וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגיא שבת - חלומה של כל אישה שמחפשת מעצב שיער ומאפר מקצועי במכה אחת

בשיתוף שגיא שבת

1.12.2020 / 12:50

שגיא שבת עבד במקומות רבים והתמחה בעיצוב שיער ובהחלקות, אבל הוא לא עצר שם ולמד גם איפור מקצועי מכל הסוגים

שגיא שבת. בן לאון,
שגיא שבת/בן לאון

לקראת סיום שנת 2020 ביקשנו לבדוק מי הם אנשי המקצוע שעשו את הרושם העז ביותר בשנה האחרונה. על מנת להגיע לטובים ביותר בתחום הספרות החלטנו להיעזר בחוכמת ההמונים. לצורך כך בשבועות האחרונים קיבלנו מאיתנו כ-2,500 קוראים אשר רשומים במערכת שאלון בו הם התבקשו לציין את אנשי המקצוע המומלצים שלהם.

מי שקיבל את מירב הקולות באזור ת"א היה שגיא שבת, בן 30, והרבה מעבר לעוד ספר רגיל. למדנו כי המעטפת אותה מעניק שגיא ללקוחותיו כוללת לא רק תספורות והחלקות שיער, אלא גם שירות איפור רחב.

שגיא שבת. בן לאון,
החלקה של שגיא שבת/בן לאון

מפיקה חברת המערכת יצאה לפגישה אישית עם שגיא, היא חזרה מאוהבת במי שחי ונושם את עולם היופי מאז שחר ילדותו. שגיא שבת הוא דמות מיוחדת במינה, נערץ על ידי נשים רבות בזכות ידיו המקצועיות ומוערך מאוד בקרב אנשי המקצוע כולם. את תחילת דרכו המקצועית עשה שגיא בירושלים עיר הולדתו.

בין יתר המקומות בהם עבד ניתן למנות את סלון הכלות של "ראם שרביט", סניף של חברת "איל מקיאג'" אותו ניהל, כאשר תוך כדי תנועה רכש ידע מקצועי בדמות לימודי עיצוב שיער, תספורות והחלקות בבית ספר של שוקי זיקרי. בנוסף למד שגיא איפור אצל ירין שחף ולמעשה היום הוא משמש גם כאחד המדריכים בבית ספר זה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
איפור שגיא שבת, שיער ברוך אברמוב. יח"צ,
איפור שגיא שבת, שיער ברוך אברמוב/יח"צ

לפני 4 שנים ולאחר שעבר להתגורר בת"א, החליט שגיא לצאת לדרך עצמאית משלו, על כך הוא סיפר לי: "לאחר שצברתי המון ניסיון בכל מקום בו עבדתי, כשלקחתי מכל אחד שפגשתי בדרך המקצועית שלי קצת מכל דבר, הרגשתי כי אני מספיק בשל לצאת החוצה ולפרוץ קדימה לבדי, אם זה בכל הנוגע לעבודות של שיער או איפור".

היתרון הגדול בעבודה מול שגיא, מעבר לידע ויכולת מקצועית, זה היחס החם והאישי שמעניק לכל אחת. "אני מרגיש כי זה בדיוק מה שמתבקש לעשות, בעיקר נניח בתחום החלקות השיער", סיפר שגיא וחידד את הנקודה, "ראיתי כיצד החלקות השיער נעשות במספרות הגדולות, שם הספרים עובדים בו זמנית על כמה נשים ביחד. לי זה הרגיש לי כמו ניסיון להרוויח כמה שיותר כסף ופחות לתת את הטוב ביותר כפי שמגיע לכל לקוחה. אם אין 100% תשומת לב ואם לא יודעים לשחק נכון עם הכימיה וכל מה שמסביב, בקלות אפשר להרוס ולפגוע בשיער של הלקוחות.

איפור שגיא שבת, שיער אוראל עטון. יח"צ,
איפור שגיא שבת, שיער אוראל עטון/יח"צ

"לכן אני מעדיף להעניק את כל הזמן שבעולם לכל מי שמגיעה אליי לעבור החלקה, כך אני יכול להיות שקט ורגוע כי העבודה תצא הכי מוצלחת שאפשר.

"בנוסף בחרתי לעשות שימוש רק בהחלקה מינרלית אליה הוספתי שיטה ייחודית משלי, מצאתי אותה משקמת הרבה יותר משאר סוגי ההחלקות, כמו של קראטין ואורגנית. ההחלקה המינרלית מתאימה לכל סוגי השיער, כולל נשים עם שיער בלונדיני. הייחודיות שלה היא כזו שלא רק מצפה את השיער, אלא חודרת עמוק אל תוך שורש השערה, לכן מקנה לו ברק, רכות וגמישות".

עוד למדתי כי ההחלקה הזו מועשרת בחומצת אמינו, זו עוזרת לגוף לייצר את החלבונים הדרושים לו. לכן אפשר להגיע לטיפול כל שישה עד שמונה חודשים, בהתאם לקצב הצמיחה של שורש השיער, ולא כל שלושה חודשים כפי שנדרש במספר שיטות החלקה אחרות.

מה בכל הנוגע לעולם האיפור שאלתי? "יש לי יד רחבה באיפור, אני עושה את כל מגוון הסגנונות, החל מאיפור ביוטי, דרך איפור כלות ואירועי ערב, תצוגות אופנה של תכשיטים, בגדים ועוד", סיפר שגיא.

בזכות הרזומה שיצר לעצמו, לא מעט נשים מפורסמות ומעצבות דעת קהל ביקשו את שירותי הספרות ואיפור של שגיא. בין היתר ניתן למנות את אניה בוקשטיין, אלכסה דול, מריה דומארק ואחרות, כאשר גם אלבום העבודות הרחב שלו שמופיע באינסטגרם צובר אלפי תגובות ולייקים.

לפני סיום הפגישה שאלתי את שגיא מה הוא מתכנן להמשך הדרך המקצועית שלו, על כך הוא השיב: "החלום הבא הוא לפתוח סלון יופי גדול משלי ולהמשיך לעבוד עם נשים מכל גווני הקשת. תמיד ידעתי שזה יהיה היעוד שלי בחיים, כבר בתור ילד הבנתי שיש לי כוח בזכות עשייה דרך הידיים וחלמתי להפוך נשים ליפות יותר.

איפור שגיא שבת, שיער אוראל עטון. יח"צ,
איפור שגיא שבת, שיער אוראל עטון/יח"צ

"מעצם היותי גיי הלקוחות שלי מרגישות איתי פתוח לגמרי ומשתפות אותי בחייהן האישיים, כך שזה הופך את החוויה שלהן וגם שלי בזמן הטיפול לנעימה ומהנה הרבה יותר, על זה אני רוצה לשמור גם כן.

"בהזדמנות זו אני רוצה להודות לכל הלקוחות המדהימות שלי שסומכות עליי ומפקידות בידיי את השיער והפנים שלהן, ובוחרות בי מידי יום להיות זה שנוגע להן בשיער ומאפר אותן בימים הכי חשובים בחיים. הגעתי למקום בו אני נמצא היום בזכותכן".

מעוניינות להזמין תור אצל שגיא? זהו מספר הטלפון הישיר שלו:
052-3822652

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף שגיא שבת
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully