וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר נועם שוורץ - קליניקה של רופאי שיניים מובחרים באשקלון

בשיתוף ד"ר נועם שוורץ

30.11.2020 / 14:03

בעיר הולדתו אשקלון מפעיל ד"ר נועם שוורץ מרפאת שיניים מתמחה הדואגת לבריאות שיני המטופלים וגם לאסתטיקה שלהן - בזמינות תורים גבוהה במיוחד

ד"ר נועם שוורץ. יח"צ,
ד"ר נועם שוורץ/יח"צ

במסגרת כתבות מערכת "הנבחרים" על אנשי המקצוע המובילים בתחומם ביקשנו את עזרת הקוראים הנאמנים של המדור. בשבועות האחרונים שלחנו לאלפי קוראים הרשומים במערכת שאלון ובו הם התבקשו לכתוב שם אחד בלבד שמבחינתם מהווה את חוד החנית בכל תחום שיבחרו. מי שקיבל מספר גדול של המלצות באזור דרום הארץ הוא ד"ר נועם שוורץ, רופא שיניים, המנהל ומפעיל בעיר ילדותו אשקלון, מרפאה לטיפולי שיניים משקמים ומשמרים.

חבר המערכת הדרים כל הדרך לרחוב אלי כהן 46 בעיר אשקלון, על מנת לשוחח עם ד"ר שוורץ באופן אישי וללמוד על פועלו לאורך השנים, אלו הן התובנות שהביא עימו בחזרה לשולחן המערכת. ד"ר נועם שוורץ הוא רופא שיניים ותיק, מוכר ומוערך מאוד בעיר אשקלון, העיר בה גדל.

ד"ר נועם שוורץ. יח"צ,
ד"ר נועם שוורץ/יח"צ

לאחר שסיים את לימודי רפואת השיניים לפני כשלושים שנה, הוא התמחה בבית חולים הדסה בירושלים ברפואת שיניים קהילתית גריאטרית, ובהמשך הוסמך באוניברסיטה העברית לתואר MPH בבריאות הציבור. במקביל לפעילותו כרופא שיניים עצמאי מאז ומתמיד, הוא אף ניהל בתחילת דרכו המקצועית מספר מרפאות גדולות בקופת חולים כללית ובקופת חולים מאוחדת. בחמש עשרה השנים האחרונות הוא מקדיש את כל זמנו למטופליו בקליניקה הפרטית.

ד"ר שוורץ מעדיף להתמקד בבריאות שיני מטופליו והוא מקפיד לשים את הדגש על בריאות המטופל ועל הטיפולים ההכרחיים והחשובים ביותר לבריאות השיניים. עובדה זו ראויה בהחלט להערכה דווקא כיום, תקופה בה רבים מרופאי השיניים עברו לתחום האסתטיקה ועוסקים בעיקר בציפויי שיניים ובהזרקות למיניהן.

על הפעילות בקליניקה הוא סיפר לי: "מדובר בקליניקת בוטיק בה בריאות השן של המטופל והיחס האישי מעל לכל. אנחנו צוות לעניין. לצידי עובדים שני רופאים: כירורג מומחה פה ולסת ורופאה מורשית בטיפולי שורש ואסתטיקה. במרפאה שיננית מוסמכת בעלת ניסיון מקצועי רב, סייעת ומזכירה רפואית.

"אנחנו מעניקים לקהל הרחב את כל טיפולי השיניים המתקדמים המשמרים, המשקמים, טיפולי חניכיים, כירורגיית השן על כל מרכיביה, השתלות, תותבות, כתרים מכל הסוגים, מבנים וכל הנדרש לצורך בריאות שיני המטופלים. אנחנו בהחלט עוסקים גם באסתטיקה והמטופלים מעריכים מאד את העובדה שאנחנו דואגים להם גם בהיבט זה, תוך שימת הדגש על הלבנת שיניים, שחזורים, השלמות וכל שנדרש.

"בקליניקה אני אחראי לתחום ההתמחות המיוחד שלי, גריאטריה דנטלית. לפיכך אני מטפל אישית בכל נושא התותבות במרפאה ועוקב בעניין רב אחר ההמצאות המתקדמות וההתפתחויות העולמיות בתחום זה, עולם שלם של תותבות: תותבות שלמות, חלקיות, נשלפות, אסתטיות, תותבות על גבי שתלים ותותבות שכיום נמצאות רק בתהליך של ניסוי ויש להמתין עד שיאושרו.

"כל זאת, יחד עם המכשור המתקדם המצוי בקליניקה ושתי יחידות דנטליות אמריקאיות, נותן מעטפת גדולה וייחודית לטיפולי שיניים שיקומיים ומשמרים באזור הדרום כולו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ד"ר נועם שוורץ. יח"צ,
ד"ר נועם שוורץ/יח"צ

מה אומרים המטופלים עצמם?

לא מעט נכתב ברשת על ד"ר שוורץ. הביקורות לא השאירו מקום לספק לגבי המקצועיות והאנושיות שלו ושל צוות המרפאה.

סיגל. ס כתבה: "הגעתי לד"ר נועם שוורץ על מנת לעבור שתי עקירות והן היו לא מורגשות. כשאני אומרת לא מורגשות אני מתכוונת לכך. כאשר הד"ר אמר לי כי שתי השיניים בחוץ חשבתי שהוא צוחק איתי, אבל הוא לא צחק ולכן מבחינתי מדובר בקוסם לכל דבר".

גם ורד.ק החמיאה: "רופא מצויין, מקצוען ובנוסף אנושי, אכפתי וקשוב, אני ממליצה עליו בחום".

מטופלים רבים שיבחו את זמינות התורים. מתברר שד"ר שורץ עושה כל מאמץ לקבל את מטופליו באופן מיידי, ובהתאם, ולא כמו התורים הארוכים במרפאות קופות החולים או בקליניקות גדולות, בזו הבוטיקית של ד"ר שוורץ לא ממתינים זמן רב מדי עד לקביעת תור, עניין של ימים ספורים בלבד.

ד"ר נועם שוורץ. יח"צ,
ד"ר נועם שוורץ/יח"צ

גם הגישה לקליניקה נוחה. מדובר בכביש ראשי בעיר אשקלון ומסביב חנייה גדולה בחינם כולל כניסה נוחה לנכים.

לפני סיום שאלתי את ד"ר שוורץ על תפיסת עולמו ותוכניות לעתיד, על כך הוא סיפר: "לדאוג לבריאות השן של כל אדם, ובעיקר בגיל מבוגר, זה הייעוד האישי שלי. במרפאה אני מצליח מדי יום להגשים את ייעודי ולהעניק טיפול אישי, מקצועי ומתקדם לאנשים רבים. בעיקר אני שמח וגאה להגיד, כי לאורך השנים המטופלים הופכים לבני משפחה עבורי, אני מכיר את כולם באופן אישי וזו חברות של ממש. עד היום כמעט ולא מצאתי צורך לפרסם, מי שמגיע, מביא את ילדיו וחבריו. גם מטופלים שעזבו את העיר, ממשיכים לבוא במיוחד, כי הם מודעים לאיכות שיש לנו להציע. דרך כולם, מפה לאוזן, מגיעים עוד ועוד, על כך אני רוצה לשמור".

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 08-674-4022

פייסבוק

בשיתוף ד"ר נועם שוורץ
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully