וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תהיו בטוחים ב"טד אומנות הביטוח"

בשיתוף "טד אומנות הביטוח"

1.12.2020 / 13:01

עולם ביטוחי הבריאות נחשב ל''חור שחור''. לרוב רובם של האנשים אין מושג על מה הם מבוטחים ועל מה הם משלמים. מדובר בנושא חשוב מאוד, במיוחד בתקופת הקורונה. לכן כדאי לפנות לבעל מקצוע בעל ניסיון עשיר בתחום. הכירו את טד בר, מחבר הספר ''ביטוח סיעודי בישראל''

טד בר, ביטוח בריאות/אולפן הנבחרים

טד בר הוא מסוכני הביטוח הוותיקים בענף ומאז 1985 מתמחה בביטוחי בריאות וסיכונים. מי כמוהו יודע שכעת בעידן הקורונה כדאי לשים לב לסעיפים הקטנים עליהם כל אחד מאיתנו מבוטח.

טד, מספר על ה"אני מאמין" שלו: "אני חושב שביטוח הבריאות חשוב באופן כללי, גם בלי קשר לקורונה. ביטוחי בריאות באים לגדר את הסיכוי שמשבר בריאותי קורה, שיהיה מישהו שישלם את זה".

אילו סוגי ביטוחי בריאות כדאי לנו להכיר?

"יש כמה סוגי ביטוחי בייסיק, שכדאי לכל אחד להכיר. הראשון הוא ביטוח מחלות קשות, כלומר, תשלום חד פעמי במקרה של מחלה קשה. תאונות אישיות הוא סוג ביטוח נוסף, במקרה של תאונה מכל סוג חלילה הביטוח ישלם את התביעה".

מה מייחד אתכם ביחס לשאר חברות הביטוח?

"שני דברים. האחד, אנחנו יכולים לקבל לביטוח אנשים שבדרך כלל לא מקבלים בחברות אחרות, משלל סיבות. השני הוא נושא התביעה ואיך בכלל לגשת לתביעה. מה זו בכלל תביעה? איזה מסמכים צריך? למי פונים? בנושאים האלו אנחנו מומחים".

מהו טיפ הזהב שלך בתחום?

"המסר הוא מאוד פשוט - להקדים תרופה למכה. לתקן את הגג לפני שיורד גשם, לעשות ביטוח לפני שחס וחלילה קורה משהו. אי אפשר לחזות את העתיד, לכן עדיף לרכוש ביטוח, כי אין לדעת מה יהיה".

דווקא בתקופה מאתגרת זו מתחדדת החשיבות של הגנה על בריאותינו ועל רכושנו באמצעות ביטוח מתאים, שיכול לדאוג לרווחה פיננסית ולשקט נפשי עבורנו ברגעי משבר. עם חברת ''טד אומנות הביטוח'' תוכלו לעשות זאת בראש שקט.


אתר

בשיתוף "טד אומנות הביטוח"
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully