וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצה לסחור בביטקוין? שאל את יוני כהן כיצד

בשיתוף יוני כהן

6.1.2021 / 11:54

יוני כהן, רק בן 19, פיצח את השיטה למיקסום רווחים במסחר הדיגיטלי, והוא מתכוון לספר לכם את כל הסודות

יוני כהן, מסחר במטבעות דיגיטליים/אולפן הנבחרים

בחודש האחרון, מבלי ששמנו לב, שבר המטבע הווירטואלי - הביטקוין, את השיאים של כל הזמנים. המטבע הגיע בימים אלה לשווי של כמעט 20 אלף דולר, ככל הנראה משילוב של השקעות מצד החברות הגדולות ועם דחיפה של משבר הקורונה. זהו זמן טוב למי שלא מכיר את עולם המטבעות הדיגיטליים, להכיר את התחום, לצלול לאסטרטגיות המסחר ולהתחיל להרוויח.
לא יודעים כלום על ביטקוין? אל חשש, תכירו את יוני כהן, בן 19 שכבר פיצח את השיטה למיקסום רווחים במסחר הדיגיטלי, והולך לספר לכם את כל הסודות.

יוני, רק בן 19, סוחר במטבעות דיגיטליים כבר למעלה משלוש שנים: "הסתקרנתי מהשוק הזה ולמדתי אותו לעומק. הבנתי שיש פוטנציאל מטורף להרוויח הרבה כסף. לאט לאט התחלתי לסחור, להרוויח ויצרתי לעצמי אסטרטגיות שיש להם אחוזי הצלחה מאוד גבוהים". בעקבות הצלחתו האישית בתחום, החליט יוני לפתוח קורס דיגיטלי לכל מי שרוצה להיכנס לתחום או למי שכבר נמצא בתחום ורוצה להתמקצע ולהיכנס לקהילת הסוחרים של יוני. "בעקבות הניסיון שצברתי, החלטתי לחלוק את כל הידע שלי עם הקהל הרחב - אלה שאין להם מושג בתחום ואלה שמכירים את התחום ורוצים ללמוד את האסטרטגיות שפיתחתי. אני היום סוחר, מרוויח ומצליח, ומזמין אנשים להצטרף אליי".

יוני פיתח, בנה ומעביר קורס מקוון בן 30 פרקים המלמד הכול מאפס על מטבעות דיגיטליים ועד למסחר המתקדם ביותר. החלק הראשון של הקורס הוא מבוא שעושה סדר בכל המונחים ועולם המטבעות הדיגיטליים. בהמשך הקורס, הפרקים מתמקדים בחמישה מטבעות חזקים שיוני והצוות שלו ממליצים להשקיע בהם. הם מעבירים את הידע שפיתחו לאסטרטגיות שונות: אסטרטגיה של הכנסה פסיבית, אסטרטגיית מסחר יומי, ואסטרטגיה לטווח הארוך עם אחוזי הצלחה מאוד גבוהים. בנוסף, הקורס כולל לימוד של מסחר בלייב, קריאת גרפים בצורה הנכונה, ניהול סיכונים, פקודות מסחר, השקעה לטווח ארוך ועוד.
כל מי שקונה את הקורס המקוון מצטרף מיידית לקבוצת מסחר בווטסאפ, שם כל המשתתפים הם חלק מקהילה וסוחרים ביחד. יוני מסביר כי קהילת הסוחרים שיצר, היא ספינת הדגל של משתתפי הקורס: "בקהילה שלנו יש למעלה מ-500 סוחרים ואנחנו סוחרים לפי האסטרטגיות שאני מלמד בקורס. כל מי שמצטרף לקורס מקבל הזמנה לקבוצה, שם אנחנו דנים במסחר וכמובן מחלקים טיפים. זאת גם קבוצת איתותים - אנחנו ממליצים מתי להיכנס לעסקה, מתי לצאת מעסקה, מתריעים כשיש קניות גדולות או איתותים מחו"ל. כמובן שהכול בגדר המלצה שלנו שמתבססת על האסטרטגיות שפיתחתי בשנים האחרונות".

במהלך הקורס, יוני והצוות שלו זמינים לרוכשי הקורס, מדברים איתם כשעולה הצורך, וכמו כן מעניקים תמיכה קבועה בווטסאפ. לרגל עליית שוויו של הביטקוין בימים אלה, הקורס מוצע ללקוחות במחיר של כמה מאות שקלים. הקורס פונה לקהל ורחב ואין צורך בהיכרות מוקדמת עם השוק: "אנחנו פונים לכולם להצטרף אלינו - צעירים, מבוגרים, גברים, נשים, כל אחד יכול להיכנס לתחום שתופס תאוצה עולמית ולהתחיל להרוויח".

יוני כהן. יח"צ,
יוני כהן/יח"צ
בשיתוף יוני כהן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully