וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר פאינה בלובשטיין, טיפולי יופי שיעניקו לכן מראה צעיר

בשיתוף ד"ר פאינה בלובשטיין

30.11.2020 / 18:01

הזדקנות עור הפנים והגוף היא תהליך בלתי נמנע אשר בא לידי ביטוי בהופעת קמטים ואובדן לחות העור. תופעה נפוצה זו מעסיקה רבים מאיתנו שמחפשים את הפתרון היעיל לחידוש העור. מי שבאה לשפוך אור על הנושא היא ד"ר פאינה בלובשטיין

ד"ר פאינה בלובשטיין/אולפן הנבחרים

תחום הביוטי ואיתו הרפואה האסתטית, צובר תאוצה של ממש בשנים האחרונות.

אל שולחן העורך הגיעו המלצות רבות מלקוחות בכל חלקי הארץ אודות ד''ר פאינה בלובשטיין, רופאת שיניים ומומחית לטיפולים אסתטיים הכוללים הזרקות בוטוקס וחומצה היאלורונית. עורכות המערכת, שמבינות דבר או שניים באסתטיקה, יצאו לפגוש את פאינה ולבדוק את טיב ההמלצות באמצעות בדיקה קפדנית של איכות העבודות והשיטות אותן היא מבצעת. הרשמים לפניכם.

בשיחה שערכנו איתה, שמענו ממנה על הרקע שהוביל אותה לעסוק בתחום "כל חיי חלמתי להתעסק ברפואה אסתטית. לאחר שסיימתי את לימודי רפואת השיניים, החלטתי להתמקצע בתחום האסתטי באמצעות השתלמויות וקורסים יוקרתיים ברוסיה. הסיבה המרכזית שבחרתי במקצוע הזה היא האפשרות להעצים את האישיות של אנשים באמצעות המראה שלהם. האפשרות שלי בתור רופאה אסתטית להעניק תוצאות מידיות ללקוחות ולגרום להם להרגיש טוב יותר עם עצמם באמצעות מראה מושלם מעניקה לי סיפוק גדול".

מאז - השאר היסטוריה. לאורך השנים האחרונות פאינה הפכה לשם דבר כמומחית לרפואה אסתטית בקרב נשות ישראל, הפוקדות באופן קבוע את מכון היופי בקריית אתא ואת המרפאה בעכו בהם היא מבצעת את הטיפולים. בין הטיפולים המתקדמים הניתנים בקליניקה תוכלו למצוא טיפולי דיספורט, חומצה היאלרונית, העלמת קמטים, עיצוב שפתיים, פיסול פנים וסקין בוסטר.
כל הטיפולים של פאינה מבוצעים ברמה בינלאומית תוך הקפדה על שימוש בחומרים האיכותיים ביותר המאושרים על ידי משרד הבריאות.

על מנת לעשות קצת סדר בכל הקשור לטיפולים נפוצים כגון חומצה היאלרונית ובוטוקס, פאינה פירטה בפנינו את המידע המקצועי הנדרש אודות הטיפולים הללו "בוטוקס הוא אחד משמותיו המסחריים של החלבון בוטולינום טוקסין שהצליח לחולל מהפכה עולמית בתחום האסתטיקה. תפקידו להעלים קמטים שנוצרים במהלך השנים כתוצאה מהבעות חוזרות.

את הבוטוקס מזריקים לתוך השריר, מה שגורם להרפייתו וכתוצאה מכך להעלמת/טשטוש קמטי ההבעה. השפעתו של הבוטוקס היא זמנית ולכן יש לחזור על ההזרקות כל 4-5 חודשים. מחקרים מראים שבמקרים בהם מתחילים כבר בגיל צעיר טיפול קבוע בהזרקות בוטוקס, הפנים נשארות חלקות יותר בגיל מבוגר וזאת כיוון שנמנעת היווצרות קבועה של הקמטים.

חומצה היאלורונית הינה בחומר טבעי המיוצר בגופינו ונמצא ברקמות הגוף השונות. זוהי מולקולה ארוכה (רב סוכר) המסוגלת לחבור למולקולות מים וליצור נפח גדול, עד פי אלף ממשקלה. הזרקת חומצה היאלורונית מסייעת להפחית קמטוטים וקמטים, להחזיר נפח שאבד ולמלא את הרקמות בפנים. תפקידו של חומר המילוי הוא להילחם בפגעי הזמן או לשפר את המצב הקיים ,שאינו תלוי גיל."
על אף הסטיגמה הרווחת בנוגע לטיפולים האסתטיים, לפיה ללקוחות מתקבל מראה מצועצע בעקבות הטיפול, פאינה מבהירה כי היא דוגלת במראה הטבעי: "המטרה שלי היא שאישה תוכל להרגיש צעירה ויפה תוך הקפדה על מראה טבעי ככל הניתן" היא מספרת.

מבדיקה שערכנו, עולה כי תוצאות הטיפולים של פאינה הינן טבעיות לחלוטין עד כדי כך שהיה צריך לשכנע אותנו כי מדובר בנשים שעברו טיפול אסתטי ולא בעורן הטבעי. יתכן כי הסיבה לכך היא הפרפקציוניסטיות המאפיינת את פאינה בכל דבר שהיא עושה "אני מקדישה לכל מטופלת את כל הזמן שנדרש על מנת להעניק לה את המראה שחלמה עליו. חשוב לי שהיא תאהב את התוצאה הסופית ובעקבות כך תרגיש הרבה יותר שלמה עם עצמה".

הייחודיות של שיטת הטיפולים של פאינה טמונה בכך שהיא נוהגת להתאים אישית את הטיפול לכל מטופלת על פי מבנה הפנים שלה "כחלק מהיחס האישי שאני מעניקה לכל מטופל ומטופלת, אני מבצעת אבחון מקדים כיוון שכל מטופל ומטופלת צריכים טיפול שונה בהתאם למבנה הפנים וסוג העור שלהם. לאחר האבחון אני מתאימה את שיטת הטיפול שתביא לתוצאה הטובה ביותר עבור הלקוחה".

אחד השיקולים המרכזיים בבחירת שירות של מומחה, הוא זהות האדם והמקצועיות שעומדת מאחוריו. הרזומה המרשים, איכות העבודות והיחס האישי ללקוחות לא מותירים צל של ספק - ד''ר פאינה בלובשטיין היא הבחירה של עורכות המערכת. מילה של מומחים.

בשיתוף ד"ר פאינה בלובשטיין
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully