וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צריכים לחדש את ביטוח רכב? אתם חייבים להיכנס לבסט פרייס!

בשיתוף ווב פרייס

1.12.2020 / 11:22

אם היו אומרים לכם שיש סוכנות ביטוח שיכולה לחסוך לכם מאות עד אלפי שקלים בשנה, זה היה שווה בדיקה לא? הטבה חד פעמית ורק לחודש דצמבר!

ווב פרייס. יח"צ,
ווב פרייס/יח"צ

יצאנו לראיון קצר עם צחי קורדובה, סמנכ"ל ומנהל ווב פרייס, סוכנות ביטוח שעובדת מול 10 חברות ביטוח שונות ונחשבת לאחת מסוכנויות הביטוח הגדולות והמוערכות בענף.

נעים מאד צחי, אז מה בעצם המטרה שלכם?

יש משפט שאומר "הגעתי בגלל המחיר, נשארתי בגלל השירות". המטרה היא לחסוך כסף לקהל לקוחותינו ולהעניק את הכיסוי הביטוחי הרחב ביותר, לווי אישי ושירות ברמה הגבוהה ביותר בעת תביעה או צורך.

תאכלס, איך ניתן לחסוך כסף בביטוח הרכב?

אם לא ידעת, עלות הביטוח תלויה במשתנים רבים כמו: סוג הרכב, גילאי נהגים והיסטוריית תביעות. תחום זה הולך ומתפתח. בשנים האחרונות רוב חברות הביטוח לקחו את נושא התמחור צעד אחד קדימה באמצעות בדיקת משתנים נוספים להוזלת הביטוח כמו: גילאי ילדים, תחזוקת הרכב, מערכות מיגון ובטיחות, רכב שני במשפחה, היקף נסיעה שנתי ועוד. אותם פרמטרים פרסונליים מייצרים לעיתים פערים של אלפי שקלים בין חברות הביטוח.

הרבה אנשים לא בודקים, מחדשים או רוכשים את ביטוח הרכב במקום אליו התרגלו, הם בטוחים שזה המחיר הכי טוב שיוכלו לקבל, במרבית הפעמים זה לא המצב. בדיוק כאן אנחנו נכנסים לתמונה.

פיתחנו מערכת ייחודית (Best Price) המאפשרת השוואת מחירים בין 20 מסלולי ביטוח שונים.
אחוז גדול מהלקוחות שבודקים אותנו, חוסכים ומצטרפים אלינו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ווב פרייס. יח"צ,
ווב פרייס/יח"צ

ומה כל כך מיוחד בחודש דצמבר?

עד היום היינו מאפשרים רק לגופים גדולים ליהנות מהמערכת הייחודית שפיתחנו. ביניהם אגודות או ועדים מתחומי האשראי, בנקאות, הייטק, תקשורת, מגזר ציבורי, סטודנטים ועוד. בשל המצב, הקמנו אתר ייעודי לכלל הציבור בישראל בו ניתן בפחות משתי דקות, לבחון את הצעת בסט פרייס לעומת ההצעה שבידכם.
הגישה לאתר תתאפשר לחודש בלבד מה 01.12.2020 ועד 31.12.2020.

אז בלי יותר מידי דיבורים! קליק עכשיו בלינק https://bprice.oren-ins.co.il/. קבלו הצעה וספרו לנו כמה כסף חסכתם :)

ווב פרייס. יח"צ,
ווב פרייס/יח"צ

איך מקבלים הצעה?

מזינים את פרטי הנהג והרכב במערכת באופן עצמאי. Best Price תפנה באונליין ל-10 חברות ביטוח ותוך שניות תאתר את ההצעה המשתלמת ביותר, ספציפית עבורכם.

הגעתם למסך התוצאות הסופי? מעולה. נחזור אליכם בהקדם האפשרי לשיחת תיאום ציפיות, נוודא שההצעה מתאימה לכם והכי חשוב, נדאג שתצאו מרוצים.

האתר של ווב פרייס

הפייסבוק של ווב פרייס

וואטסאפ

טלפון: 077-220-7007

מייל: bestprice@oren-ins.co.il

מסנג'ר

בשיתוף ווב פרייס
  • עוד באותו נושא:
  • ביטוח רכב
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully