וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליזה בוטיק - אופנת הנשים הכי נחשבת בארץ במקום אחד

בשיתוף ליזה בוטיק

30.11.2020 / 15:30

במסגרת כתבות מערכת "הנבחרים" על חנויות האופנה האהובות ביותר בישראל על נשות ישראל, החלטנו הפעם להתמקד בערי מרכז הארץ להוציא את העיר תל אביב

ליזה בוטיק. יח"צ,
ליזה בוטיק/יח"צ

על מנת להגיע למקומות המומלצים ביותר נעזרנו ב 1,500 נשים שהסכימו להשתתף בסקר, כל אחת מהן קיבלה מאיתנו שאלון אישי ובו רשמה עבורנו את שלוש החנויות הכי נחשבות לאופנת נשים.

מי שקיבלה את מספר הקולות הגדול ביותר ובפער ניכר יש לציין, היא "ליזה בוטיק", חנות אופנת נשים ותיקה במרכז העיר רמת גן. מפיקה חברת המערכת יצאה לשטח לבדוק את העניין, אלו הן המסקנות שהביאה עימה בחזרה.

"ליזה בוטיק" היא הרבה יותר מעוד חנות לבגדי נשים, אלא מוסד לכל דבר שמושך אליו אלפי נשים מכל רחבי הארץ לרחוב ביאליק 31 ברמת גן. אין ספק שהרחוב שבשני צידיו עצים ירוקים ומלבלבים מוסיף לאווירה הנעימה שמצאתי בחנות עצמה.

בעלי החנות היא ליזה אמיר, בת 47, אישה נאה שחיה ונושמת את עולם האופנה במשך שנים ארוכות. את חנות הבוטיק הזו היא פתחה לפני 13 שנה, הייחודיות שלה באה לידי ביטוי בזכות סחורה סופר איכותית שליזה דואגת להביא ביבוא אישי מעיר האורות פריז ומקומות נוספים נחשבים באירופה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ליזה בוטיק. יח"צ,
ליזה בוטיק/יח"צ

"את תחילת הדרך שלי בתחום האופנה עשיתי עוד לפני שהתגייסתי לצבא", סיפרה לי ליזה והוסיפה, "בין היתר הייתי מנהלת של חנויות להלבשה תחתונה לנשים. לאחר מכן הייתי נוהגת להגיע לטורקיה לרכוש סחורה נוספת וכך יצרתי קשרים וצברתי ניסיון בתחום, כאשר הייתי פרוסה בכמה מוקדים בארץ עם דוכנים משלי.

"לפני 13 שנה החלטתי לפתוח מקום אחד מרכזי בו אוכל למכור את הבגדים הכי איכותיים לנשים על בסיס ספורט אלגנט, ג'ינסים, טופים, ז'קטים, שמלות ספורט אלגנט, חצאיות ועוד. זה היה החלום הכי גדול שלי ואני חיה אותו בכל רגע, סטייל ואופנה.

"את רוב הסחורה שלי אני מביאה מפריז, הדברים שהולכים הכי חזק בשוק וגם לפי טעם אישי שלי, בנוסף אני עובדת עם מספר מעצבים מובילים בישראל, כך שיש פה הכל מהכל".

שוחחתי עם כמה לקוחות שהגיעו לחנות הבוטיק, התברר לי כי כל אחת מהן לקוחה קבועה והפירגון שהעניקו לליזה היה מקיר לקיר.

הילה.ה מנתניה סיפרה לי: "הכרתי את החנות הזו דרך אחותי שגרה ברמת גן וזו היתה ההמלצה הכי טובה שקיבלתי ממנה בכל הנוגע לבגדים, כי הסחורה שליזה מביאה בול לטעמי, אחד לאחד, כאילו פתחה את החנות עבורי. אבל זה לא רק הבגדים אלא גם היחס האישי שלה, האדיבות, אם אני מבקשת משהו מיוחד היא מנסה למצוא ולהתאים לי בדיוק את מה שמבקשת, כיף גדול, חווית שירות שלא מקבלים בכל מקום בארץ".

גם נטלי.ב תושבת גבעתיים סיפרה: "הקשר שלי עם ליזה נמשך כבר כמה שנים טובות, אני רואה בה כחברה לכל דבר. הכל החל ששלחתי לה לטלפון תמונה שלי והיא ידעה להתאים לי בדיוק לפי המידה הנכונה וככה זה נכון עד היום, מזמינה הכל דרך הטלפון ומגיעה לאסוף. לפעמים אני נשארת פה במשך שעה ארוכה רק כי כיף לשוחח איתה, בלי קשר לקנייה, אני ממליצה בחום לכל אחת".

ליזה בוטיק. יח"צ,
ליזה בוטיק/יח"צ

לא רק לקוחות פרטיים אלא גם נשים מובילות דעת קהל בתחום האופנה מגיעות אל "ליזה בוטיק", גלית קוקה, אמילי פרי, נעמה קסרי, דפנה דקל, רוני נדלר ואחרות.

שירות המשלוחים של "ליזה בוטיק" מגיע לכל פינה בארץ. כל מי שתגיע אליה דרך הכתבה הזו תקבל הנחה של 10% על כל פריט אופנה בחנות.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 03-6720736

050-6550794

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף ליזה בוטיק
  • עוד באותו נושא:
  • אופנה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully