וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנאפה איסטנבול - הכנאפה המסורתית עם נגיעה מודרנית מופלאה

בשיתוף כנאפה איסטנבול

1.12.2020 / 12:31

במסגרת כתבות סיכום שנת 2020 בחרנו לתת במה לעסקים שפתחו את שעריהם בשנה האחרונה והתמודדו בכבוד לא רק מול הקשיים של עסק חדש אלא גם עם מגפת הקורונה

כנאפה איסטנבול. יח"צ,
כנאפה איסטנבול/יח"צ

על מנת להגיע בדיוק לאותם עסקים מרשימים ביקשנו את עזרת קוראינו אשר רשומים במערכת. כ-3,000 מהם קיבלו מאיתנו שאלון ובו התבקשו לדרג את שלושת המקומות המומלצים ביותר שלהם. מי שקיבלה את מספר הגדול ביותר של המלצות באזור הדרום היא "כנאפה איסטנבול".

מפיקים חברי המערכת הדרימו כל הדרך אל העיר באר שבע, לרחוב דרך המשחררים 9, על מנת לטעום בעצמם את הכנאפה שקיבלה תשבוחות רבות. אלו הם המסקנות שהביאו עימם בחזרה למערכת.

תוך קצת פחות משנה אחת "כנאפה איסטנבול" הפכה להיות המקום הכי פופולרי בבאר שבע כאשר היא מושכת אליה קהל צעיר רב מכל אזור הדרום. כאשר הגענו למקום מצאנו עשרות לקוחות שהגיעו על מנת לקחת את ההזמנות שביצעו מראש וקשה היה שלא להתרשם מהוויב המלהיב ששרר מסביב.

מדובר בעסק משפחתי ואנחנו שוחחנו עם אחד מבני המשפחה שמנהלים את המקום בעל השם הכל כך מיוחד ושאלנו אותו מה הופך את הכנאפה שלהם לכל כך פופולרית ונדרשת על ידי רבים. הוא חייך והשיב: "בשונה ממקומות אחרים שמגישים כנאפה, אצלנו לא תמצא את גבינת העזים אלא גבינת בקר שעוברת תהליך ייבוש מיוחד. גם מי הסוכר שלנו חלביים, בדרך כלל נהוג לשים בהם מי ורדים אבל אנחנו עושים שימוש במתכון מיוחד שרקחנו במיוחד, אני רק יכול להגיד כי חלק הוא מקורמל ואת השאר אני אשאיר כפי שהוא, סוד משפחתי, אבל זה בין היתר מה שמייצר חוויית טעמים משגעת, אני מזמין אתכם לטעום ולגלות על מה אני מדבר".

קיבלנו את ההמלצה של אחד הבעלים ובחרנו לעצמנו מספר מנות לטעימה. תכף ומיד הבנו את המהפכה הגדולה ש"כנאפה איסטנבול" יצרו פה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
כנאפה איסטנבול. יח"צ,
כנאפה איסטנבול/יח"צ

הם לקחו את הכנאפה האותנטית המסורתית והוסיפו לה מנה גדושה של מודרניזציה, השילוב הזה יצר מנות שקשה להסביר במילים עד כמה הן טעימות ומרגשות, פשוט אי אפשר להישאר אדישים. מנות הכנאפה הכי מושחתות הן אלו שמשלבות בתוכן טעמים כמו אוראו, חלווה, קינדר, מגנום, קרם פטיסייר ועוד.

בגלל שהגיע החורף אז מצאנו גם מהדורה של כנאפה עם קרמבו, פשוט להשתגע מהגאונות של מי שחשב על כל זה.

כנאפה איסטנבול. יח"צ,
כנאפה איסטנבול/יח"צ

רגע, זה לא הכל, על כל הטוב הזה אפשר להוסיף ולהשתגע עם שוקולד נוטלה, שוקולד לבן, טופי, טופיינג קרמל מלוח, בקיצור, כל מה שעושים בו שימוש בקינוחים הכי יוקרתיים - אפשר למצוא גם פה.

מעבר לייחודיות של הטעמים ראינו כי הקטע הוא שהכל מגיע הכי טרי שיש, לאחר כל הזמנה הכנאפה עולה על גלגל אש והיא מוכנה תוך 7 דקות בלבד. הראש שלנו הסתחרר מהשירות האדיב והמהיר וכל הדינמיקה במקום היתה מחשמלת.

היינו חייבים לשוחח עם כמה מהלקוחות שהגיעו למקום ולשמוע את דעתם, אור.מ בת 21 תושבת היישוב עומר סיפרה לנו: "שמעתי המון על המקום מחברות והייתי חייבת להגיע לטעום ולהבין על מה הן מדברות כל היום. אני חייבת להגיד,וואו, ביקרתי כבר בלא מעט מקומות בארץ שמוכרים בהם כנאפה, אבל זו הכי טעימה שאכלתי בפער גדול, שווה ביקור ובגדול".

ערן.ג בן 31 מקריית גת היה נלהב גם כן: "ראיתי המון תמונות של המקום בפייסבוק ואיזה כיף כי התמונות תואמות את המציאות. האווירה פה מזכירה לי את המקומות הכי נחשבים בתל אביב, כל כך הרבה חבר'ה צעירים ושמח פה מסביב. הטעמים השונים של הכנאפה, השירות, המחירים הנוחים, חגיגה של ממש, תענוג".

כנאפה איסטנבול. יח"צ,
כנאפה איסטנבול/יח"צ

מעבר לתפריט של הכנאפה מצאנו קינוחים ייחודים נוספים, הכל תוצרת בית. מלבי שמכינים מאפס על בסיס שמנת כשניתן לבחור בין היתר בין שמנת תות, פיסטוק ועוד. יש קרמל מלוח, גבינת פירורים, פחזניות, בקלוואות מיוחדות, גלידת חשחש למי שחשקה נפשו וגם אותה לקחו פה צעד אחד קדימה ועוד הפתעות.

"כנאפה איסטנבול" היא חנות כשרה כך שאם אתם מתכוונים להגיע, תעשו זאת לאורך ימות השבוע אבל לא בימי שבת או חג, כאשר החגיגה הזו פעילה בכל יום עד השעה 01:00 בלילה.

בנוסף, כל חומרי הגלם בחנות הם תחת השגחה של בד"ץ.

לפני שנפרדנו לשלום ביקשנו לשמוע מאחד מהבעלים מה עוד הם מתכננים לעשות בקרוב, הוא סיפר: "בקרוב מאוד אנחנו מתכוונים להוציא זכיינות החוצה לכל מי שיבקש להצטרף למשפחה שלנו וליהנות מהטעמים הייחודים של 'כנאפה איסטנבול' בזכות סניף משלו.

"המטרה שלנו היא לצאת לדרך בהקשר הזה בסוף חודש אוקטובר בשנה הבאה, כרגע אנחנו עובדים על כל ענייני החוזים, אנחנו נצא בהודעה מסודרת ברגע הראשון שיהיה אפשר".

כל מי שמעוניין לקבל פרטים נוספים לגבי הזכיינות, יכול ליצור קשר ולהעביר פנייה מסודרת דרך המייל: knafeh.istanbul@gmail.com

כמו כן סניף נוסף עומד לצאת לדרך בקרוב, כרגע נשאיר זאת כהפתעה, אתם מוזמנים לעקוב אחר דף האינטרנט ולהתעדכן בהתאם.


לסיכום המסע שלנו: "כנאפה איסטנבול", תודה על חלום קולינרי מרתק, אנחנו עוד נשוב לבקר.

בשיתוף כנאפה איסטנבול
  • עוד באותו נושא:
  • כנאפה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully