וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסטינג: הסוד השמור של ארוחות השישי השוות נחשף

בשיתוף מסטינג

1.12.2020 / 10:10

הקורונה העבירה את יושבי המשרדים לעבודה מהבית וגרמה למסעדת מסטינג לחשב מסלול מחדש. כעת הם מאפשרים לכל מי שמעוניין באוכל ביתי וטעים להזמין ממטעמיהם עד הבית

מסטינג. יח"צ,
מסטינג/יח"צ

אתחיל בסיפור. דודה שלי היקרה, שמה שמור במערכת, הזמינה אותנו לארוחת שישי בחצר שלה. היא מעולם לא הייתה בשלנית גדולה, וגם לא מארחת למופת, אבל כנראה שהקורונה עשתה את שלה, הגעגועים לארוחה עם המשפחה המורחבת גברו על המחסור בכישורי מטבח והאירוע יצא לדרך.

לא באתי עם ציפיות גדולות, המטרה הייתה בעיקר להיפגש, אבל כשהגענו הופתענו לגלות שולחן ערוך למופת, זר פרחים וחלה לשבת על השולחן ואוכל. הרבה אוכל. חששתי לשאול אם היא לקחה איזה קורס אצל אושיית אינסטגרם כמו דניאל עמית כי הכל היה מתוקתק למופת אבל היא לא החביאה סוד וישר אמרה - גיליתי את המקום המושלם, הזמנתי הכל ממסטינג.

מסטינג. יח"צ,
מסטינג/יח"צ

טוב, עוד מקום של אוכל ביתי... שיהיה... חשבתי לעצמי אבל אז התחלתי לטעום ופגשתי אוכל מופלא. ממש אוכל עם טעמים של בית, אבל משודרגים. הכל היה כל כך צבעוני, טרי וטעים שהחלטתי לחקור במה מדובר והגעתי לשני החבר'ה האלה, אודי ואביעד, שהקימו את מסעדת מסטינג לפני כשנתיים וסיפרו לי בהרחבה את הסיפור שלהם, ממסעדה ועד מעדניית בוטיק שניתן להזמין ממנה אונליין, בימים אלה ממש.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מסטינג. יח"צ,
מסטינג/יח"צ

אז אודי ואביעד, שותפים שהם אנשי מסעדנות ותיקים, פתחו את מסעדת מסטינג בשנת 2018 בפארק העסקים "עזריאלי" בחולון, מתוך מטרה לאפשר לקהל המקומי ליהנות מחוויה ישראלית של קערת שף מזינה, טעימה ואוורירית, תוך שימת דגש על הבלטת העושר של חומרי הגלם הישראלים, שנבחרו באותו היום ממיטב התוצרת המקומית. המקום נפתח במתכונת של תפריט יומי משתנה, והמסעדה פועלת רק בשעות הצהריים בה עובדי המתחם מגיעים לאכול לאנץ' קליל, כיפי, בריא ומזין באווירה טובה. אוכל מרענן שמאפשר חזרה קלילה למשרד, בלי תחושת הכבדות של אוכל תעשייתי. האוכל מוגש בקערות "מסטינג" ומורכב מסלט עשיר, מנה עיקרית לבחירה ותוספות.

מסטינג. יח"צ,
מסטינג/יח"צ

בחזרה לקורונה ולדודה שלי... כנראה שאילולא המצב, שבו עובדי המשרדים נטשו את אזורי התעשייה, המפגש, ומסעדות הצהרים, ועברו לעבוד עם לפטופ מהבית, החבר'ה של מסטינג היו ממשיכים לפתוח מסעדות כאלה ברחבי הארץ כי הקונספט שלהם ממש מגניב.

אבל כמו שבטח קרה לרובנו, הקורונה הכריחה גם אותם לחשוב מחדש וכך יצאה לדרך המעדנייה של המסטינג. אוכל דומה לזה המוגש במסעדה, שפשוט מגיע עד הבית בכמויות מפנקות, משפחתיות. כמה גאוני, ככה נחוץ.

מסטינג. יח"צ,
מסטינג/יח"צ

אז דודה שלי, ששמעה על הרעיון, עשתה מהלך חכם והזמינה מהם פשוט הכל. פאי רועים נימוח בפה, סלט מטבוחה חרפרף שבא בול, שניצלים מעולים לילדים, סלטים קלילים, מרק, יין וקינוחים. הכל הגיע טרי, מזמין ובכמויות נדיבות. בעקבות דודה שלי הזמנו גם אנחנו והשיטה, חברים, פשוט עובדת. בכמה קליקים באתר האונליין היפהפה שלהם תקתקתי לנו הזמנה הביתה שהספיקה לארבעה ימים, הגיעה ארוזה טיפ טופ בכלים שניתנים למיחזור והייתה סופר משתלמת במחיר.

מסטינג. יח"צ,
מסטינג/יח"צ

אודי שטורק, הבעלים, הסביר: "היעד שלנו הוא להשלים חוויה בשני מצבים: הראשונה היא לתפור ארוחה משפחתית של אוכל שמורכב ממנות עיקריות, תוספות, מרקים, סלטים ושתיה. השנייה היא הקונספט שלנו, אשר נותן מענה לאוכל ביתי, לא פחות טוב ממה שכל אחד מבשל. הייחודיות באה לידי ביטוי בכך שאנחנו מסירים מהמשפחות את הצורך לעסוק בבישול התדיר. אנחנו מוכרים כמויות גדולות של אוכל בשביל שגם יהיה אפשר לשמור אותו בקירור או הקפאה למשך כמה ימים. כך להורים יש שקט נפשי מבחינת התזונה של הילדים. כאשר לוקחים את נושא זמן הבישול, הקניות ועלות חומרי הגלם - עדיף בהרבה מקרים פשוט להזמין אוכל מוכן''.

לאור ההצלחה, מסטינג צפויה בקרוב להשיק סניף נוסף באזור הרצליה. ''המטרה שלנו היא בסוף להיות ONE STOP SHOP לכל אזור המרכז בנושא האוכל הביתי ובעל ערכים תזונתיים''. סיכם אודי. ואני חשבתי - ואוו. הלואי שזה יקרה. תודה דודה.

מסטינג. יח"צ,
מסטינג/יח"צ

עד סוף דצמבר: הטבת היכרות לבחירה - עוגה בחושה / בקבוק יין / מארז פולי קפה - מתנה בכל קניה מעל 350 שקל.


טלפון להזמנות: 055-911-1750

הרוקמים 26 חולון


אתר

פייסבוק

אינסטגרם

מייל
info@messting.co.il

בשיתוף מסטינג
  • עוד באותו נושא:
  • אוכל ביתי
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully