה עוד לפני השירות האישי והסבלני לכל לקוח ולא משנה מאיזה מעמד הוא מגיע. תמיר, מוריד בפניך את הכובע". לקוח נוסף בשם דודי: "מומלץ בחום. אנשי מקצוע מקסימים ואמינים ביותר. רמה גבוהה ביותר של שירות ואיכות... פשוט ארץ ישראל היפה". לקוח נוסף בשם אבי: "מהרגע שנכנסתי לשם ידעתי שיש קליק. הדיבור בגובה העיניים והשיש האיכותי מיד ראשונה ללא פערי תיווך, עשו את שלהם ועשיתי את העסקה הטובה ביותר מבין כל הספקים שהיו אצלי בבית. ממליץ בחום על פרימייר סטון בפני כל מי שבא לבקר אצלי בבית. התגובות ממש מתלהבות".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
פרימייר סטון. יח"צ,
פרימייר סטון/יח"צ

מה מייחד את בית העסק שלכם?

"מלאי נגיש ומשתנה כל הזמן, המתחדש ומתחלף באופן תדיר וכן האיכות הגבוהה ביותר שיש. אני בעצמי נוסע לחו"ל לפני כל משלוח ובודק מקרוב את הסחורה. בנוסף לכך, גם המחירים שלנו הם ללא פערי תיווך. מדובר בשלושה מרכיבים: איכות, מבחר, מחיר - שיוצרים שילוב מטורף של מקצוענות".

נוסע לחו"ל לבחון מקרוב כל משלוח? עד כדי כך?

"בהחלט. אני חייב לנסוע לפני כל הזמנה. לבדוק את הכלה מקרוב, איך שאומרים. לוודא שהכל ברמה הטובה ביותר שניתן להשיג. על איכות אנחנו לא מתפשרים ולא מעוניינים בהפתעות לא צפויות. הלקוחות שלנו אמורים ליהנות מהסחורה הטובה ביותר. נקודה. זהו המוטו המרכזי שלנו".

פרימייר סטון. יח"צ,
פרימייר סטון/יח"צ

מה הלהיט אצלכם כרגע?

"מה שמוביל כרגע זה משטחי גרניט פורצלן. חומר שהחליף את ה'קיסר'. אנשים אוהבים את הגרניט פורצלן כי מדובר בדגמים בעלי קווים ישרים ומוגדרים. מראה יותר מסודר בעין. נקי ואלגנטי. גם מדובר בחומר חזק ואמיד בחום".

מה חשוב לדעת בתחום השיש?

"מדובר בעיקרון בתורה שלמה. אבל על קצה המזלג - להבין בגושים של שיש, לדעת להבחין בפגמים, להבין עוד מרמת הבלוק והמחצבה. כמו יהלומן. מקצוע שדורש ניסיון רב. לדעת מהיכן להביא את השיש, ובאילו תנאים / מחירים".

פרימייר סטון. יח"צ,
פרימייר סטון/יח"צ

מהי תפיסת עולמך בהקשר לבית העסק שבניהולך?

"מבחר הדגמים והסוגים הגדול שלנו, והשירות הבלתי מתפשר. מדובר בתחום בעל חשיבות גדולה. מטבח הוא התכשיט של הבית. היהלום האמיתי בכל דירה ודירה. לרוב אנשים ישקיעו לא מעט במטבח מטופח ונוח לשימוש. למשל כשרואים דירה לקניה, דבר ראשון בודקים את המטבח. אם צריך להחליף אותו, לשפץ או שלא. לפעמים מדובר בחלק משמעותי מהבית, שמשפיע ישירות על ביצוע העסקה או וויתור עליה".

לסיכום, כל מה שקשור לשיש איכותי - תוכלו למצוא בפרימייר סטון. זאת, בנוסף לייעוץ וההתאמה לכל לקוח, המחיר המשתלם ויעילות האספקה. מסוג המקומות שיעשו הכל כדי שתהיו מרוצים ותחזרו בפעם הבאה. רבים שביקרו כבר לא יחליפו את המקום הזה.

הטלפון:

058-4441255

אתר

פייסבוק

מייל - premierstone123@gmail.com

בשיתוף פרימייר סטון
  • עוד באותו נושא:
  • שיש
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully