וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרדה דנטלית - מפסיקים לפחד מרופא השיניים בשיטת ד"ר אברבוך

בשיתוף ד"ר אלכסנדר אברבוך

1.12.2020 / 11:50

ד"ר אלכסנדר אברבוך מציע טיפולי שיניים בהרדמה כללית, ובאישור משרד הבריאות. צוות מקצועי מהשורה הראשונה, מכשור מתקדם, מענה לצרכי המטופל

ד"ר אלכסנדר אברבוך. יח"צ,
ד"ר אלכסנדר אברבוך/יח"צ

מי לא מפחד מרופא השיניים? רבים וטובים. תשאלו את ד"ר אלכסנדר אברבוך (42) רופא שיניים D.M.D מתמחה בהשתלות שיניים ושיקום הפה למבוגרים, ובעל ניסיון רב בהשתלות וניתוחים מורכבים. מייסד מרפאת השיניים של ד"ר אברבוך בראשון לציון והבעלים. ד"ר אברבוך הנו בעל ניסיון אישי וכלים להתמודדות עם החשש והפחד שעלולים ללוות את הביקור והטיפול אצל רופא השיניים, תוך הבנה עמוקה, הכלה והמון סבלנות. אחרי שסיים את לימודי רפואת השיניים, הקים חדר ניתוח במרפאה הפרטית שלו, המאפשר הרדמה מלאה (כמוצא אחרון) באישור משרד הבריאות, כדי לתת פתרונות למטופלים שהחיוך והסבלנות לא עודדו אותם לקפוץ על הכיסא של רופא השיניים.

"חשוב לי להבין ולהכיל את המטופלים שלי, שחוששים להיכנס למרפאה, לשבת על הכיסא ולהתחיל את הטיפול. יש לי עבורם את כל הסבלנות שבעולם. אני מגיע ממקום שמזהה ומזדהה עם הפחד, אשר במקרים אלה בא על חשבון השמירה על היגיינת הפה, ולכן חשוב לי לעזור. זו השליחות שלי. רק כאשר מיצינו את כל הדרכים, כמוצא אחרון, אני מציע טשטוש או הרדמה כללית".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מתן מענה גם עבור מי שחושש מרופא השיניים

"המרפאה היא אחת מ-12 מרפאות הפרושות ברחבי הארץ ומציעות שירותים בסטנדרט הזה, הכולל חדר ניתוח עם הרדמה מלאה. חשוב לי לציין שוב שיש לי כלים רבים להתמודדות עם הפחד מרופא השיניים, וזה המוצא האחרון שמאפשר למטופל לשמור על היגיינת הפה. בניתי חדר ניתוח, כדי לעזור למי שבכל זאת לא מצליח להתגבר על הפחד", מדגיש ד"ר אברבוך.

ד"ר אלכסנדר אברבוך. יח"צ,
הצוות של ד"ר אלכסנדר אברבוך/יח"צ

ממנהל עסקים לרפואת שיניים עם פתרונות ייחודים

הוא נולד במולדובה, שם סיים את לימודיו בגיל 16 ואף הצליח להתקבל ללימודי רפואת שיניים. תרמה לכך העובדה שההורים השקיעו בילד החכם, וגם כי הוא שייך לדורות של רופאים. הציונות גברה על הרקע האישי והמקצועי, ששימש בסיס נהדר להתפתחות בתחום הרפואה, ובגיל 17 החליט לעלות לארץ ישראל במסגרת תוכנית של עליית הנוער.

בשנת 2000 חזר למולדובה ולמד מנהל עסקים, תחום בו עסק מספר שנים כשחזר לארץ. אז הגיעה נקודת המפנה: "הבנתי שמשהו חסר לי. רציתי לעזור לאנשים ולהתגבר על הפחד האישי שלי מרופא שיניים. כבן למשפחה של רופאים, נראה היה לי טבעי ללמוד רפואת שיניים" הוא נזכר. אחרי שסיים את לימודי רפואת השיניים במולדובה בשנת 2010, חזר שוב לארץ, השתתף בקורס רישוי בבית החולים 'הדסה עין כרם' ועבר בהצלחה את מבחני הרפואה, במטרה להפוך לרופא שיניים מן המניין.

מרפאת שיניים למי שבאמת מפחד

בשנים 2011-2016 ניהל סניף של רשת מרל"מ - מרכזים רפואיים, שנתן מענה לרפואה דחופה ועזרה ראשונה בתחום השיניים. לדבריו, בדרך זו יכול היה לצבור ניסיון רב, וכך גם למד לעזור למטופלים להתגבר על הכאב. בין השנים 2015-2017 עבר הסמכה למתן טיפול רפואי תחת הרדמה כללית ב'בית איזי שפירא'. "זה גרם לי להבין, שלא תמיד ניתן להתגבר על פחדים מסוימים, ולפעמים יש מקום להציע גם פתרון של הרדמה כללית", הוא מסביר ומתוודה: "אחרי שהצלחתי אני להתגבר, הניסיון המקצועי והאישי שלי, הם שנותנים לי את הכלים לעזור לכל מטופל להתמודד עם הפחד.

"האישור להרדמה כללית, נותן לי ולמטופלים שלי אפשרויות טיפול נוספות מדהימות. דוגמה לכך היא ביצוע מספר טיפולים ביום אחד או טיפול כולל, במידה ומצבו של המטופל אכן מאפשר זאת, החל מסתימות ועד לכירורגית פה ולסת. אני גם נותן מענה למטופלים שסובלים ממחלות סיסטמיות שעלולות לפגוע באיברים ורקמות בגוף, כולל במפרקי הלסת ובשיניים", הוא מוסיף.

ד"ר אלכסנדר אברבוך. יח"צ,
ד"ר אלכסנדר אברבוך/יח"צ

כל השירותים תחת קורת גג אחת

המרפאה בראשון לציון, הוקמה בליווי מקצועי של בונה חדרי הניתוח בבית החולים וולפסון, בה מציע ד"ר אברבוך מגוון שירותים הכוללים מענה 24-7 עם ליווי מקצועי:

 טיפולי שיניים: סתימות, כתרים וטיפולי שורש
 הרמת סינוס (השתלת עצם)
 שיקום הפה
 ציפוי שיניים
 השתלות שיניים
 יישור שיניים
 במרפאה מתבצעים צילומי רנטגן דיגיטליים, פנורמי, סטטוס וצילומי סי.טי
 שירות טכנאי שיניים ומעבדה
 הכנה תרופתית לטיפול
 טשטוש
 הרדמה מלאה: הכוללת מענה של מרדימים המתמחים בתחומים שונים. ד"ר אברבוך מתאר את טכניקת ה-MAG (Monitoring annastetic care) שמאפשרת חיבור למגוון מוניטורים, במטרה לבדוק את המורדם, כפי שקורה בבית החולים. לדבריו, כל הטיפולים מקנים 10 שנות אחריות ומעקב הכולל בדיקה חצי שנתית, תחזוקה ועזרה ראשונה, ללא תשלום.

מרפאת השיניים, בניהולו של ד"ר אלכסנדר אברבוך דואגת לבריאות הפה ויכולה גם לסייע לכם להתמודד עם הפחד. "אני יודע לאבחן את הפאניקה, הפחד או החרדה של המטופל ולמי שלא מצליח להתגבר, יש אפשרות לבצע הרדמה מלאה. אני לא בעד זה, אבל זה עדיף מהזנחה של היגיינת הפה", הוא מסביר ומסכם: " זו השליחות שלי ואני באמת מצליח לעשות את זה. החיוך של המטופל הוא החותמת המקצועית שלי".

לקביעת תור במרפאת השיניים וכדי לעזור לכם להתמודד עם הפחד בכל דרך שתבחרו:

כתובת המרפאה: הרצל 52, מגדלי צרפתי - קומת קרקע, ראשון לציון.

טלפון להתקשרות: 072-394-3153

אתר האינטרנט

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

מוזמנים להתרשם מעבודתו של ד"ר אברבוך, גם בערוץ היוטיוב

בשיתוף ד"ר אלכסנדר אברבוך
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully