וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר מאיה גבסו פלגי, התוצאה הבריאה והאסתטית ביותר

בשיתוף ד"ר מאיה גבסו פלגי

1.12.2020 / 13:15

היא למדה רפואה, סיימה התמחות ברפואה פנימית. כיום היא רופאת משפחה ב'כללית' ומנהלת קליניקה לרפואה אסתטית והשתלות שיער. הכירו את ד"ר מאיה גבסו פלגי, שמציעה לכם את השילוב הנהדר שבין טיפול אסתטי רפואי למראה טבעי ובריא

ד"ר מאיה גבסו פלגי/אולפן הנבחרים

לאחרונה התחלתי לחשוב על טיפולי פנים, כי כולם מדברים על זה וגם... אני כבר לא ילדה (46). רצון? יש! צורך? לא בטוח (תלוי את מי שואלים...) ובכל מקרה, קיים אצלי חשש שהתוצאה לא תראה טבעית. במהלך הראיון עם ד"ר גבסו פלגי, התחלתי לחשוב אחרת. המקצועיות שלה, יחד עם החיוך המקסים, שעבר דרך הטלפון כבר בשיחת הטלפון הראשונה, ההסברים המלומדים, התשוקה לתחום והעובדה שהיא שמה לה למטרה להעניק לכל אחת ואחד את המראה הטבעי והבריא ביותר, קנו אותי מהרגע הראשון, כן, גם דרך הטלפון.

" מאז ומעולם אהבתי אסתטיקה ודברים יפים. גם תחום האופנה והעיצוב תמיד דיבר אליי. אני מאמינה שהטיפול הנכון יכול להוציא מהמטופל את המיטב שבו, תוך שימוש בנתונים הקיימים, ומבלי להפוך אותו למשהו אחר" היא מסבירה ומשכנעת.

מה היתרון של היותך רופאה ומנהלת קליניקה לאסתטיקה?

"העובדה שאני פנימאית בהכשרתי (מומחית ברפואה פנימית), מאפשרת לי פרספקטיבה רחבה מחד ומעמיקה מאידך. עובדת היותי רופאת משפחה, מעניקה לי את הכלים ללוות את המטופל לאורך כל תהליך הטיפול, ואת האפשרות להעניק לו יחס אישי, מקצועי וצמוד.

המקצועיות אצלי היא ערך עליון, את טיפולי האסתטיקה והשתלות השיער למדתי מהטובים ביותר , במוסדות הלימוד הטובים ביותר, בארץ ובעולם. אני מקפידה להתעדכן בשיטות הטיפול המובילות והחדשניות ביותר, ולשם כך אני משתתפת באופן קבוע בכנסים וסדנאות בארץ ובעולם. כמובן שאני לא מסתפקת בכך ומקפידה לעבוד עם החומרים הטובים ביותר שקיימים בשוק, תוך התאמה מלאה בין החומר לסוג הטיפול ולצרכי המטופל"

למה ואיך עשית את המעבר מהתמחות ברפואה פנימית לרפואת משפחה לניהול קליניקה לאסתטיקה?

" בסיום לימודי הרפואה ובמהלך ההתמחות ברפואה פנימית, הבנתי שחסר לי הקשר הבינאישי עם המטופלים, ולכן החלטתי לפנות לרפואת המשפחה. ברפואת המשפחה גיליתי כמה הקשר הבינאישי, הקשב והתאמת הטיפול הטוב ביותר לכל מטופל ומטופל ממלאים אותי. לצד זאת, הרצון לממש את אהבתי לאסתטיקה המשיך לבעור בי . וכך למעשה התחלתי להתעניין בנושא של טיפולי אסתטיקה רפואית. תחילה כלקוחה, מתוך הצורך לטפל בעצמי באופן הבריא והטבעי ביותר, ולאחר מכן מתוך הרצון לטפל באחרים.

התחלתי לבדוק ולקרוא על הנושא באינטרנט, התייעצתי עם קולגות, צפיתי בהרצאות, והתחלתי להתאהב בתחום. בהמשך נרשמתי לקורס מקיף המיועד לרופאים , אשר העניק לי ידע רחב בתחום, ומשם פשוט לא הפסקתי ללמוד, להשתלם ולהתפתח בתחום זה. בהמשך החלטתי לפתוח קליניקה לטיפולים אסתטיים והשתלות שיער , מתוך ההבנה שהידע והניסיון הרפואי שצברתי יסייעו לי להעניק למטופליי בקליניקה, מענה בריאותי ואסתטי כאחד."

מתי הגיל בו כדאי להתחיל?

" בכל גיל. אין דבר כזה מוקדם או מאוחר מדי, כי מכל אחד או אחת אפשר להוציא דברים מופלאים. ישנן בנות צעירות שמעוניינות לעצב את השפתיים, נשים מבוגרות יותר שרוצות לרענן את עור הפנים, בחורות שמטרתן לטפל בקמטים הראשונים שצצים וכדומה".

מענה רפואי ואסתטי בכל אחד מהטיפולים

"היכולת ליצור מענה שלם ורחב ללקוחות הוא הבסיס מבחינתי. רק רופאים (MD) מורשים לבצע פעולות פולשניות כמו הזרקות של חומרים בפנים ובגוף, כולל השתלות שיער. מדובר בהליכים מורכבים שדורשים הכשרה מתאימה, ורקע רפואי הוא הכרח לצורך ביצוע ההליכים האלה. בניגוד להליכים קוסמטיים שונים, באמצעות אסתטיקה רפואית ניתן להגיע לשכבות עמוקות של העור וכך ליצור שינוי מהותי ולהגיע לתוצאות ארוכות טווח. חדירה לשכבות העמוקות של העור מחייבת ידע שלם ומעמיק על מערכת העצבים, כלי הדם וכול הרקמות שמרכיבות את מבנה הפנים והגוף. ישנם גם חומרים שמוזרקים לשכבת השומן הפנימיות של עור הפנים, ורק רופא או רופאה יכולים לתת מענה רפואי אם יש חלילה סיבוכים".

שירותי הקליניקה כוללים:

 הזרקות בוטוקס - בעיקר באזור הפנים והצוואר, כפות הידיים וכל מקום בגוף בו אפשר ורצוי להצעיר את העור. בבתי השחי, ניתן לטפל בהזעת יתר באמצעות בוטוקס.
 חומצה הילאורונית - הזרקות לכל אזור בפנים, מילוי קמטים וגם עיצוב ופנים פיסול פנים.
 השתלות שיער בשיטת ה FUE
 טשטוש פיגמנטציה
 סוגים שונים של פילינג - כולל פילינג עמוק, טיפול בו מקלפים את השכבות העליונות והמתות של הפנים לחידוש העור באופן יזום.
 עיצוב שפתיים ועצמות לחיים
 ריכוך קמטים במצח
 בוסטרים לפנים ולגוף
 מזותרפיה - טיפול שטחי באמצעות הזרקות, שמאפשר הזנת עור הפנים עם ויטמינים ומינרלים
 טיפולי פלסמה מסוג אחר - הטיפול נעשה באמצעות תאי הפלסמה של המטופל עצמו, הנשאבים מגופו, עוברים פרוצדורה ומוזרקים חזרה לעור הפנים והקרקפת. בצורה זו, מוחזר החומר הטבעי באופן מרוכז לאזור בגו אתו בוחרים, במטרה להפוך את העור מקום בו התקיימה ההזרקה לבריא ורענן יותר. טיפול זה גם מיועד לזירוז צמיחת שיער בקרקפת.

"אני מציעה טיפולים ארוכי טווח וגם את 'אפקט הסינדרלה' - טיפול מיידי למי שרוצה להיראות מיליון דולר לקראת אירוע או פגישה חשובה".

השתלות שיער בטכנולוגיה חדישה

הקליניקה שלה ממוקמת כיום בביתה אשר ברמת השרון, "שם אני מתגוררת עם בעלי, שני הילדים שלי, כלבה וחתולה". על השתלות השיער היא מספרת בהתרגשות: "מדובר על שיטת הזקיקים כפי שעושים כיום בטורקיה המבוצעת על ידי רופאים בלבד. הטכנולוגיה חדשנית מחליפה את הטיפול בקבוצות גדולות של שיער, בעבודה על כל שיערה בנפרד, כדי לאפשר קו שיער טבעי, דיוק ותוצאות מדהימות" היא מספרת בגאווה ומוסיפה: " הטיפול החדשני יכול לתת מענה להתקרחות של גברים ונשים, כולל תחזוקת הקרקפת, טיפולים משמרים והשלמות".

" כאמור, יש לי את היכולת להעניק מראה טבעי ולהוציא מהמטופל (כן, יש גם לא מעט גברים) או מהמטופלת את המיטב, עם הנתונים הקיימים. המטרה שלי שיגידו לכם שאתם נראים נהדר וישאלו האם שיניתם את צבע השיער או שהתחדשתם בחולצה אופנתית, ולא ישימו לב שעברתם טיפול קוסמטי כלשהו. בקליניקה שלי תוכלו לקבל טיפול הוליסטי שיהלום אתכם ויאפשר לכם להיראות במיטבכם ובאופן טבעי" היא מסכמת: " טיפול מתאים בעל השפעה בריאותית, חשוב שיהיה חלק משגרת הטיפח שלכם ומאורח חייכם. מדובר בערוץ תחזוקה הכרחי לשימור האסתטיקה והבריאות הפיזית והנפשית".

בשיתוף ד"ר מאיה גבסו פלגי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully